...stwarna prićica.... - °°malo derište zvano mony°° - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2009 (2)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Credits: * | * | *

°°sve o meni°°

malo derište zvano ^^monika
prezime:~
nadimak:mala~mony
zemalja:hrvatska
grad:virovitica
škola:nazori
godina:~


ona wolja...
boga...
obitelj..{svoju}
frendice...
sebe...
cokoladicu...
pizzu...
^^burn..^^...xD


naj frendice:ivonchy,inchy.tammy,pepa,
dona,ribica,marina,eszter,stefy,lusy

naj frendovi:miki valjzemaljac
nany mikić roberto
sorkać kog nisam ja spomenula







...stwarna prićica....
subota, 11.04.2009.

ubijam se o dosade neznam šta da pišem no sjetila sam se glasi ovako e da naslov škola išla sam u školu zvonio mi je...

ubijam se o dosade neznam šta da pišem no sjetila sam se glasi ovako
e da naslov škola išla sam u školu zvonio mi je mobitel frendica
rekla je da dojdem po nju došla sam uljepšavale smo njezin blog
vrijeme je brzo prošlo morale smo ići u školu........ opazila sam jednog
zgodnoga dećka jako je ljep zgodan i dobar........prićali smo i
postali prijatelji... zvonilo je pisali smo test ma nikaj nisam znala
no prijatelji su mi pomogli i to cjeli test ali ipak sam dobila 3 a i to je
dobra ocjena rekla je nastavnica... no ajd dobra je ocjena
zvonilo je za odmor opet sam ga srela.......izigravao je
kretena "prometnog policajca"jojjjjjjjjjjjj i on isto samo
se grupira štaćeš takav je prićali smo o jednoj mojoj frendici želi
sliku od nje jer mu se sviđa i tako to no ja sam bila jako jako

sretna zbog nje......... a moja frendica je rekla da se njoj sviđa
moj frend on je htjeo sliku a ona broj i tako ali im nisam rekla
nabavila broj moba i sliku.......... rekla mi je da su se
dopkali i danas su se dogovorili za spoj ......... ona je došla
sva radosna i vesela i rekla je da je dobila dećka ona je
odmah išla to pisati u spomenar došo je on do mene i
reko imam curu jako su se volili............i još uvjek se vole
dan danas.....................=) =) =) =) eto to se dogodilo jedan
dannnnnn






| Komentiraj 7 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.