ma jebeš naslov :)


Evo Nina samo na tvoj zahtjev stiže novi post!! smijeh Ovak, danas nam se nije baš dalo ići pa….nije baš zbog biologije i logika je tu imala utjecaja naughty …ujutro smo prvo bile u mlinu na kafi…i da, moram ovo napisati…kaj je jedan lik provalio, cepale smo mu se od smeha cijelo vrijeme, bar su nam brže sati prolazili….nut

M*: Ja ne kužim današnje dečke! Kak mogu curu napumpati?! Jebote, da nemaju pare za kondome?? Da, da za pivu imaju, a za kondome ne!

M*: A ako baš i nemaju para….pa kaj onda!! Nek si stave gumicu na k**** pa jebeš cijelu noć!!

LoL rofl

Poslije smo otišle do Neca, Aka se išla s dragim naći, pa su se posvađali headbang i nisu pričali neko vrijeme, pa su se pomirili, tj. ja sam ih pomirila cerek … uglavnom..ja sam se cijelo vrijeme zajebavala s Marinom…sve u svemu bio je ovo plodan dan..
P.S. pozdravljam sve koji nas posjećuju, i jednu osobu koja me zabavljala u subotu da mi ne bi bilo dosadno….i kiss nekome!

ajd čitamo se!!


29.05.2006. | 15:18 | 25K | P | # | ^

evo novi post


bla bla blaaa..i tak,evo napokon novog posta,makar neznam kaj da napišem..naravno,gospodični Martini se neda pisat,tak da ja moram..lud grrrrrrrrrrrrrrrrr.... ovaj da,nebumo više o "dobrim" dečkima,nema smisla.. ajmee još malo pa kraj godine..bemu miša jedva čekam nut dosta mi je više škole,i onih smrdljivih wc-a,i stepenica...aaaaaaaa.. a malo ćemo se još strpit,a onda uživancija cerek niš ljudi,ja vas sve pozdravljam,idem malo prostudirat endokrini i spolni sustav..loool rofl puseeeeeeeeeek


28.05.2006. | 22:04 | 6K | P | # | ^

pusica.... volimo vas sve!


Upravo smo došle doma...iz ludog subotnjeg provoda....malo smo se naroljale ( aka, agi i ja).......aka najviše....ja sam najtreznija pa moram pisat šugavi post :))....super mi je bilo na vungriu, pozdrav mom dragom i usput akinom i aginom također....volimo vas...baš ste super i imate ljepe .....tenisice.....i baš ste zakon, obožavamo vas ....seksi bičiz...pusa ...lol..p.s agi voli ribe! Pusa svima mlađima od 14....volimo vas sve od nula do dvajst4....i najveći pozdrav damiru, oprosti nam kaj smo bile zle prema tebi, nećemo više nikad.....


21.05.2006. | 02:08 | 26K | P | # | ^

dobra večer :))


Evo ljudi,fakat moram napisat novi post,nisam dugo :)) sve je totalno u kurcu...i vrijemeee...a i školica,bogme..ajme meni,još samo neka 4 tjedna...i gotovooo...tak je sve brzo prošlo,nemrem vjerovat..a onda smo maturanti...baš fensi..looool smokin baš vrijeme brzo leti..a meni se čini ko da sam propustila neke stvari..al zato je tuuuu...naravnooo...ljubav..jel Martinaaaa??? cerek A i Agi,jeeeel? cerek eto,ovih dana mi se čini ko da će mi se trbuh raspuknut od leptirića..a i još je nekom taaak...kaaaj neee? :))))
ajd ljudi,pusek svima..
p.s. Agi,kampiramo u sub na jezeru?? party


15.05.2006. | 22:09 | 25K | P | # | ^

ah..naš dragi Neven..kaj bi mi bez njega?!?


Kada Neven Ciganović leži na plaži, dođu cigani i pokupe ga s ostalom plastičnom ambalažom .
Neven moze rasplakati i luk.
Neven čak može rasplakati i slijepu djecu.
Kad se Neven rodio majka je rekla :"Moje Blago", a otac: "Ajmo ga zakopati".
Nevenova mama je morala biti pijana da bi ga hranila.
Kad se Neven rodio, doktor je pljusno i njega i njegove roditelje.
Točno se zna kad je Neven rođen. Njegovo lice zaustavilo je sat.
Nevenov psihijatar ga je zamolio da leži na trbuhu.
Kad Neven ulazi u banku, ugase se nadzorne kamere.
Neven ima 7 godina nesrece, samo zato jer se pokušao pogledati u ogledalo.
Neven može skakati bungee samo ako mu ga svežu oko vrata.
Kad Neven hoda ulicom ljudi govore: Vidi Maškare!
Kad se Neven pokušava okupati voda pobjegne .
Kad Neven sjedi na plaži mačka ga pokušava zakopati .
Žohari bježe kad vide Nevena .
Pored Nevena Michael Jackson izgleda kao Brad Pitt
Ljudi stavljaju Nevenovu facu na kutiju laksativa... I onda prodaju praznu kutiju.
Ljudi odu u zološki i plate da NE vide Nevena.
Kad je Neven rođen stavili su ga u inkubator s zatamnjenim staklima.
Kad Neven ode u kuću strave, ponude mu posao.
Neven je zapravo glumio u Star Warsima kao Jabba.... bez kostima..
Nevenu su ponudili posao...Hodajuća reklama za Durex.


