ljubav s nebesa

utorak, 09.12.2008.

...mrena na očima...

Image and video hosting by TinyPic



tama ...
noć...
strah...
rane...
bol...
tuga...
sljepilo...
ma srce me boli za one koji su u stanju bezdana ..
šta je dovelo do toga..
zar život nije radost ,koji treba živjeti ...
koliko boli nanešene onoj koja je dijete svoje devet mjeseci pod srcem svojim nosila ...
zar umjesto radosti da tugu u srcu nosi ,strah i bol....zar mora ...
šta je to na srcu i očima da neda vidjeti ..
šta ga toliko plaši da vidi svjetlost ...
čemu tama kad svjetlo ispred je ...
čemu rane taložiti a razgovor lječi sve ..
čemu tuga ako Gospodin radost je ..
biti sljep....ne željeti vidjeti ...
ljek postoji ..treba ga samo htjeti potražiti...
željeti...
željeti progledati ...
SAMO POGLEDAJ...

09.12.2008. u 22:02 • 11 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

vjera i zivot





Linkovi

tebe tražim
andjel forum
stol riječi

oni koje rado čitam ...

isuse moj sva sam tvoja
pater Luka Rađa
mala anja
zraka svjetlosti

*****



Bože Tebi pjevam ja
Slavim Tvoje sveto ime
Došao si u život moj
Darovao mi spasenje
Sa neba sišao si
Da pokažeš put
Na križ otišao si
Grijeh platiti
Od križa do groba
Od groba do neba
Slavim Tebe Isuse!

Free Hit Counters
Free Hit Counters