< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O blogu i meni...

Pisat ću o svemu pomalo...
Pisat ću o svemu što stignem...
Npr.o sebi,mome dečku,školi,obitelji...mahwave
Hy,kisssvima!
Evo sada i nešto o meni...
Za početak...
Ime:Marijakiss
Prezime:Nije za javnost...(oprosite mi...)
Na chatu:mala_os_13_
Rođena sam:17.02.1994.,što zači da imam 12 god.
i 11.mjeseci(jedva čekam 17.02.)-prije 17.02.
sada imam13.god.-poslije 17.02.
Horoskopski znak:Vodenjak
BOJA OCIJU I KOSE:oci:smeđe,kosa:plavo-smeđa s plavim pramenovima
Živim:u Osijeku
Razred:7a(najbolji na Moši)
Škola:Vladimir Becić(mi ju zovemo Moša)
Treniram:odbojku(na moši)
Idem i na:zbor,informatiku,a prije sam išla i na Prvu Pomoć
(s koje sam se HVALA BOGU ISPISALA!)
Slušam:uglavnom domaću glazbu(domaće pjesme),ali mogu slušati i sve ostalo OSIM NARODNJAKA!
Što VOLIM,što NE i što MRZIM...,a što jako volim...
Volim:ići u kino i HNK(nadam se da znate što to znači),slušat glazbicu(najviše kad učim),čitati, crtati,ići na bazene i na klizanje(kak nam je bilo super kad nas je Tot vodio),družit se s vama i svoji prijateljima(ludim),čokoladu(i sve što je slatko),
ples,klince,odbojku,putovati,ići u vukendicu(moju i kod mojih sestrični TINE i KORINE)svoga brata,obitelj,sestričnu i naravno svog dečka(kissToni),svoj mobitel... zezat se, ići u grad, družit se,rolat se,NK Osijek, postere i članke, smijati se,ići kod bake, gledat TV, životinje, ići na sladoled,spavati,svoje omiljene glumce,iskrenost(naravno)...
Ne volim: Paris Hilton,Lindsay Lohan,Ashlee Simpson,Madonnu,Xtinu,
sve anoreksičarke i bulimičarke,sve umišljene osobe,ljude koji vrijeđaju,
preseravanje,laži,Kikicu kad me gura na,ma...zna ona na koga ,komarce,dosadu,učenje(UVIJEK),matematiku(kako kada),nastavu(to uvijek)!!!!!, kad zašteka internet(tad ga mrzim,ha,ha,ha),kišu,horore,vrućinu...
MRZIM!!!:NARODNJAKE!!!(sorry svi koji ih VOLI TE!).
MOJ ZIVOTNI MOTO:Zivi svaki dan ko da ti je posljednji!!!
Najfrendica:Valentina-Tina i Korina(koje su mi i sestične).
Nafrend:Mirko(on živi na moru,gdje ja imam vikendicu).
To su mi samo najprijatelji i prijateljice...
Ostale prijateljice:Iva V.,Romana,Ana,Yvonne,Monika,Nora...
Ostali prijarelji:samo neki iz razreda...
JAKO VOLIM:Maria Valentića(Bornu Novaka iz Zabranjene LJ.),
Maria Ančića(našeg tenisača),
Maria Cimarra(stranog glumca)...to bi za sada bilo to...

dobri linkovi:(na internetu)
play toy-to je moja omijena strana na netu,jer tu dolazi jedna moja simpa...
shoebedo-super stranica....


zabava...


Free Myspace Calendars at WishAFriend.com


Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com
More Goodies @ NackVision
Images for your blog

Images for your blog

Bigoo

Bigoo


image hosting file

image hosting file

MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting file

image hosting file


MySpace images

MySpace images


myspace layout

myspace layout


free image hosting

free image hosting


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file

-jadan,baš mi ga je žao...
myspace layout

myspace layout


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



myspace
Glitter Graphics


myspace
Glitter Graphics


Myspace Contact Tables - Get this Contact Table


myspace
ClipArt


myspace
Avatars


myspace
Avatars


myspace
Avatars

Anketa za pjevačice...

