ljubav s nebesa

srijeda, 14.01.2009.

..uskrsla ljubav...

Image and video hosting by TinyPic

U klonule duše vratila se radost,
zasjale od sreće
zaplakane oči,
jer čudo se zbilo od svih drugih veće:
na novi je život uskrsnula Ljubav
iz tamne grobne noći.
U slomljena srca vratila se nada ,
koja naše boli
tako brzo liječi;
porasla je vjera u božanstvo Tvoje
i shvatili sad su ,premnogi već kasno ,
snagu Tvojih riječi...
Zasjalo je nebo pomlađenim suncem ,
zapjevale ptice himne Tvojoj slavi ,
sakrili se ljudi
oholi i grubi ,
a oči je Tvoje plavetne i svete
gledati mogla samo čista duša,
koja te, Kriste
beskrajno ljubi...


A.Kokić(iz novije hrv.molitvene baštine)

...sunce neka zasja onima koji su u tami ...
...Njegova ljubav neka se širi k onima koji je još nisu upoznali...
...suze neka se obrišu onima koji još plaču i koji su zaboravili na osmjeh...
a ja.....
ja samo želim čistu dušu ...da Te mogu gledati Oče...


..

14.01.2009. u 09:03 • 16 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

vjera i zivot





Linkovi

tebe tražim
andjel forum
stol riječi

oni koje rado čitam ...

isuse moj sva sam tvoja
pater Luka Rađa
mala anja
zraka svjetlosti

*****



Bože Tebi pjevam ja
Slavim Tvoje sveto ime
Došao si u život moj
Darovao mi spasenje
Sa neba sišao si
Da pokažeš put
Na križ otišao si
Grijeh platiti
Od križa do groba
Od groba do neba
Slavim Tebe Isuse!

Free Hit Counters
Free Hit Counters