Nevermind the darkness, we still can find a way...

ponedjeljak, 03.04.2006.

WOW...BAŠ JE ZABAVNO PETLJATI SE U TUĐI ŽIVOT! I STAVILA SAM NEKE FOTKE! :)

Da, dosadan ponedjeljak, ali ne baš tako dosadan zbog posljedica vikenda...Dakle, već svi znate za mog dečka i da smo bili vani u subotu...E, pa zaboravila sam vam napomenuti jednu ne tako nevažnu činjenicu...Ovako, kada smo išli prema mojoj kući, na ulici smo sreli dvije VELIKE TRAČERICE headbang i, kako je bio mrak nisam mislila da su nas primjetile, pa sam šapnula svom dragom kako bi bilo pametno da malo brže skrenemo u drugu ulicu....I tako smo mi "malo brže skrenuli" u drugu ulicu te je ispalo kao da smo pobjegli!!! headbang I dobro, taman u najromantičnijem trenutku...znate već kojem...su one prošle i vidjele nas. To sam saznala tek danas u školi kad su me svi počeli zajebavat da ko je taj anoniman dečko, da šta ja to radim, bla bla bla...rolleyes Fakat ono nemaju pametnijeg posla nego prepričavat na koju sam stranu nagnula glavu dok smo se žvalili, pa jebote! burninmad Pa mislim ono, GET A LIFE!!! I tak, inače ništa pametno...E, da, kao što sam rekla u naslovu ovog posta, stavila sam par fotkica, malo niže u box-u...
To vam je to, volim vas!!! Ki$$$$ kiss