nedjelja, 25.06.2006.

DON'T WORRY,BE HAPPY!

S obzirom da sam primjetila da u zadnje vrijeme pišem postove samo kad sam loše volje,a to baš i nije pohvalno..javljam se danas kad sam poprilično dobre volje! Aha..yesNije točno određen razlog..možda jer nemam nikakvih obaveza koje me "guše",možda jer je savršeno vrijeme,možda jer je tooooplooo nut,možda jer sam se naspavala,možda jer sutra idemo po svjedodžbe(boli me za svjedodžbe ali će 1.c zadnji put biti u potpunom sastavu kao 1.c),možda jer sutra svi skupa zajedno idemo na more,možda jer cu viditi jednu..hm..kak da se izrazim..?..special person..heh..cerek,možda jer imam sve vas minje moje koje me trpite tako smotanu i sa tako "kompliciranim sklopom u glavi",a možda jer je sve to skupa dobitna kombinacija,savršen koktel za biti HAPPY!!! Mda..maljeck@ je napokon sretna,zadovoljna,neopterećena,slobodna(u svakom smislu) i ironična(fakat imam svoje razloge koji su tzv "javna tajna")..Ma kao ca bi rekla majne šljatkica:"Čisto me zaboli for everything!" Ljeto je predamnom,pred sfffimaaaa...smijeh I tak to.. Uživajte! Volim vas i jubim vas kisskisskiss



DON'T WORRY,BE HAPPY!

Sam svit pikčers...

Image Hosted by ImageShack.us
Tinče- on face =)

Image Hosted by ImageShack.us
Enče-ptičja perspektiva =)

Image Hosted by ImageShack.us
Special picture...mi :))

Image Hosted by ImageShack.us
MATEEEEEEEEE...f.f. :)))

16:17 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Copyright © BUOH! Welcome to my life.. - Design by: mistique_me