Melanin_Blogach

°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve i svašta što izmisli
moja mašta..haha

Nešto zanimljivo o meni:

Hello....moje ime je Melani...
prezivam se tako kako se
prezivam...hah...
šta vas briga...
idem u 4 razred škole
Tone Peruška....
u horoskopu
sam jarac....
svi kažu da sam jako
luuuda....i da sam otkačena
....hah...jako volim
Jessicu iz grupe pcd...
i jaaaaaako volim
gimnastiku.....a
najviše volim jesti
u meku...hahaha...
Mrzim sve što
je zeleno-salata....ijuuu!!!
Eto o meni to je sve....
ugodna zabava na
mom blogu.....pozzzz.....mah




moja naj Jessica...hah....


Custom Glitter Text

...Malo slikica...

I LOVE DOGS







Moja naj grupa...
PUSSYCAT DOLLS...








ponedjeljak, 23.02.2009.

ja sva sretna

jeeeeeeeeeeeeeeeeeee......swa sam happy....moja b.f.f. je ozdravila ..........nadam se da je amra svatila sa da radi sa da ne radi ......hhhh........ljuta sam na amru vise nego ikada ................grrrrrrrrrrrrr...i pocinjem biti opasna burninmadburninmad:madblablapuknucu glavu cu joj ovako zavrnutrofl dize mi zivce....ljudi ovo je bilo kratko morala sam se samo izjasnit kako mi je drago sto mi je bestica eda ozdravila i sto smo se ja i amra posvadale,...amra ta mala nezahvalnica.........eki burzo mi ozdavi jasno ili cu cry a ti to nebi volila u ostalom vec placemcrycryjos za kraj ljubim svoje najbolje sestricne bratice i skoro sestricne ....idemo od pocetka....kizza SARIkiss.....kizza BELMIkiss.....kizzaERNIkiss......kizza ELDIkiss....kizza ALENUkiss....kizzaJASMINUkiss..... havala onima kojih sam nabrojala jer su mi pomogli kada mi je bilo naj teze...i naj potrebnije....kizza....kiss.pusach...kizza.....kisss...pusachkiss



| °°°..SaM kLiK..°°° (13) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

nedjelja, 22.02.2009.

napokon i ovaj tjedan je zavrio

napokon je i ovaj tjedan zavrsio jeeeeeeeeeej......poceti cu od PONEDELJKA>nista pametno....UTORAK>dosadno....SRIJEDA>jadno....CETVRTAK isla sam u maskare sa eldom i amrom....sve je dobro islo....amra je uzela moje odjelo jer nije imala odjelo ...uzela je kostim koji sam ja tjela i nije tjela uzet drug morala sam joj dat......elda je uzela plesacicu pa sam ja tjela biti plesacica a elda je uzela indianca i ja sam htjela biti on......a amra nije htjela nis drugo ona uvjek mora biti naj naj....elda je na kraju uzela sta je ostelo plesacicu a ja sam morala biti baka....i sada reci te vi meni sta nakraju kada smo sve podjelili amra je uzela najvise bombona ..i ostale su 2 cokolade i jedan keks sada vi meni recite sa nebi bilo postenije da ja i elda uzmemo cokolade a ona kekse jer smo se ja i elda snalazile za kostime a ona nije htjela drugi....ona se je naljutila.....PETAK>ja erna i elda ljute na glupu glupavu amru ...ups kako mogu reci da je ona gluopa glupava amra ona je nad svim budalama kraljica budala...smece jedno.....SUBOTA>ples ..... svada....pomirenje i sve se dobro svrsi .....NEDELJA>ernica mi se opet razbolila a bila je u petak bolje i evo pisanje posta....amra ne zaboravi duzna si mi 6 kuna sa kamatama 7 zalim ali to ti je tako u biznisu...hahahahahahaha.....i eto odo ja ...ljudi komajte molim vas barem malo plizzzzz....book svima...cmaxa...pufa
-+



| °°°..SaM kLiK..°°° (7) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

subota, 21.02.2009.

evo vam rijeci od moje naj pjevacice iz grupe pussicat dools...a to je moja naj naj PJESMA

sretan
I wasn't looking for this
What is this
I don't know
You know I was doing just fine
By myself
On my own
Tell me how to stop this feeling

I don't want to fall in love
Just want to have a little fun
Then you came and swept me up
and now I'm done so done
Falling madly deeply I,
Surprise myself enough to find
That what's begun is love
and now I'm done so done, I'm done

Yeah

I can't imagine right now
Standing here, without you
To think that I tried to ignore
What I felt, what I knew
I could never, stop this feeling

I don't want to fall in love
Just want to have a little fun
Then you came and swept me up
and now I'm done so done
Falling madly deeply I,
Surprise myself enough to find
That what's begun is love
and now I'm done so done, I'm done

Yeah

Thank you for not letting go
When I said
Let me go
Thank you for timing, thank you for finding
Thank you for not believing me baby when I said

I don't want to fall in love
Just want to have a little fun
Then you came and swept me up
and now I'm done so done
Falling madly deeply I,
Surprise myself enough to find
That what's begun is love
and now I'm done so done, I'm done

Yeah

I wasn't looking for this, and
now I'm done, I'm done.



| °°°..SaM kLiK..°°° (1) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

utorak, 17.02.2009.

