srijeda, 20.02.2008.

.....¤¤¤¤¤¤¤....

bok..ljudeki..
kao prvo sory na naslov....nemam baš neku ideju za naslov..a jbg..
nemogu spavati pa pišem post..a jbg..
hvala svima koji kom moj bloh i čitaju..posječuju..i što već...
evo ma..neznam vam što pisat..nema ništa novoga..sve po starome..ljubav..nesretno..a jbg...
ovaj post je posvečen frendicaj..pošto ne stavljam slike u box..i to..u postu ču pisati..tako da..bla bla bla..
MOJE 4 FRENDICE OD MALENA...to su...MAJA..MIRELLA...KAJA..KRISTINA..
Maja..jako super..zna se zabavljati....živi preko puta mene...uvijek spremna pomoči..tko ju zna
zna kakva je...a tko ju nezna neka ju upozna..
Mirella...odna je još jedna mala plava...od mojih naj..frendici..i romina je mala plava..
Mirella..je jako super..simpa..zabavna..kak i Maja..no kom..:..:..:.:
Kaja..super curka..za akciju...ide v medicinsku..uh...ona bude opasna..heh
isto sve naj..
Kristina..pa nema se baš što kom..sve isto..sve frendice su mi iste,,,pa tako i Kristina..

i pozzzdravljam...Rominu..Đumu.Maju-..Mirellu ..Kaju.. Kiku.. Lidiju. Teu.. Dariu.. Simy..
Anu.. Saru..Moniku..Lauru.. Luciju..Petru.. Dijanu..Izabelu.. Gogu..Nikolu..Markija..
Tomislava... Benjamina.. Karlija..itd..sory ako sam koga zaboravil..
pozz od mene do sljedečeg puta..
pa-pa

evo nekih slika...

Maja..Mirella..Kaja
Image and video hosting by TinyPic

Maja..Kristina.i.Kaja
Image and video hosting by TinyPic

Kristina I Kaja
Image and video hosting by TinyPic

Mirella..
Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.