°° o meni°° - °°malo derište zvano mony°° - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2009 (2)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Credits: * | * | *

°°sve o meni°°

malo derište zvano ^^monika
prezime:~
nadimak:mala~mony
zemalja:hrvatska
grad:virovitica
škola:nazori
godina:~


ona wolja...
boga...
obitelj..{svoju}
frendice...
sebe...
cokoladicu...
pizzu...
^^burn..^^...xD


naj frendice:ivonchy,inchy.tammy,pepa,
dona,ribica,marina,eszter,stefy,lusy

naj frendovi:miki valjzemaljac
nany mikić roberto
sorkać kog nisam ja spomenula







°° o meni°°
nedjelja, 12.04.2009.

ja se zovem monika žvim na zemlji volim ljube i zabavu imam jako puno prijatelja....
moji prijatelji me vole i ja volim njih................volim svoju seku mateju i anu.....
svog buraza ivanawink i svoje susjede koji su jako dosadni strava.....
volim emo to mi je tak zakon............voli svoj blogač.....
moj grad grad je virovitica jako mali gradić jako ima puno djece
moj grad je otkaćen.............volim se rolat po gradu..........
sa frendicama gledat tv jako volim.............životinje jako volim
jer su ljepe i nježne ja sam ljubimica životinja.......
imam mačkicu zeceve male jako su slatki,................u slobodno vrijeme
sam vani ili gledam tv ...................... moj ročkastmah je 8.8. pozovem one koji su i mene pozvali
ima veliku sobu obojenu u plavu boju.............moje najdraže i najnjepše boje susretan
plava,crna,crvena,bjela...................moja ulica je mala ali ima zabave svaki dan
se dogovorimo u koliko sati čemo ići van................najčešče imemo navečer...font>
pozdrav prijateljima koji me znaju....nut:





| Komentiraj 5 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.