... A N Đ E O..S L O M L j E N I H..K R I L A ...

11.07.2007., srijeda

Jutreko...

Baš se i nisam nešto naspavala. Naime,sinoć sam bila sa Tomislavom. Počeo je pričat neke čudne priče,da sam se uplašila,jedva sam kući došla od straha... Dečko mi ide za TEOLOGA, a prije je bio POGAĐAJTE ŠTO...mislila sam da me samo zeza,ali nije tako. Ispostavilo se da sve što govori priča ozbiljno. Rekao mi je da nikom ne kažem za to, a ja evo na blog stavljam... he he...al ok,nisam rekla baš sve wink svejedno nitko neće ni shvatiti što sam zapravo rekla... SAMO ZNAJTE DA SAM SE UPLAŠILA TOLIKO DA MI SE NAVEĆER UČINILO(ILI JE STVARNO ZAISTA BILO) DA JE PUKLA PETARDA. ...HM....petarda u pola ljeta...namcor to mi nekako ne ide za ovo doba godine...al ok... toliko od mene wave
A ja sad idem malo osvježit se,da zaboravim na te strahote.....ajoj....he he...nut ljubim svog TOMIJA kiss grrr....burninmad

- 07:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zanimljivi blogovi...

rANJENA HILJADU PUTA

Znam da će prekasno biti

kada pod kožu mi uđeš

i zato molim te idi

prije nego što moje postane tuđe...

Ranjena hiljadu puta

u ljubav vjerujem malo

i sebe najmanje dajem

kad mi je najviše stalo

Ne bi preživjela

da mi odeš kad te zavolim

u moru ljubavi

ja uvijek ostrvo tuge nalazim

Ne bi preživjela

da te nemam kad na tebe naviknem

na mome ostrvu tuge

gdje nema mjesta za druge,ostajem...

Polako gubim kontrolu

već si mi previše blizu

davno sam prošla tu školu

da budem još jedna u nizu
...