Teen slatkica

utorak, 20.12.2005.

BOOOOŽŽŽIIIĆĆĆČ

Ja vam oooobožavam Božić!
Ni sama ne znam zakaj.
Pa,eto sam tak da
vam se javim,da
ne bi mislili da
sam zaboravila
na vas,cujemo
se,BOKICH!!

- 10:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 06.12.2005.

Sveti Nikola

Cijelo jutro moj brat skače
oko svoje debilne čizme,
ja sam dobila hrpu slatkiša
i knjigu,vi?A,kaj da velim,
sve je to O.K,al ipak,
tolko skakutanje oko
poklona je ipak suludo.
Možda ne djelite moje
mišljenje,al nema veze,
Ciao!!!!!!!!!!!

Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com

- 10:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 03.12.2005.

Predbožićna ludnica

Ljudi moji!!!!Ludnica!!!!!!Cijeli grad je
okupirao Božić.Ne mogu priznat
da sam i ja ravnodušna prema
tome.Ljudi lete po dućanima
kupujući poklone za svoje
najmilije.Ludo!!!!!Volim
Božić,ni sama ne znam
zakaj.Ajd,moram ići.
Cujemo se!Ciao!!
Image Hosted by ImageShack.us

Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com

- 19:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #