... A N Đ E O..S L O M L j E N I H..K R I L A ...

08.07.2007., nedjelja

bOKIĆ...

Danas baš i nisam dobre volje,ne znam zašto... možda PMS... hm...headbang
užas... sutra ću valjda bit bolje kad vidim Tomislava...
he he...
cijeli dan sam nervozna... možda je to djelomično i zbog prijemnog...
Neznam što ću ako ne upadnem... hm...bang ubit se...
Učim ko budala. Ljeto je, drugi su već na moru ili bar uživaju na neki način,a ja stalno gledam u knjige. Jedva čekam da mi prođe prijemni... da se riješim stresa i UŽIVAAAM...
Toliko za danas od mene,nemam volje ništ pisat više...

- 17:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zanimljivi blogovi...

rANJENA HILJADU PUTA

Znam da će prekasno biti

kada pod kožu mi uđeš

i zato molim te idi

prije nego što moje postane tuđe...

Ranjena hiljadu puta

u ljubav vjerujem malo

i sebe najmanje dajem

kad mi je najviše stalo

Ne bi preživjela

da mi odeš kad te zavolim

u moru ljubavi

ja uvijek ostrvo tuge nalazim

Ne bi preživjela

da te nemam kad na tebe naviknem

na mome ostrvu tuge

gdje nema mjesta za druge,ostajem...

Polako gubim kontrolu

već si mi previše blizu

davno sam prošla tu školu

da budem još jedna u nizu
...