¤¤bLiŽi Se KrAj¤¤ - TiNa I nEkE njEnE sPiKe..xD.. - Blog.hr

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne?

Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga

Tu ču pisat o svim događajima i doživljajima koji se
događaju u mom životu...hehehehedead


ŠtO rEćI o MeNi???

zovu me Tina..hehe...
rođena sam 9.2.1994
saču 1.srednje...slušam
hip hop,pop,R'n'B,rap...

VOLIM...

-> jednog dečka
-> brata
-> sestre
-> motore
-> tac kwon do
-> bmw
-> svoje mobitele
-> msn
-> net
-> rolat se
-> brzu vožnju
-> frendove
-> čokoladu (milka s kexom)
-> slušat ziku
-> eminema
-> sugababes
-> kelly clarkson....
-> ispriku

NE VOLIM....

-> nepravdu
-> laž
-> dvoličnost

Em-Es-En:

tina7@live.com

Linkovi

Anj@...

maja..

Mateya

W&D€K

TeN@

*BeLL@*

D€@

Maja 2..queen.<3

Tarka

FOtkICee

LoVe...

Image Hosted by ImageShack.us


...ovo...je...kjut...

Image Hosted by <br />
<br />
ImageShack.us***istina***


Image Hosted by ImageShack.us


lepa swatka sjika...

Image Hosted by ImageShack.us


15 StVaRi KoJe NeZnAtE o MeNi...(barem mislim da neznate..)

1.volim frendove...
2.volim se rolat
3.najbolji filmovi su mi:step up 2,
put bez povratka 1,2,3..ima još...
4.obožavam slušat muziku,najviše
rap,i hip hop...
5.nemogu živjet bez moba,kompa i msn-a
6.volim ić van,družit se s frendovima
7.obožavam ljeto,more,sunce,slatkač
8.trenirala sam tac-kwon-do
9.osjećajna sam
10.puno vjerujem ljudima makar mi
starci govore da nesmiejm svima vjerovat...
11.najbolja pjesma ili pjesme su mi..hmm.
change,apologize,yesterday...
12.volim motore,pogotovo kawasaki R-12
13.Vojim svog majog bjata najviše na svijetu,i svoju malu sekicu...
14.s 15.skačem od sreće što sam gotova..yay

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 16.05.2008.

¤¤bLiŽi Se KrAj¤¤

evo napokon iam i ja neku inspirejšen....

bliži se kraj osnovnjaka..za samo par tjedana bit če završen jedan dio naših života...
8 godina nije malo,pogotovo sa ljudima kojima rasteš izgrađuješ sebe i svoju osobnost...
sječam se nižih razreda jedva bi čekali praznike,a sada sada neželimo barem ja ne želim napustit osnovnu...
bilo je tu uspona i padova,dobrih i onih manje dobrih prijateljstava,svađa i mirenja,sada to sve odjednom nestaje...
zadnjih nekoliko mjeseci često me hvata ta nostalgija,iako nastojim ne mislit na kraj,jednostavno ne mogu,nemogu se pomirit sa nečim samo tako,nije to mala stvar završiš odeš i gotovo,bilo mi je teško kad sam se preselila u 5 raz u drugu školu,a kamoli sada kad ču je napustit zauvjek,ponovo ču se susret sa nepoznatim ljudima kao u prvom osnovne,ali ovo sve mjenja,sada više nismo limači pa nm je sve lako u životu,prelazimo u svijet odraslih,a ja to barem za sad nečem,nečem i nečem...ne želim izgubit kontakt sa nekim frendovima....
sječat ču se svih,i svakog profesora,profesorice,prijatelja..ma svih...
jednostavno se nemogu počet mirit sa tom situacijom,ali zna da ču na kraju sve to morat podnjet i znam da hoču..
ali za sad mi ti nejde...
pamtit ču odmore,sate...sve...sve če bit to zapisano negdje duboko u meni....sva ta lica...
samo želim sve to pamtit...

pozam:Anju,Maju,Wideka,Tonku,Moniku,Tenu.......

Image Hosted by ImageShack.us



| Komentiraj (47) | Print. | ° |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.