Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.O)
(> <)
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!!!


naša pjesma....cerek

Malena, noćas srušio se svijet
Malena, sve je tako glupo bez tebe
Sad kad je stvarno kraj bože snage mi daj
Samo da prođe ova noć
Tako prokleto sam čekam novi dan
Prvi četvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
Malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
Sad sve su iste ko ti
Sve se smiju ko ti
Kako su lijepe samo da znaš
Sve me ljube ko ti
Sve mi lažu ko ti
Sve su moje a tako sam sam


Malena, kako ću bez tebe sutra
Malena, falit će mi s tobom jutra
Ima drugih, ima boljih,
ali nebo zna
Samo ti si moja...MALENA





čekamo da nam se nešto izlegne...smijeh

neke slikice:zubo



Image Hosted by ImageShack.us

Čim napokon u potpunom izdanju

Image Hosted by ImageShack.us

Čim i Drago direkt Popovača

Image Hosted by ImageShack.us

Vuki

Image Hosted by ImageShack.us

Đuka & Leki

Image Hosted by ImageShack.us

Kićo

Image Hosted by ImageShack.us

Korny

Image Hosted by ImageShack.us

Tamara

Image Hosted by ImageShack.us

Tonka & Korny

Image Hosted by ImageShack.us

Medićka

Image Hosted by ImageShack.us

Anja

Image Hosted by ImageShack.us

Dragec

Image Hosted by ImageShack.us

Čim

Image Hosted by ImageShack.us

Tena & Tina

Image Hosted by ImageShack.us

Ančy

Image Hosted by ImageShack.us

Marija

Image Hosted by ImageShack.us

Vjeko

Image Hosted by ImageShack.us

curke

Image Hosted by ImageShack.us

Jeja & Danny

Image Hosted by ImageShack.us

Danny, Leona & Daria

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/NoP

Opis bloga

....a blog ko blog....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


naša slikica...


Image Hosted by ImageShack.us


malena 1

IME: Mirjanamah
PREZIME: ...nije bitno...pjeva
NADIMAK: čim, chimek, mirjanče, plavuša, mosquito i najnoviji Čimy nut
DATUM ROĐENJA: 3.6.1992.
NAJ FRENDICA: moj Tonkich ljubi ju dedakiss
NAJ FREND: Leky, MIha
VOLIM: svoju Tonkukiss, Nelly, Oggy i Komu, subotuparty, čokoladu, serije, moje curke iz razredanaughty
NE VOLIM: dvolične ljudeburninmad, školu, burazere, jegerzubo
ŠKOLA: Gimnazija Petra Preradovića
NAJ SERIJA: Bones, Grey's Anatomy
NAJ FILM: Pirates of the Caribbean High School Musical i Step Upcerek
ICQ: 380471398
MSN: mirjance_lu@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

malena 2


IME: Antonija
PREZIME: zujo
NADIMAK: tonka,tonkić
NAJ FRENDICA: moja koza MIRJANAcerek
NAJ FREND: moj MihicabeljJozz@mah,Lekywink,Markeczujo
ŠKOLA: Strukovna škola Virovitica
DATUM ROĐENJA: 31.12.1992
SLUŠAM: narodno, strano, naše
VOLIM: moju čim, čokoladu, dobru zabavu, zajebavat Jozzubelj
NEVOLIM: laž, dvoličnost...... i kad čim kasnipjeva
Image Hosted by ImageShack.us



linkichi


daria
anja
dragec
mia
tonkin raz
kika
krilićka
ivvy
tajchi
tena
ivana k.
pecka
niky
stella
marija
nikola
ančy
pasa
jeja & dada

petak, 29.02.2008.

jA saM hiBRid :F

heehhehe poštovanje dame i gospodo svečano objavljujem da sam napokon shvatila da sam HIBRIDnaughty heehehehe....
mislim nisam ja kriva kriva je sila teže. khm khm nego da predjem na stvaryes ovak posto su svi oko mene ( dobro ne svi al ih ima) OZBILJNI ljudi ja moram bit neozbiljna mislim kuda bi svijet otisao da nema mene i meni dragih osoba( znaju one koje su tocerek) zato sad u njihovu čast ajmo svi ručice na srce , svi u stav mirno i zapjevajmo
Moje ime je Medvjedić Lino,
svaki dan dovezem nešto fino,
vitamine za zdravlje,
za užitak , za snagu,
s mlijekom što vam daje moć,
smijeh i igru dan i noć,
prosipam veselje i toplinu,
uživajmo svi u čokolinu!
divno sad smo pravi mali tintilinićinaughty. nešto mene u zadnjih par dana pere živčanost svi me živciraju dobro ne baš svi al je popis odabranika poveći a to ne valja namcor malo sam viko zadnja 2 dana pa se sada ispričavam svima na koje sam viko neću više bit ću dobrayes rofl.
eh da minuta šutnje za marijinog striku koji je danas pokopan za dobrobit marijinih ocjena.




