> Avanture male čupakabre i male vještice §

Avanture male čupakabre i male vještice §

subota, 15.01.2005.

KaKo je MarIa kopalA pO smEću ispRed MeKa

Bilo to jučer!
Moja draga marIa otišla na marendu s Napolitankicom i usput otišle kupiti lastik da se možemo igrati.
marIa bacila lastik u smeće zajedno s Napolitankičinim ostacima.
dođe u razred i počne po običaju paničarit.
otrčimo natrag do trgovine da ga nije možda tamo ostavila.
Teta prodavačica kaže da nije.
marIa ljuta i ja stojimo kod meka kad ona uzvikne-aHa,možda sam ga u koš bacila.
Sagne se nad košom i gleda.
Ljudi prolaze i čude se maloj marIi.
Gurne ruku i uzvikne A-ha!
Evo ga. §=O)°


RRare
OOverwhelming
ZZippy
MMisunderstood
AAmbitious
RRespectable
IInspirational

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



- 19:27 - Aj mi se javi i neš kaži (3) - Ako ti je srcu drago - #

petak, 14.01.2005.

Evo mene natrag

Pa,šta da vam kažem?
Shany obojila svoj blog,a ja nisam izdržala da svoj ne obojim u rozo i eto...

Sad,šta se događalo u zadnjih par dana.
Pa,ništa posebno.
Osim šta mi simsi 2 ne žele raditi pa sam plakao

Osim toga nema niš novog,ajd' laku noć sada idem vam ostavljati komentariće

- 22:31 - Aj mi se javi i neš kaži (1) - Ako ti je srcu drago - #

srijeda, 05.01.2005.

Novogodišnja odluka

Novogodišnja odluka mi je da više neću pisati blog!
Al' ne brinite,dolazit ću vas i dalje čitati i stavljati vam komentariće kad god budem imala vremena.
Voli vas vaša mala vještica R & mala čupakabrica Luckyica

- 21:55 - Aj mi se javi i neš kaži (0) - Ako ti je srcu drago - #

Novogodišnja odluka

Novogodišnja odluka mi je da više neću pisati blog!
Al' ne brinite,dolazit ću vas i dalje čitati i stavljati vam komentariće kad god budem imala vremena.
Voli vas vaša mala vještica R & mala čupakabrica Luckyica

- 21:55 - Aj mi se javi i neš kaži (13) - Ako ti je srcu drago - #

subota, 01.01.2005.

Sretna nova 2005.


I ja ću kao i svi zaželjet vam sretnu novu 2005.,neka vam ova godina donese sve što zaželite,od ljubavi,prijateljstva,zdravlja i love do puno zabave.
Nadam se da ste se dobro proveli očekujući Novu godinu jer ja iskreno nisam.
Al' neću vam kvarit čitanje mog bloga time koliko sam bila jadna od 31.12 do 1.1.


Inače,....ono daleko od očiju daleko od srca još uvijek pali,N A R A V N O
i zapravo to je sve,čujemo,vidimo,pišemo-Ča Gooooood si uskoro

- 23:35 - Aj mi se javi i neš kaži (9) - Ako ti je srcu drago - #