... A N Đ E O..S L O M L j E N I H..K R I L A ...

05.07.2007., četvrtak

O NjEMU...

Evo malo da promjenim temu. Ipak,trebala sam jednom doći i do njega nut Zajedno smo već dosta mjeseci (a kako vidim on planira i iduću Novu godinu slavit samnom...smijeh)
Dragi mi ima 19 godina ( uskoro 20 ). Živi u Vinkovcima-kao i ja... zove se TOMISLAV... i obožavam ga... Ne vidimo se baš preko tjedna jer on bude u Đakovu (studira teologijubang)
heh...ali zato kad se vidimo bude prekrasno... a napokon je došlo ljeto pa je došao u Vinkovce nut no,vjerovatno ćemo oboje u Otok malo na praznike. Oboje tamo imamo rodbine,paaa... ali,prvo uživancija po Vinkovcima party
Jako puno ga volim i teško bi mi bilo bez njega. Ipak,kad navikneš voljeti nekoga, teže je zamislit da ostaneš bez te osobe.
Oboje smo za dobar provod, tako da idemo na gotovo svaki dernek he he... volimo cajke, on tamburice, ja Škoru i SHORTY-a naravno smijeh
TOLIKO O MOM TOMIJU... kiss

- 07:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zanimljivi blogovi...

rANJENA HILJADU PUTA

Znam da će prekasno biti

kada pod kožu mi uđeš

i zato molim te idi

prije nego što moje postane tuđe...

Ranjena hiljadu puta

u ljubav vjerujem malo

i sebe najmanje dajem

kad mi je najviše stalo

Ne bi preživjela

da mi odeš kad te zavolim

u moru ljubavi

ja uvijek ostrvo tuge nalazim

Ne bi preživjela

da te nemam kad na tebe naviknem

na mome ostrvu tuge

gdje nema mjesta za druge,ostajem...

Polako gubim kontrolu

već si mi previše blizu

davno sam prošla tu školu

da budem još jedna u nizu
...