srijeda, 28.06.2006.

Prijateljstvo

Evo,javljam se nakon 3 prekrasna,luda i nezaboravna dana provedena sa jednom posebnom prijateljicom :))) Tako nam je bijo jepino...jooooojiiii...tek je otišla i već mi fali :( ali ponoviti ćemo mi to brzo! E! yes Za ne vjerovati koliko znače prijatelji.. srce mi je puno sreće i osmijeh ne silazi s lica smijehTako mi je čudno ali jaaako zanimljivo kada se sjetim da se sa ljudima bez kojih mi je sada život nezamisliv prije godinu dana nisam poznala i nisam mogla ni sanjati da će mi tako uljepšati život!

A sada jedna meni jako draga pjesmica koju znam još iz osnovne:

PRIJATELJ
Kada sve je jako teško,kad te duša peće,boli,
prijatelj je netko tko te takvog sanja,voli.
Prijatelj je onaj pravi,koji voli,s tobom griješi,
u šaku ti bombon stavi,
kad je teško on te tiješi.kiss

A sada onako,cisto uz put da malo spomenem neke stvarcice..heh..U ljubavnom životu sam malo za promjenu sve za****** - propao plan A i propao plan B ali kao sta kaze Giboni:"...JA NE ODUSTAJEM..." I bez obzira sta san postala jako ironicna i sklopila ugovor da cu ici za casnu..ovaj put ne mislim odustati,ne tako lako,ne još! E! Želim,mogu i hocu pobjediti neke svoje "strahove" tj "fix ideje" koje mi na veliko kvare planove! Zakljucila sam da je bilo dosta depresije i bediranja,treba krenuti u akciju i ne odustati kod prve prepreke! Zašto napraviti, odnosno NE napraviti neke stvari kada smo u napred svijesni da ce nam poslije biti žao(i to jaaako)?!? Na greškama se uci,a ja sam vec dovoljno puta napravila istu grešku i mislim da je vrijeme da napokon nešto iz toga naucim!Jedna vrlooo pametna i posebna osoba cije misljenje jako cijenim mi je jednom dala savijet koji nisam dobro iskoristila...Citiram:"Nemoj dopuštat da ti svi oni do kojih ti je stalo ostanu samo prijatelji,malo ukrasi prijateljski odnos!" Pamatno,ne? Prijateljstvo je jako važno ali ponekad nije dovoljno..trebalo je vremena ali doslo mi je,kako se kaze,iz guzice u glavu! winkAli bolje ikad nego nikad! Ok,danas san se ufurala u izreke i "mudre misli" i polako sam pocela skretati s teme i ulaziti previše u detalje pa..Pozdrafff ljudovi do sljedećeg javljanja! smijeh

Ajde još samo da podijelim s vama jednu pjesmu koja mi ovih dana ne izlazi iz glave i koju stalno pjevusim...

TRABLEBASS
Svadbas

Kreni samnom zadnji put,
vjeruj mi,
daleko od mraka bolje ćemo znati,
ništa nije teško.

Naša lica još su lijepa,
zatvori mi oči,
neka kraj nas jure,
nek se lome prsti,
idemo na ples
i svijet je opet mlad.

I samo šuti,
gdje su bile riječi kad nije bilo nade za nas,
samo dugi dani nestali u tami,
jer ništa nije važno.

Raširi ruke,ruke su ti snažne,
upri iz sve snage,nek se cijedi znoj,
nek koža pukne,
mi idemo na ples
i svijet je opet mlad.

I naša lica još su uvijek lijepa...

Raširi ruke,ruke su ti snažne...

Udahni zrak,
koji dolazi,
sve je gotovo,
i mi smo spašeni.

I naša lica još su lijepa ...

21:27 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Copyright © BUOH! Welcome to my life.. - Design by: mistique_me