Free Hit Counters
Free Hit Counters

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


MMesmerizing
AAstounding
RRounded
IIndustrious
JJuicy
AAccurate

Name / Username:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~°*...Daj mi tvoju ruku i zazmiri. Cujes li kako moje srce kuca? Razumijes li sto kaze? Prica o mojoj ljubavi prema tebi...°*~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...Najljepsa je ljubav kad se usne spoje, a za tu ljubav potrebno je dvoje...°*~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa...°*~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...Dan je zaljubljen u noc, noc je zaljubljena u dan, a ja sam zaljubljena u tebe...°*~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...Kazu ljudi da je lijepo u raju, al ja bi rekla da je jos ljepse u tvom zagrljaju...°*~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...Nemoj me voljeti mnogo. Voli me malo, ali zauvijek...°*~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...Dovoljan je jedan tren da nekoga zavolis, a premalo citav zivot da ga zaboravis - zauvijek ces mi biti u mislima...°*~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...Nezdravo, neshvatljivo, potpuno, nezamislivo, nemoguce, nenormalno, ludo, carobno, cudno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno mi nedostajes...°*~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...Nista u zivotu tako ne boli, kao kada srce uzalud voli...*°~
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~°*...Ljubav je kao dupin sto se obasjan mjesecinom kupa u toplini tvojih ociju. Zato ih nikada nemoj sklopiti, jer kazu da dupini umiru u tami....*°~
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~°*...Otkad te nema, sve mi je isto, samo sto sunce slabije grije. Noci su tuzne, bolesne, tihe, ni zvijezda nema kao prije...*°~
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~°*...Ako se ikada pozelis javiti, javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime promijenjeno, jer otkad si ti otisao iz mog zivota, moje ime je tuga...*°~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...Poslije tebe, ja vise nemam dusu, TI si ju odnio. Poslije tebe ja vise nemam srce, TI si ga slomio. Poslije tebe ja ne postojim, Ti si me ubio...*°~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...Zelim biti sretna jer si ti sretan, ali kako da budem sretna znajuci da nisam ona koja te usrecuje...*°~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...u zivotu pozeli samo jedno: da ne volis izgubljeno i da ne izgubis voljeno...*°~
Image Hosted by ImageShack.us
~°*...Jednom se rađa, jednom se dise, jednom se voli i nikad vise....*°~
Image Hosted by ImageShack.us
Uhvati me za ruku i nemoj puštati vrtlog realnosti da me uzme pod svoje okrilje....
Evo vam malo Cool sms-ova

Ako izbrišeš ovaj sms--VOLIŠ ME
Ako ga zadržiš--ŽELIŠ ME
Ako ga ignoriraš--OBOŽAVAŠ ME
Ako ga pošalješ nekom drugom--LUD SI ZA MNOM
Što češ učiniti??

Ako neka cura uspije
kockom leda na Suncu
napisati tvoje ime
onda ću joj priznati
da te voli više od mene!!

Ako te gnjavim zovi 92
Ako te prestrašim zovi 93
Ako te povrijedim zovi 94
A ako me želiš nazovi moj broj

Ako zaspim-sanjat ću te
Ako se probudim-vidjet ću te
Ako te vidim-zaljubit ću se
Ako te poljubim-otopit ću se.
Reci mi šta da radim s tobom??

Sinoć sam dobila poruku s neba.
Žalili su se da im je pobjegao
Najljepši anđeo.
Ne brini nisam te odala!

Cvjetiću moj mali,
ako ti oluja života
latice slomi,
neka svjetlo u oluji
što će sjati
bude sva moja ljubav
što ti je mogu dati

Istina je da te volim
i Bog će mi sudac
biti,samo Bog me može,
ali on me ne želi
od tebe rastaviti!

Ljubav je kao delfin
što se obasjan mjesečinom,
kupa u beskrajnoj toplini
tvojih očiju i zato nikad,
nikad ih nemoj sklopiti.
DELFINI UMIRU U TAMI!!

LJudi
Uzalud
Bježite
Ako
Volite

Iza sedam gora,mora,
potočića i brežuljaka
probudi se mali zmaj i kaže:
"U jebote gdje ja to živim??"

I bez tebe sunce
na nebu sja,
zašto bi mi život
bio tamnica?
Od tuge mi ljubav
više prija.
Zašto da zbog tebe
glavu razbijam??
Voli onog ko voli tebe
AL pazi da te ne zajebe.
Pa kad ti kaže umrijet ću za tebe
ti mu reci:
"Umri ko te jebe!"

Voljela bih da sam
droga.
Da me voliš kao Boga.
Da me ubrizgaš u vene
I da umreš zbog mene.

Znaj i nezaboravi:
SUZA JE NAJVJERNIJI
PRATILAC ČOVJEKU,JER
KAD TE SVI ZABORAVE
ONA SE POJAVI!!!

za Suleta....

ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
ImageChef.com - Create custom images
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*

ImageChef.com - Create custom images

Glitterfy.com *Glitter Graphics*

ovi moji iz razreda....


Glitterfy.com *Glitter Graphics*

Image Hosted by ImageShack.us-Yvonne H.-super prijateljica iz razreda...
Image Hosted by ImageShack.us-adam-super prijatelj iz razreda...
Image Hosted by ImageShack.us-ana-super cura,pravi proser...
Image Hosted by ImageShack.us-dora akšamović-ok cura,onak simpa,voli se zezat...(neću ti zaboravit ono za celulit,ha,ha)...
Image Hosted by ImageShack.us
-Tenajedna od mojih naj frendica...sjedila
je samnom pod povijesti i zemljopisom..
Image Hosted by ImageShack.us
-Ivan Gavran-neznam što da napišem...
Image Hosted by ImageShack.us
-Iva C.-ima blog s Tonkom i Mo..
ovi s Dobriše...
Image Hosted by ImageShack.us
-naj akanice...
Image Hosted by ImageShack.us
-pola 7a(tada)ili 8a(sada)
Image Hosted by ImageShack.us
Tina J.i Andrea I.-
njih dvije su mi super prijateljice...žive na Filipovici...
Image Hosted by ImageShack.us
-Lucijana
i Ana Žiroš,BNO

srijeda, 07.02.2007.

...........

Hy,evo i ja skužila kak se stavlja ovaj sat...
Sve više i više znam a ovom blogu,a sve je to zahvaljujući Maji Z.

Created by Crazyprofile.com

- 19:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.