pokoj vječni daruj mu gospodine i svjetlost vječna svijetlila mu počivao u miru božjem amen....roflroflrofl

marija kak se ono zove striko? marko il mario roflrofl cool ljubi ju deda JEL TO JASNO? ana nam je počela voditi evidenciju koliko puta se taj divni izraz koristi u jednom satu, mogu vam reći da su brojke fascinantneyes aha jesu..

uh idem bolje me prsteki od pisanjadead evo pusice šaljem: tonkicerek, ivicerek, anjicereki bunji cerek, tenicerek, mimycerek, tajanicerek, dragicerek, anicerek, vjekicerek, tinicerek, stellicerek, adrianicerek, tonkinom dečecu (njemu nesmijem stavitcerek ubit ce me tonkazubo), lekijucerek, mom komicerek, nellycerek, i oggycerek ( ljubim vas jacerek slatkiski moji) ma svima u studiju i režiji hugu i hugolini i ovom slatkom dečecucerek mmmmmmmmfino
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
kissara svima koje sam zaboravila pozdravit naj te se ljutitsmijeh



| samo→→(171) | print | XD |

nedjelja, 24.02.2008.

ey ljudi !! pusa od Tonkić

evo mene ponovno ...beljwavewave
Jučer sam bila vani ... u Blue monnu i Time-u. Bilo je ok. Isla sam sa mojom kozom ČimkissTamarom, Adrianomkiss, Anom, Korny i ekipom iz Podgorja. Bilo je ok al imala sam i boljih izlazaka. U biti ekipa iz Podgorja išla se tuć s nekima tam... kak je to zvršilo pitaj Boga. Korny je cjelu večer neumorno plesala, Ana nam je zavodila Antuna... Nakraju su ajd hvala Bogu završili skupa, Pecka je cijelo vrijeme bila sa Lekiemcerek. Njih dvoje su vec mjesec dana skupa... treba Lekia trpit tolikobeljthumbup. ma šalim se super je Leki. Još malo i 1.a ide negdje na izletnjaminjaminaughty. Jedva čekam... nadam se da će nas vodit... U biti gibalo je nas 16 sa kemije i sad pretpostavljamo da će raska popizdit... nono. Razrednice žao nam je aal bilo je nužnoyesyes. Dolazi proljeće, pa ljeto...njaminjami. Nekak jedva cekam ljeto.... bazen svaki dan, izlasci svaki dan, dobro društvo, fali mi sve to. cryyes. Vec vidim kak moju kozu čim guram u bazen i kak mi ona zbog tog spominje rodbinu... I naravno frajeri bez majica... uuuuuuyesyessmijehsmijeh. I onada kad dolazi Rokovo pa svaki dan neke gluposti.... deaddead i koncerti, i kao mami kažem da idem na koncert a završimo svi u Blue moonu ili Time-u...smokinsmokinparty. i zabavljmo se do kasnih sati... I naravno tad nema škole!!! Nema ribice, ni Nađovkeburninmad. Izdržat cu valjd još ovih par mjeseci dok ne dodje LJETO!!! Sutra je novi školski tjedan... ajmo Tonkić skupljat jedinice... rolleyesrolleyesnaughty: Toliko od mene necu vam puno pisat jer cte se naviknit pa me maltretiratzaliven ahahhaharofl.
Pusa mom 1.a, Lekiu, Mihi, Kići, kissKrajcovoj, Ančy,kissKorny i Jeji.....svima koji citaju kissi mom decku naravnocerekkisskiss i najveca pusa mojoj kozi ČIMkiss



| samo→→(13) | print | XD |

nedjelja, 17.02.2008.

...evo vam post...od tonkic....

