Slike!
myspace glitters


myspace comments




myspace layouts


myspace glitters


free myspace layouts


myspace layouts


myspace layout images


myspace layouts


cool myspace layouts

myspace graphics

myspace layouts


myspace layouts



myspace layouts



myspace layouts



pimp myspace profile




myspace glitters





myspace layouts images




myspace layouts




myspace glitters


myspace layouts






Marija-96

četvrtak, 05.03.2009.

NOVI FRIz 30 KOMENTARA,SHOPING,UPOZNAVANJA,ROĐENDANI

POZZ....KAKO STE??



JA SAM SUPER..
A I DOBILA SAM OD VAS VISE OD 30 KOMENTARA TAKO DA NE BRISEM BLOG..HVALA VAM NA LJEPIM
KOMPLIMENTIPA DA MI JE BLOG LIJEP..I DA GA NIKAKO NE OBRISEM...HVALA VAM!!!
A ONI KOJI MISLE DA STAVIM DIZAJN...SAMO DA ZNAJU DA GA JA NEZELIM STAVITI IMALA SAM GA..PA
MI SMETA ZA SLIKE..PA IMAM OVAJ NAJOBICNIJI A JER MI JE I COOL..CAK MI JE I DOBAR
...NETREBA MI NIKAKAV DRUGI..PRIJE SAM IMALA..ALI OVOGA PUTA CU OSTATI PRI OVOME....
PROMJENITI CU GA NA LJETO................I JOS JEDNOM HVAKA VAM!!!!!!!!!!!!

JA IMAM I NOVU FRIZURU HEHE.....EVO OSISALA SAM SE PREKJUCER..A SUTRA ILI PREKOSUTRA IDEM NA
EKSTENZIJU..<3 PINK EKSTENZIJU....TAMNO PINK...HEHE..JEDVA CEKAM..A KADA STAVIM I EKSTENZIJU
STAVITI CU PAR SLIKA I NA BLOG....AKO SE SLAZETE????
NAPISITE JOS I U POSTU...AJDE KOMAJTE MI SAMO DALJE..DOBRO VAM IDE...HEHE.....
I JEDVA CEKAM DA STAVIM EKSTENZIJU HEHE..TREBALA SAM JOŠ JUCER ALI NAZALOST NIJE BILO :'( SMUCC,...ALI DOBRO SADA IMA 100% HEHE.....A IDEM TEK SUTRA ILI PREKOSUTRA....

EVO ČESTO IDEM OVIH DANA U SHOPING HEHE..BAS SAM I JUCER ISLA U ZAGREB....SA FRENDICAMA..A DANAS IDEM SA MAMOM I SESTROM..POŠTO MI JE TATA U BRAZILU..TAKO DA ON NEJDE SA NAMA :( SMUCC...HEHE,..ALI VRATITI CE SE UBRZO..JA SE NADAM DA BUDE DO SLJEDECEGA TJEDNA ALI ONDA IDE U MEXICO..ALI I MAMA SA NJIME....I PRIJETELJI.....UKRATKO CIJELI TEAM!!! (TIM)...
ONI SU NAJBOLJI TIM!!!! MARIN ČOLAK!!! :):):) ..NAJBOLJI...HEHE....

EVO...BAS SAM SE PREKOJUCER UPOZNALA SA JEDNOM CUROM...SA IRIS..JAKO JE DOBRA..
HEHE..EVO POZDRAVLJAM JU :):):)...A U SUBOTU SE TAKODER IDEM UPOZNATI SA MAJOM...JA SE NADAM DA CE NAM BITI GENIJALNO KAKO MI JE BILO I SA IRIS...ALI NI NE SUMNJAM DA
SE NECEMO DOBRO PROVESTI.. :))))....UOSTALOM JEDVA CEKAM...A ONDA USPUT IDEMO I U
MALI SHOPING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EVO A IDEM I NA RODENDAN U NEDJELJU...KOD FRENDICE I KUME....CITAV DAN SAM NA RODENDANIMA...HEHE..
MA NEKAA.......BAR MI NIJE DOSADNO..IAKO NIJE MI NI INACE DOSADNO IMAM POSLA PREKO GLAVE..
ALI SVEJEDNO NEKA SE MALO ZABAVIM..IMALA SAM NAPORAN TJEDAN..HEHE..ALI JOS JE SUTRA SKOLICAA...SUPER.....DA BAR NEMAMO VIKEND..MENI JE DOVOLJAN JEDAN DAN PRAZNIKA NA TJEDAN ...
VOLIM ICI U SKOLU :))) A VI???
HEHE...A JOS I IMAM UJUTRO..SUPER!!!!
IDEM JA U SHOPING!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Pozz
Marija

- 16:27 - Komentari (49) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.03.2009.

MORAM LI OBRISATI BLOG??

pozz....JAKOOO sam razocarana..pogledajte koliko ste mi malo komentara dali :(,....jako ste me razocarali..ja vama dajem puno komentarica...a vi meni???
molim vas...ako necu imati do srijede.... 3.4...vise od 30 komentara...,ODMAH brisem ovaj (vama jadan) blog....
molim vas neka ih bude vise od 30..ili bar 30....ajde..ajde...ajde..ajde...mozete vi to!!!!
molim vassssss.....
molim vass...::()
ajde..ja se nadam....
imam ujutro skolu weeee.....a prva dva sata.....tehnička kulura :((((((((((((((((
....ah a i to cu prezivjeti (nadam se) hehe....ajde..
dosta sam ja pisala....ili ipak nisam?!


evo...u srijedu ili cetvrtak cu dobiti pramen....pink...hehe...jedva cekam....weeeeee
takoder cu se i slikati kada stavim pramen..i jednu sliku staviti i ovdje blog..ako ga prije ne obrisem..
ako me to srijede ne razocarate,....sa manje od 30 komentara....
,,,,a moram se malo i sisati..ali malo =) 1 cm...i manje...hehe...
ajde...morate mi komat..inace BRIŠEM ovaj blog....
pozz
Marija





Image and video hosting by TinyPic

- 20:02 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Marija-96




myspace layouts



myspace layout images




pimp myspace profile




myspace layouts




myspace layouts




myspace layouts