< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

neke sitnice o meni...

mahime:marija
datum rođenja:22.04
treniran odbojkunaughty
volim slušati hip hoppjeva
naj boje:crna i ljubičasta
naj prije:sindy,nika,kiss
lucia,andrea,lea...
naj grupa:the black eyed peasparty





Draw Your Own Picture







Draw Your Own Picture




Linkovi

SINDYCA
LUCKA
ANDREA
MARE DA KREPAŠ MARUŠKA 2.
blog moje seke i njene prijateljiceblog mog prijatelja igora

neke sličice...








srijeda, 27.02.2008.

sta ima novog...

mahmahmahmahhej ljudi!
nema nista posebnog u mom zivotu bilo je tu svađa i
pomirbi sa mojim prijama ali niosta posebno.
nesmim bas na komp zbog losih ocjena ali sta ces.
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
ajte bok i vidimo se uskoro
pozdrav o mare!zubozubozubozubozubozubozubozubo

Image Hosted by ImageShack.us22:41 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (7)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


ponedjeljak, 04.02.2008.

MAŠKARE!!

:wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
hej ljudi!
maskare su vec odavno pocele,nadam se da ste se i vi kao i ja lipo zamaskirale i otisle u provod.
ja sam vam u subotu bila sa prijama:sindy,luciom,andreom,barbarom,...u gradu nije bilo nesto ali je zato bilo super u nedilju.povorka je pocela u 2 i sve tako do 7 i onda posli jos malo okolo pa tako do navecer
i onda doma.jedino sto je bilo dobro u suboti smo mi mackice...zubozubozubozubozubo
ludludludludludludludludludludludludludludludludludlud
i tako mi van danas nemamo skole pa se dosađujemo doma,jos bolje!!!
a sutra opet sve po starom u dosadnu skolu!
i nista komaj te mi o mom blog i vidimo se uskoro!
kiss od mare!smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin

Image Hosted by ImageShack.us11:51 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (12)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.