<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
15.06.2009.
...heej ti na motoru, kreni pravo, pravo ka moru miris soli već me opija... =))
Hello.
omg. ja ponovno Zatvorila BLOG,pa Otvorila!
koja sam ja Ludacha! bwahahah.
Smešno sam ja diete. :D
aleluja.gotova je Skola!
Da Da. Prosla sam s 4. bravo ja.
Jucer sam bila Cijeli dan Na MOrU.
I nARAvno Pocrvenila sam.
sad me lijepo sve pece. :)
ma koji sam ja biser.
mislila sam jos dns ic na more.al ne ne.
neidem. :D
Jel vi mozete vjerovat.ja nasla Deckica.
AwWIc MrAVIC. kak je Sladak.Mljac. ^^
heh.Lijepo Sad uzivam Bez Škole!
Večeras Id3m Van.
sTA E dns?! aha. ponedeljak.
joj. da. a super. idem se napit.
LOL. Moram smrsavit.!! imam 50kg.
barem moram smrsavit 3-4kg.!!!!!!!! :D
heh. lOodA sam.

Pi es. Danas sam jako dobree volje^^
Pi pi es. Glupa sam. Ne.Ne. Točnie. Luda za nekim.

12:07 - Komentiraj ( 52 ) Print - On/Off
07.06.2009.
×OTVORILA BLOG×
¤ Bok Ljudi,vratila se JA! da da.bravo za mene.ew.nowi post.dd.moja mala frendica je napravila blogach! bravo za nju.joj joj.sta je mala maša napravila.joi joi.ok nechu pricat bolje vi posjetite njen bloga pa procitajte post.To e STRASno! ja nemogu vjerovat.ew sad cu vam dat link od njenog bloga.hmhm.ew ew.KLIKNITE!.procitajte njen post.aaa.jadna mala.al zato ja imam slikice od njih.kak se ljube.HAHAH.ja sam Spijunka.LOL.a sta da vam kazem.moram se i ja malo zajebavat.hh.ahhh.meni ljubavni zivot JE komaaaaa.komaaa.joi joi.sta da vam kazem.Dobro sam.nadam se da ste i vi.hh.da da.ew upravo zovem Mašicu da e nest pitam i tak.Vidite imam i nowi DIzz.ddd.BAS JE fansy.lol.UOPCE neznam zast sam otvorila blog.nezz.nekak se mi nedostajali.hh.i tak.nezelim da mi bude predug post.dosta ovak.hh.da da.idem sad.POzz svima,KISS.Grlim ^^

Oni (Maša i njen decko)
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

i ja. :D
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

by: Maria :P


12:40 - Komentiraj ( 44 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

:D

1-2 komentara su mi dovoljna.
molim vas bez "super blog,svrati i komaj."
nemoj me kopirat.
ne.ne.ne i ne.
To bas nepodnosim. :D


Blog je otvoren: 12.4.2oo9



?.Tko sam I sTO Sam.?

[♥.Jedna malena Curica u ovome velikom svijetu.♥]

Maria. Tinejđerica.
Vesela. Bebasta.
Loodaa. Plesacica.
Obozava se Smijat.
Voli DeCke.
Mršava. Tvrdoglava. :D


Nadimak :
•Djevojka sa foticem•

credits etc.
leave them be

anxiety
chocoleptic01
missm moargh

prilagodila: duckdz