petak, 07.07.2006.

kiša

pada kiša. ja ne volin kada pada kiša jer se ne mogu kupati. mama će me zato voditi u Kaufland da kupin nešto i mama će kupiti spizu i onda ćemo šetati po gradu sa kišobranima u ruci jer da se ne bi puno smočili.

jučer san šetao sa mamon pa san vidio jednoga ljuda koji ima veliki drob. pa san ga pitao jeli mu unutra mala bebica, a mama se puno smijala a ljud mi je reko da je pio puno pive pa da mu je narastao veliki drob.

mama kaže da samo žene mogu imati bebicu u drobu. pa sam mislio da jedna teta ima bebicu ali mama mi je rekla da nema nego da je ta teta malo deblja a ja san rekao da nije nego da je popila puno pive.

- 16:32 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.