Manipulacije uma

Manipulacije uma

26.08.2006., subota

Želim te veceras..

Tvoje ruke osjećam kad spavam
iste one ruke koje su me budile,
i plašile, ne znajući da su tvoje,
sada znam ....jako želim ovog
trenutka dodir ..dodirni me onako
kao što me diraš noću!

21.08.2006., ponedjeljak

Kriteriji i kompleksi

Tko to kaže da..
što više godina imaš
moraš snižavati i kriterije.
Gluposti... ne slažem se

Mislim da ljudi takvih
razmišljanja imaju kompleks
manje vrijednosti..

15.08.2006., utorak

Prosto da ne vjerujes

Ovih dana samo jedno zelim,
zelim sto nikada nisam zeljela,
ni slutila nikada takvu zelju,

zelim nestati,
zelim se u prah pretvoriti!

06.08.2006., nedjelja

Usne tvoje

Usne tvoje su lan i med,
da sam umjela ikako,
učinila bi ih vječnim...

da me probude,
da me opet izlude,
da me podsjete
da me umire ii ožive
jer bez njih.......
ja sam voštana figura!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>