< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope
design by: iwa

O MENI

IME: Marija
PREZIME: nije važno
GODINE:12
ŽIVIM U: Petrijevcima
VOLIM: glazbu, decke, msn, rolanje..
NE VOLIM: školu, kucanske poslove, kupit šljive..
GLAZBA KOJU SLUŠAM: cajke i sve ostalo
TRENIRAM: rukomet
I MSN: marya__x@hotmail.com
.......smijehsmijeh.........

# LiNKIĆII #

:::MOj 2 boG:::
:::MirnA i ja:::
:::MirNa i Ana:::
:::MiRna i AnA 2:::
:::Luca, ZeLe, Ana:::
:::dEni:::
::LoVro::
::reEna::
::VeCa::
::keLLy::

# evo malo slikica #











jel su vam ok slike?


ovo sam ja jedne godine na moru zubo


ja i moja seka u moru....zubo












jaa....smijeh


jaa....smijeh

utorak, 14.10.2008.

ˇˇnaslov nije bitanˇˇ

eto mene opet........
nikad ne zanm o cem da pišem,
ali svejedno nešto pišem da
vam se moj blog cini zanimljiv...sretan

Eto danas smo u školi
imali dane kruha...
bilo je odlicno,
sati su bili skraceni 15 minuta
i sat je trajao 30 minuta...belj


Mi se tako svake godine
natjecemo koji je stol najbolje
uređen proizvodima kruha
i svim tim..zujo.....

Nije da se baš volim hvaliti...
ali naš stol je meni i veci ucenika
u školi bio najbolji....
ali eto ipak je pobjedo 5 raz...
jer su komaisija bili ucitelji...
ali nema veze...
mi smo sami sebi najbolji...nut



pa eto sada moram ici...
još malo pa u krpe....

pusa svima vama blogocima i
još jedna velika pusa unoma koji mi komaentiraju........


bye*


>

21:32 | Komentari |24| Print | #


subota, 11.10.2008.

ah..

evo...eek...
dosada...bang.
novi post.sretan..
malo komova...cry...
.....

ej...evo mene...nakon dugo vremena....
danas mi je dan bio super....
cijelo vrijeme na msnu.....
ali bila sam ja i vani popodne...
nije baš da samo sjedim za kompom.....
...hhh....zubo...
malo ste mi komalii..
a znam i zaštoo...nisam vam ni javila da
sam napisala post......
jooojj.....
eto sad sam odlucila napisat novi post jer
sutra moram ucit i sve radit za školu...bang.
pa sad trošim slobono vrijeme.....

eto baš sad ni ne znam o cemu da pišem pa etoo
komajte.... i javljate se.....


ajde idem sad......
samo vam još koju slikicu ostavim.......
:::




bye...!!mahwavemahwave

21:57 | Komentari |34| Print | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.