08.05.2006. | 23:45 | 13K | P | # | ^

hmmm... The Žak :D


Sve je počelo sa : Sunča se Jaques Houdek na plaži...... Dođe Greenpeace i vrati ga u more
Titanic je potonuo jer se zabio u Žaka dok se ovaj izležavao na vodi.
Žak je privlačan samo gravitaciji.
Da je Žak avion bio bi Jumbo Jet.
Žak ima svoj poštanski broj.
Žaka se vidi iz svemira.
Kad Žak skače bungee, ide ravno u pakao.
Sliku Žaka možete vidjeti u časopisu na stranici 4, 5, 6, 7 i 8.
Žaku su krafne tic-tac.
Žak napuni kadu, i onda pusti vodu.
Žak mora izaći iz auta da bi promjenio radiostanicu.
Žak ima dva trbuha. Jedan za meso drugi za povrće.
Žak igra biljar sa planetima.
Žak stavlja majonezu na aspirin.
Kad Žak stane na vagu, vidi svoj broj mobitela.
Žak se ne šali kad kaže: "Tako sam gladan, da bi mogao pojesti vola".
Kad Žak trči, CD player preskače...na radiostanici.
Žak se može uslikati fotoaparatom jedino ako se odabere opcija panoramskog snimanja.
Žak pitao prodavača cipela šta mu preporuča da mu bude komotno, ovaj mu preporuči Slavoniju.
Oko Žaka se u orbiti vrte Vesna Kanižaj i Ivanka Boljkovac.
Žak uvijek kupuje dvije karte za kino/kazalište. Jednom se dogodilo da je dobio sjedala u različitim redovima...
Žak je toliko debeo da ljudi đogiraju trčeći oko njega.
Žakove mjere su 90 - 60 - 90 ...lijeve ruke
Kad Žak ode u zoološki vrt , slonovi mu bacaju kikiriki.
Na audiciji za prvi dio Indiane Jonesa, Žaku je bila ponudjena uloga kotrljajuće kamene kugle.
Žak je vidljiv na radaru.
Žak je pao u Grand Canyon i zaglavio!!!
Ograničenje na liftovima je 6 osoba ili 1/6 Žaka.
Žak mrzi liftove i liftovi mrze Žaka.
Jedinice za tlak su Pascal [Pa] i Jacques [Ja]. Jedan Jacques ima 10^5 Pascala.
Statistike pokazuju da je 98% tsunamija uzrokovano Žakom.
Kad Žak ide na plažu, životinje se penju na brdo.
Žak ne može biti u bestežinskom stanju.
3. Arhimedov zakon : Žakovo tijelo uronjeno u tekućinu uvijek će istisnuti svu tekućinu.
Gdje Žak uđe, sve ostalo mora izaći. Znači, na jednom mjestu može postojati samo Žak.
Žak je samo jedan. Za drugog jednostavno nema mjesta.
Savršeno tijelo u Prirodi je kugla. Žak teži ka savršenstvu.
Žak je neporažen u klackanju.
Prije par dana je Žak izašao iz kuće. Na svu sreću samo na kratko, pomračina je trajala svega par minuta...
Kad Žak ide na ljetovanje, ne plaća boravišnu taksu. Nego vadi građevinsku dozvolu.
Kad je ugledao Žaka, Kapetan Kirk je rekao: Where No One Has gone Before.
Dodje Jacques na nogometnu utakmicu i sjedne na sve 4 tribine.
Žak nikad ne prelazi cestu, on je uvijek na obje strane.
Žak neće stat na forum...treba napraviti internet 2.0.
Žak bi mogao biti osmi kontinent.
Žakov remen je jednak ekvatoru.
Žak je odgovoran za stvaranje stakleničkih plinova koji uništavaju ozonski omotač.
Žak je nametnuo nove standarde u krojačkom obrtu.
George Bush je Žaka proglasio počasnim svjetskim neprijateljem br.1 za 2006. godinu.
Žaka se boji čak i producent filma o King Kongu.
Kad Žak dođe u restoran, on pojede i "Hvala, dođite opet!"
Žak je potpisao ugovor s T-COMom, a zove se Te-žak...
Izmišljen je novi olimpijski sport - Trčanje maratona oko Žaka, nitko još nije došao do cilja!
Bill Gates ne bi mogao platiti Žakovu liposukciju.
Gand Canyon je nastao tako što se Žak spotaknuo
Žak ne putuje javnim prijevozom jer mu naplate 4 karte.
Žak prži i pastu za zube.
Kad Žak prdne, lansira se u orbitu..


