ljubav s nebesa

ponedjeljak, 01.12.2008.

prolaznici...

Image and video hosting by TinyPic


prolazim kroz ovaj život na zemlji ...
sve je to samo dio plana kojeg Gospodin ima za mene...
za sve nas...
gedam ljude oko sebe i pitam se da li smo uopće toga svjesni ..
jedno vrijeme bojala sam se i same pomisli na umiranje ...
vidjela sam dosta umirućih ...
toliko razlike u svima njima ,prihvaćanja i neprihvaćanja ...
ljubavi i mržnje ...do samoga kraja ...
gledam oči jedne žene ..koja je život provela u molitvi ...za druge ...
gledam je umornu od bolova ..ali na spomen molitve...Isusa ...
te oči samo čudesno zasvjetle ..
vapila je da spremna dođe pred lice Gospodnje ...
anđel zemaljski...
svjesna svog prolaska na ovoj zemlji ..čeka da stane pred Spasitelja ..
kojeg će gledati u vječnosti ...
gledam ju i radujem se toj neizmjernoj ljubavi unatoč boli i patnji ...
gledam i razmišljam kako sam još slaba ...kao prolaznik ..
svi imamo poslanje na ovoj zemlji ...samo ga treba kvalitetno služiti
ne želim da potratim ovo vrijeme na zemlji a da se ne spomenem Ljubavi koja me ljubi
da zakažem na putu ...odavde do vječnosti ...
prolazim ....

01.12.2008. u 10:46 • 3 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

vjera i zivot





Linkovi

tebe tražim
andjel forum
stol riječi

oni koje rado čitam ...

isuse moj sva sam tvoja
pater Luka Rađa
mala anja
zraka svjetlosti

*****



Bože Tebi pjevam ja
Slavim Tvoje sveto ime
Došao si u život moj
Darovao mi spasenje
Sa neba sišao si
Da pokažeš put
Na križ otišao si
Grijeh platiti
Od križa do groba
Od groba do neba
Slavim Tebe Isuse!

Free Hit Counters
Free Hit Counters