Neke slikice



Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Glitter Photos
[Glitterfy.com

Glitter Photos
[Glitterfy.com
href="http://www.glitterfy.com/">[Glitterfy.com

Moje zvijezde


bedzevi.com,button,badges,priponke,Rihanna



bedzevi.com,button,badges,priponke,Da li ti se svidjam

  listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

O meni


Free Music

Free Music



Free Music
ime:Andrina
prezime: nije za javnost
god:nije važno
grad:dbk
volim:sebe,
more,
simpatiju,
obitelj,
igru,
dobru zabavu....
ne volim:školu,
učenje,
neke profesorice....
prijateljice:Iva,Marija,Petra i Dora


Nešto o meni


ja=umišljena pa što???

I am bitch so wath?
bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna



I love boys. Image and video hosting by TinyPic

Odi na rijeku tamo sam bacila svoju suzu,pa kad je nađeš
prestati ću te voljeti=nikada

Stars ar like my life they go everywhere

Linkovi super blogova

sweeathumbup
living..yes
bad blue girlwink
neznam ime ali super jesretan

subota, 20.10.2007.

Haj

wave!byyyyy.ljudeki ovo je moj 100 blog.pomozite da ovaj dulje trajeyes.Inače o meni možete sve saznati u boxu.htjela bih naučiti raditi dizajne.ne volim pisati velike postovebang.Evo nekoliko mojih pravilathumbup!
1.nemoj te mi vrjeđati blog
2.tko ga posjeti mora komentirati
3.čitaj te post!
4.i ne govori svašta o meni
to bi bilo tocerek!volim vaskiss
byyyy:



| KoMeNtIrAj (17) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.