ljubav s nebesa

petak, 05.12.2008.

..maske


Image and video hosting by TinyPic

teško je u čovjeku naći onu iskrenost ...najčešće je ona skrivena negdje duboko i rijetko ispliva na površinu ...stavljaju se maske ...lica postaju drugačija ..
svaka situacija...svaki trenutak ima svoju masku...mjenjaju se po potrebi ..
zar je tako teško pokazati lice ...onu svoju iskrenost ..ono svoje ja ..
nije da nisam i sama imala maske ...o da ,imala sam i ne ponosim se ...iz straha da ne budem povrijeđena ,da sakrijem rane ...da ne povrijedim ...
svaka maska dodavala mi je još više soli na ranu ...
teško je bilo pronaći sebe....bilo je daleko ..duboko skriveno ...ali nije bilo nedostižno ...
tako je lako zahvatiti za istinom ....istinom koja oslobađa a u istom trenu i boli ...teško je bilo spoznati sebe ...bolan trenutak ,al opet sladak ....
s lakoćom se ustaješ da pozdraviš jutro ,kroz dan ponosno koračaš, a u miru ideš na počinak ..
Gospodin nam je darovao jedno lice...jedno ja ...samo ja i nitko drugi ...
to treba prihvatiti i ljubiti ....iskreno zaželjeti skinuti masku sadašnjice i obući se u istinu ...pokazati sebe...
prah i pepeo ...


05.12.2008. u 00:11 • 10 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

vjera i zivot





Linkovi

tebe tražim
andjel forum
stol riječi

oni koje rado čitam ...

isuse moj sva sam tvoja
pater Luka Rađa
mala anja
zraka svjetlosti

*****



Bože Tebi pjevam ja
Slavim Tvoje sveto ime
Došao si u život moj
Darovao mi spasenje
Sa neba sišao si
Da pokažeš put
Na križ otišao si
Grijeh platiti
Od križa do groba
Od groba do neba
Slavim Tebe Isuse!

Free Hit Counters
Free Hit Counters