07.05.2006. | 23:28 | 6K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

2 emotivno-introvertne cure koje teže heraklitskoj ataraksiji, s blagom naznakom nihilskog načina života. rofl Na ovom blogu naći ćete primjese našeg hedonističkog života!

Text And Quotes Words





broj obožavatelja :)

Free Web Counter

hit Counter




Azra - Usne vrele visnje

Prijehavši u Zagreb zadovoljstva svega rad
na djevojku iz Hrvaca naletio sam tad
strijele močne ljubavi pomračile mi um
dah usne vrele višnje nagonile na blud

Razmazio sam dragu dao sam joj sve
kad eno nje na drugome e tu bijes me obuze
obezvrijedila mi logiku oskvrnula mi trud
bez milosti me kurva nasukala na sprud

Riječ dvije u hladu borova da kvarni vlaški tip
razgovara sa bludnicom i nije neki čin
no ono što sam načuo sledilo me svog
tek izdala me mala draga srcu mom

Izgubio sam glavu potegao nož
trgo ga za kragnu isjekao ga skroz
vođen slijepim bezumljem sludio me bol
tek nije kuja zalud draga srcu mom

Riješio da se branim da objasnim svoj grijeh
darovali mi robiju a nadu ni za tren
pa iako me proklela razorila mi dom
još volim malu beštiju dragu srcu mom



Belfast Food: Da si tu

Daleko pristajem u luke gdje tražit ću te
Svijet kojeg poznajem oko tebe vrti se

I svaki novi dan novi je put do tebe
Valima razbijan kišnim nebom isplakan
Kako bih htio sad
Da si tu kraj mene
Da se sva moja bol
Razbije o stijene
Hej da si barem tu da budim se u tvom dahu
Svi moji strahovi zauvijek bi nestali

Mjeseće daleki znaš me ko i ja tebe
Mogli bi plesati i sa jutrom nestati



Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> <)

Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!




New Order: Crystal

We're like crystal, we break easy
I'm a poor man, if you leave me
I'm applauded, then forgotten
It was summer, now it's autumn

I don't know what to say, you don't care anyway
I'm a man in a rage (just tell me what I've got to do), with a girl I betrayed
Here comes love, it's like honey
You can't buy it with money, you're not alone anymore,
(whenever you're here with me),
You shock me to the core, you shock me to the core

We're like crystal, it's not easy
With your love, you could feed me
Every man, and every woman
Needs someone, So keep it coming
Keep it coming, keep it coming, keep it coming
Keep it coming, keep it coming, keep it coming
Keep it coming

I don't know what to say, you don't care anyway
I'm a man in a rage (just tell me what I've got to do), with a girl I betrayed
Here comes love, it's like honey
You can't buy it with money, you're not alone anymore,
(whenever you're here with me),
You shock me to the core, you shock me to the core

Keep it coming, keep it coming, keep it coming
Keep it coming, keep it coming, keep it coming
Keep it coming, keep it coming, keep it coming


hehe..



C'mon C'mon Lyrics
by Von Bondies


On another day c'mon c'mon
With these ropes I tied can we do no wrong
Now we grieve cause now is gone
Things were good when we were young

With my teeth locked down I can see the blood
Of a thousand men who have come and gone
Now we grieve cause now is gone
Things were good when we were young

Is it safe to say? (c'mon c'mon)
Was it right to leave? (c'mon c'mon)
Will I ever learn? (c'mon c'mon)
(c'mon c'mon c'mon c'mon)

As I make my way c'mon c'mon
These better nights that seem too long
Now we grieve cause now is gone
Things were good when we were young

With my teeth locked down I can see the blood
Of a thousand men who have come and gone
Now we grieve cause now is gone
Things were good when we were young

Is it safe to say? (c'mon c'mon)
Was it right to leave? (c'mon c'mon)
Will I never learn? (c'mon c'mon)
(c'mon c'mon c'mon c'mon)

Is it safe to say? (c'mon c'mon)
Was it right to leave? (c'mon c'mon)
Will I never learn? (c'mon c'mon)
(c'mon c'mon c'mon c'mon)

And know this day these deepened wounds don't heal so fast
Can't hear me croon of a million lies that speak no truth
Of a time gone by that now is through