Nevermind the darkness, we still can find a way...

utorak, 06.06.2006.

KOLKO JE SATI UOPĆE??

Ej! Spava mi sezijev...Al mi je neki idiot stavio budilicu u 8 sati!!! Vjerojatno Zrinkily...Ima sreće što je sad u školi!!! I tak, danas će bit sjeban dan...Instruktor je otkazao moj omiljeni japanski, pa ću tek imat za tjedan dananamcor Danas je lektira, test iz matke, a ja visim nad kompom...I baš sam hepi zbog toga heheheparty
Još dobivamo test iz zemljopisa iz kojeg ću dobit 2...
al sve je to za ljude
nut
Vrijeme me nerva...al fakat..ono, dok sam doma moram bit u jakni (ne baš doslovno, al ipak!)...
Jučer sam gledala onaj film na novoj Bogomdan, i baš je super, ma skroz je zanimljiv...
Idem probat spavat još malo
...mouthwash
Oyasuminasai!

- 09:24 - Tell me, tell me, what's the matter with you... (36) - Crno na bijelo - #