ne ostavljate trag

...oooO................
.....(....).................
......)../.....Oo oo... ..
.....(_/.....(....)........
...............)../.........
..............(_ / .........
............................
....oooO.................
.....(....). . ...............
......)../.....Oooo.....
.....(_/.....(....)........
........ . ....)../.........
..............(_/.........
............................
. ...oooO.................
.....(....).................
......)../.....Oooo... . .
.....(_/.....(....)........
...............)../.........
..............(_/ . ........
............................



| °°°..SaM kLiK..°°° (8) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

ponedjeljak, 16.02.2009.

ej ljudi

:ej ljudi evo mene malo da vam pisem hhhh...y funki ...xD...dobila sam knjigu magich inglish jeeeeeeeeeeeeeee
eki zasto si se naljutila sto smo se ja i amra posvadale/....ljudi jos jednom sori sto vam ne vtracam komove ali mi se neda...xD...elda sori sto ti kradem kostim za maskare malo te kopiram ali neces se ljutit jelda...i ja cu ove godine biti COVJEK..........hhhhhhhhhhhhhhhhhhh..................a kada su u stvari maskare nemam blage veze o vezi....smrc...pola ih je bolesno u razredu...jooooooooooojjjjjjjjjjj glupa skola headbangburninmadpuknucumoram odgovart a nemama blage salim se haha blabla.......ali super sto su bolesni samo nas je 14 a kad nas fali vise od 4 ne pisemo ispite wwwwwwwwweeeeeeee....i wwwwwwwwweeeeeeeeeee sto mi se blumci moja bluma...melody vratila .....y funchi ...xD....malo nemam pojma pisat engleski ali dobro widimo se i molimvas sa vam je tako tesko malo malo vise komat ajde pplizz vise KOMOVAcaw widimo sewave



| °°°..SaM kLiK..°°° (9) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

subota, 14.02.2009.

sorry.xX.................xD.......................xX

sretanej ljudi sori sto ne vracam komove sa se radi???????????weeeeeeee posvadala sam se sa amrom stvarno zeli biti u centru paznje vjeruj amra nemozes biti...tebe nevole svi ko ernu i eldu i belmu i tako dalje.............kako je danas bilo dobro..isla sam kod erne pa smo ja erna i sara dosle kod mene i erna je poslje otisla sara je ostala spavat i ewo je tu daje mi iddejesretankako mi senjamiajde idem ja sada malo da se zabavljam sa sarom.joj bi ce ludilo veceras........kako ste proveli valentinovocerekja jucer nisam dobila nis od simpe..smrccryali on je od mene naruknicu .......xD,,,,,,,,caw.......kiss,,,,,,,,pozzzzzzzz..........nocwavemah



| °°°..SaM kLiK..°°° (8) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

četvrtak, 12.02.2009.

ej evo mene

crycryhh...evo mene opet.....smrc belma mi ide u bosnucryjoj brzo mi se vrati sva sreca da ide na 2 dana....hhhhhh....jadna erna sa nama poludi ce bez belme ma poludi i sa belmom i bez nje...hhhobecajem da cu pratit dobro korake...hhh...sorrysto vam puno ne pisem ali svi vi koji me znate i neznate znate da sam ljena...hhhhhh........ej znate one ispite sto sam pisala.....wwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeee.iz matematike sam dobila 4 ......iz prirode 5 ....iz glazbenog sta drugo nego 5...jao blago meninemam sutra nastave mislim i mam ali sa skolom idemo u mek donals...mljac sad ce melani da svuce rukave i da pocne jest..vec okusim taj hambis mmmmmnjaminjaminjaminjamiaje book...hhh.pusa.vidimo semahwavepri odlasku samo da vas pitam kako ljubav meni je bogme krenulo hhh.bangcerekpuknucupjevazujoludmahwavecaw



| °°°..SaM kLiK..°°° (7) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

srijeda, 11.02.2009.

ej ljudi....hhhh....xD

zujobangej ljudi sorkac sto dugo nisam pisala post...cesto mi se desi da zaboravim sifru...nisam normalna..nutok...kako ste mi vi...ajde kako bi bilo da malo vise komate joooooooojjjjjjjj tek sam dosla u posranu glupu skolu a oni za dobrodoslicu me izluduju...ljudi jos duze me ne cete cut ako iz ispita iz matematike i hrvackog ne dobijem 5ili4..a to ce se tesko desyt..wwwwwwweeeeeeeeeeeeepopravila sam se tjelesni sam dobila 5...hhhh...weeeee studentica koja nam je dosla u skolu radi u meku hh.ajde kissscerekkissbayyyymahwavesretani komajte ae bokk widimo se



| °°°..SaM kLiK..°°° (3) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

utorak, 03.02.2009.

oooooooooooooooollllllllllllllllllllaaaaaaaaaa

zujosretannadam se da ce vam biti ljepo na mom blogu sretan kako je bilo dobro u skoli danas uciteljica iz taljanskog nam je bolesna wweeeeeeeeeeeeeeeeesretandosla nam je jos gluplja vlasta hhh samo ju zezamo i nis ne ucimo pozzz svim



| °°°..SaM kLiK..°°° (22) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj....ljudi.......sa se radi????

zujozujo alo ljudi sa se radi????u zadnje vrijeme samo skola skola i skola joj jedva cekam ljeto hih....inace dolazim iz pule bavim se gimnastikom ...VOLIM RUKOMRT....naj naj rukometas Ivano Balic hrvatska .... molim vas kkkkkkkkkkkkkoooooooomaaj ttttttttteeeeeeeeeeeeee .....PUNO PUNO baymahwavepjeva



| °°°..SaM kLiK..°°° (0) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.