Ey....pa bok svima...mahmahmahmah
Napokon sam se i ja sjetila napisat post....pjevapjevapjeva
Prošlo je i Valentinovo.....dan zaljubljenih...... Tonka ga je lijepo provela....kisskisshahahah...momak mi je poklonio dva prekrasna medvjedića...cerekcerekcerekljubav moja.... uglavnom... Pecka nam je taj dan bila sa Lekiem.... Lela je citala ljubavna pisma od Šutala... yesyesrofl:Potrata je barila Renata po školi... moja Ančy je barila.... pjevapjeva... nekog... Jeja je bacala pogled na _ _ _ _!!!yes... i tak... taj dan dijelila se ljubavna pošta, pisma sam dobila od Pecke i moje Hegeduške, sutradan i od Potrate... hvala cure... cerek!! Počeli smo sa dežurstvom.... dečki ne žele biti dežurni... i neke cure.... pa ljudi mislim fakat.. nonoDada nam je vec bila dežurna... pusa njoj... E da puno pusa Pleši koja strpljivo trpi svaki hir naše male Šutalovke(Lele)roflkissnaughty E da i Kika puno mi pozdravi Silvestra... thumbup! U ponedjeljak idemo u kazalište gledat predstavu Mišolovka.... Mia je gledala predstavu i ne želi mi otkrit ubojicunonononononobaš je zločestacrycrycryma šalim se... E da vidiš vidiš skoro sam i zaboravlianonoprofesoricu iz knjigovodstva sam pitala koliko ima godina... rekla je puno.. ajd dobro... al onda sam je pitala kad će u mirovinu nije mi odgovorila... pa mislim fakat... nadam se brzo...inače ode moje školovanje.. Leoni je dala 1 iz odgovaranja kao i Dadi....pa mislim fakat ženo.. headbangheadbanglakše malo.... sanjam bilancu... i knjigovodstvenu pogreškubangburninmadlud.To bi bilo to uglavnom..sad vam idem..sretan
Pusa:mojim curama iz razredakiss, mom momkucerek, lekiu, mihi i ekipi iz Podg.wave, mojoj Ančy iz 1.b, društvu iz Mirjaninog razreda(Mariji, Dragi, Anji, Ivi, i ostalima)pusa kisskiss ...VOLITE SE LJUDI...kisscereksretan



| samo→→(43) | print | XD |

ponedjeljak, 04.02.2008.

iđemo dalje....

ej evo i menewave... da udostojila sam se napisat postnuthehe.. a šta ću kad mi se ne da, a i nemam inspirejšnlud
danas smo dobili testove iz matkecry. dobro nije bas tak loše...hehehe....danas ponedjeljak, prvi dan u tjednuburninmad a mi prvi sat imamo jebenu matematiku (da mi 'prostite na izrazusmijeh). i ulazi nama cvika u razred ko onaj alex (iz ne daj se nina) hoda a testovi u medvjeđim šapama. mi svi onak jebeno pospani sjedimo i tresemo seeekeek....on počne čitat ocjene 3,4,3,3,5,2,3,3 nitko HDZ eekeekeek ja mislila da se zajebava s nama kad ono stvarno IĐEMO DALJE nema kolčićayesyesyes mislim da je bio jedan il dva, nisam sigurna.naughty anja je dobila dvojčicuthumbup ia tajana, stella i anja k. 5 eekeek cure svaka čast....ja sam uber zadovoljna sa svojom trojčicomyesyes... aha popravili smo se iz matke.... danas smo likovnog imali 15 minuta, babu je bolila tikvayes. hehe. kaze ona da ide popit tabletu, a meni vjeko šapne: i zub boli dok je šupalj...roflroflrofl e da i neki dan je izjavio, da se čovjek koji živi na otoku krku zove KRC mislim vjeko roflrofl
sutra su maškare, nas par smo se dogovorili da se zamaskirišemoyes (ostalibang sram vas bilo) trebamo bit doktori i bolesnicizubo ja i dragec smo mentalno nestabilni bolesnicilud neće nam bit teško zamaskirat se, samo se trebamo počešljatzubo. iva, tajana, tina i mimy su doktorke baš ćemo bit fensicerekcerek
u raspisala sam sezubo ajde kissich svima, a posebno: Tonki i njenom momku, Ivi, Anji, Dragi, Ani, Tajani, Teni, Tini, Milani, Mariji, Vjeki, Stelli, Ani, Ivoni, Izabeli i cijelom 1.b, Mihici, Ančy, Korny, Danny, Pecki i Lekyju ( nisam vas zaboravilacerekcerek), Danijeli, Dariji, Jeji i cijelom Tonkinom razredu wavewave



| samo→→(78) | print | XD |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.