... A N Đ E O..S L O M L j E N I H..K R I L A ...

04.07.2007., srijeda

Evo i mene da napišem par riječi...

Još se nisam ni predstavila naughty Zovem se Ana i živim u jednom prekrasnom S L A V O N S K O M gradu na Bosutu, u VINKOVCIMA... Jako sam sretna što sam SLAVONKA,a kao što vidite i ponosna. Volim svoj grad i ljude koji su u njemu. kiss ljubim ih sve hi hi...
Imam osamnaest godina, ali ne još dugo, jer mi je rođendan za par dana... odnosno, i rođendan i imendan, sve u jednom danu... he he... 26.07., Sv.Ana je taj dan... (tako da mi znate čestitatinaughty) malo sam nervozna ovih dana jer moram ići na prijemni za faks. Moram priznat da me hvata panika hoću li upisati ili ne... valjda hoću,ipak učim...
Nadam se da ne pišem blog bezveze... mogli bi koji komentar ostavit cerek
heee... kao što vidite ja sam vam jako vesela cura... ljubav radi svoje,što se može...zujo
TOLIKO ZA SADA OD MENE... cmok...



- 06:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zanimljivi blogovi...

rANJENA HILJADU PUTA

Znam da će prekasno biti

kada pod kožu mi uđeš

i zato molim te idi

prije nego što moje postane tuđe...

Ranjena hiljadu puta

u ljubav vjerujem malo

i sebe najmanje dajem

kad mi je najviše stalo

Ne bi preživjela

da mi odeš kad te zavolim

u moru ljubavi

ja uvijek ostrvo tuge nalazim

Ne bi preživjela

da te nemam kad na tebe naviknem

na mome ostrvu tuge

gdje nema mjesta za druge,ostajem...

Polako gubim kontrolu

već si mi previše blizu

davno sam prošla tu školu

da budem još jedna u nizu
...