listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Ma čitajte pa ćete znati lol haha

GIRLFRIEND








Free Music

Mala napomena

Ljudi ako zelite da vas reklamiram ili da stavljam vase linkove i adrese na svoj blog jednostavno mi ostavite svoj URL ili adresu vaseg bloga ili web stranice i reklamiram vas!!!Također mozete traziti da dodam i vase slike ili da posjetioci mog bloga automatski se mogu prebaciti s mog bloga na vas.Ali,ipak, kao i u svemu,i u ovome postoji jedna kvaka-morate me sto cesce komentirati.Ovu odlicnu ideju koja bi može koristiti objema stranama dobila sam na ideju jednog super bloga.Znaci komentirajte me sto cesce ili jednostavno zatrazite i stavljam vas kao link na mom blogu.
Također,korisnici koji me sami budu često komentirali nagradit ću tako da ću dobrovoljno staviti vas link ili URL i izreklamirati vas,hehe.

Moji frendovi i frendice-kratki pregled


Tea:
ma o njoj bi se roman mogao napisati...hehe-djetinjasta je,voli tračati...mislim osobine koje bi svako samo poželjeti mogao...hehehe

Azra:Ajoj ona je neš sasvim drugačije....obožava(uglavnom)sve što obožavam i ja...ali svake sedmice si mora neš naručiti iz avona...hehe

Nina:Ona je neki mix između njih dvije.Super čuva tajne(do groba),a zna sve tračeve.Malkice čudno,zar ne? Sluša Black Eyed Peas,kao i ja.Ne ide sa mnom,Azrom i Teom u razred.Savršena mješavina,začinjena humorom i šašavim začinom dobrog prijateljstva.Nina-sad bi te poljubila,ostani takva!!!kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

Selma-e to vam je ludača da nema veće...poludjela je kad je vidjela ovaj video s bobom...ajoj...a inače je malo udarena(kao uostalom i ja)

Ajla-Ona je kao i Tea tračerica nad tračericama,ali voli ići vani koliko i Azra.Super je iako zna nekad naživcirati,ali mene u biti i Selma živcira pa se tu nema što dodati


Imam još nekoliko frendova i frendica koje ne mogu baš nazvati naj frend/ovima/icama ali mislim da su zaslužii barem se pojaviti na ovom ''općepoznatom'' blogu.Ostale ću možda onako usput spomenuti,ako zasluže...iako nisu ni ovi koje sam spomenula to zaslužili heh



četvrtak, 12.10.2006.

WC-ovi,profačice i jedna slomljena čaša

Dan:Četvrtak
U učionici
13:00

Čas hrvatskog u tijeku.Grobna tišina.Nitko ni da zucne.U daljini se samo čuje zujanje dosadne muhe.Ni
pisnuti se ne smije,a pogotovo progovoriti.Osim ako si jedan od onih rijetkih koji se jave za nešto.Među njima i ja(s netočnim odgovorom).Javlja se i moj frend Vjeko(u postu ću ga zvati V).I profa ga prozove.
-''Da,V,što ćeš nam ti reći?''
-''Pa,mogu li na WC?''
-''Molim,ti ometaš sat zbog toga!'',ljutito će profa.
-''Pa,moram,neću moći izdržati''
-''To nije moj problem,imao si mali odmor,mogao si ga iskoristiti.''
...(prošlo je oko 2-3 min.kad evo V opet)
-''Profesorice,imam pitanje''
-''Da,reci V!'',sa zanimanjem će ona.
-''Mogu li na WC?''
-''E,pa sad si stvarno pretjerao.Moj je odgovor NE!Ne iskušavaj moje živce!!!A sad ušuti.''
...(ušuti V,ali ne zadugo)
-''Oprostite profesorice,ali ja odoh na WC.Ne trebam ja tražiti vaše dopuštenje da pišam(da baš je tako rekao)''
-''Kako se ti to izražavaš?Van.Van!!!''

I tako je Vjeko otišao po profinom nahođenju na WC.I mislim da je upravu.Zašto bih ja morala nekoga pitati mogu li na WC?Ubrzo ćemo morati tražiti i pismeno odobrenje roditelja za to.E pa toliko o zlostavljanju u školi.Više se ne može ni pošteno obaviti nužda.Bravo!burninmad



| CoMmEnTaRiChI (2) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.