...about me...

Ime:Željko
Prezime:ma nije bitno..
Nadimak: Caky,Ilija,Joza...itd...
Mjesto i godina rođenja:
27.07.1995. u Virovitici
Naj frendovi: Matko, Ivan B, Fran,
Prpić, Tomy, alen.. itd
Naj frendice: Nona, Tena..itd
Volim:
*cure
*sladoled
*brze aute
*ići u grad
*izlazit
*družiti se s prijateljima
svoj komp.. itd

ne volim:
*mržnju
*kad se svađam
*kad vičem
*dećke.. naravno..=)
*kad netko pravi
budalu od mene.. itd



MOJ MSN: maly.caky@hotmail.com


Free Music

Free Music



Free Music

efo malo slikica od mojih frendova-ica:

efljo moja sljikica.. napokonnaughtynaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fegy
Image Hosted by ImageShack.us


Dara
Image Hosted by ImageShack.us


Moja sestra Marija
(ova desno)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Setra Danijela
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ines..
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


marija..
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us







  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

NeOdOljIvO PrIvLaĆaN... kao ja...=)

Linkovi

moja marija.. ;)
Dara
seka Marija

efo maljo ljubavnih slika:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 24.09.2008.

...prvi post..

eyy... ljudofi..
kao što vidite ja napravio novi blog... zato što sam nešto zezno...
pa tak da....coolmadcool
ali sad radim novi, nadam se da se ne ljutite..ha??
eto mali uvod u moj novi blog..heh..
ovaj blog će biti puuuno bolji nadam se...
ali ja za sad nemam ništa novo..
pa tako da nemam ni inspiracije....bangsretanbang
ajd odo ja sad....
P
U
S
S
A



| Make My Day (49) | Beautiful | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.