utorak, 06.06.2006.

evo i mene

ovo je moj blog i moj prvi post (mada ja neman pojma što to znaći-al mama će to zato srediti sve umisto mene)
danas mi je bio super dan. ujutro je bilo ružno zato što je jako grmilo i padala kiša. ja se ne bojim kada grmi. ali se mama boji.
kad je prestala kiša išao san vani igrati se sa prijateljima.
posli mi je mama skuhala ručak i morao san jesti ribu, ali pojeo san sve jer mama kaže da ako pojeden sve da ću narasti veliki. sada san joj do pupka. to je puuunoo veliko.

posli me mama vodila u grad. kupio san pezić i ono u što se stavi pezić na nogometnu loptu, i mama mi je kupila igračku-motor suzuki i igrali smo se puno i cili šporkali.

sada san večerao i iden spavati pa će mi mama puno pričati o patujci i vijenaci (VILENJACIMA op.a).

pa-pa

- 21:13 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.