< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Blog o sranjima......bla,bla.........

MySpace

Malo o meni

Ime: Ines
Prezime: Bla,bla...
Razred: 1.d / ekonomska...bila 8.c,nažalost više nisam
Rođena sam: 10.06.1992.g.što
znaći da sam blizanac u horoskopu
Godina: Kontaj sam/a
Volim: hranuuu,zezanciju,prijatelje,
komp,msn...
Ne volim: školu,školu,školu....
umišljene i dosadne ljude...

Mail: ines-1006@hotmail.com


To je to...bla,bla,bla,bla,bla,bla....










Upiši se u knjigu gostiju


A koliko vas je....

Free Web Counter




USPUT POSJETITE
OVE BLOGOVE:


Seve

Nike

Matea

Ludi mi brat

Nosonja

Teaaaa

Delila

Vlaja

Maja & Barbara

Ja & Maja

:..Opičena Lea..:

:..Josipa..:

Između dolaca

Antonia & Mihaela

Barbara

SpLiT gIrL

Luciferka

Mala cakana

Maja

Ice T

Ana

OVDJE MOŽETE NAĆI
COOL SLIKE !!!


COOL SLIKE

Customize your blog



layout for myspace



layout for myspace



layout for myspace



image hosting file



Blog images



Blog images



image hosting file







































subota, 20.10.2007.

:..sVaŠtA pOmAlO..:

EJ LJUDIIIIIIIII.......
SAD ĆU POKUŠTA NAPRAVIT DRUKČIJI POST....ZANIMLJIVIJI....( WAHAHA) NEMOGUĆA MISIJA....zubo....
HMMM.....


ŠKOLA:
U ŠKOLI SVE PO STAROM.....DOBILA SAM 2 DIKTAT IZ HRVATSKOG POSLOVNOG...IMALA 8 GREŠAKA....JEEE....smijeh....
SVAKI DAN LUDNICA TAMO....ITD.....


ZABAVA: ( HAHA )
SINOĆ SAM BILA U LAZARETIMA....NIKAD VIŠE REKLA SAM....DOSADNO BILO,BAR MENI,ZA POLUDIT....IŠLE SMO JA,IVANA,SILVIJA & FANI I KASNJE DOŠLE ŽANA & BARBARA....LIJEPO NJIMA BILO...party...smokin...
SUTRA ROĐENDAN U SEVE....JEDVA ČEKAM KLOPU...njami...party...


ESTRADA: ( cry )
KAO ŠTO VEĆ ZNATE....TOŠE OTIŠO....cry...tuzan...
BAŠ MI JE ŽAO IAKO GA NIKAD PRIJE NISAM SLUŠALA....TJ.POSLUŠALA BI PAR PJESAMA....GLEDAJTE OVO:
TOŠE JE ROĐEN 25.01. 25+1=26
POGINUO JE 16.10. 16+10=26 U 06:20h 6+20=26 I IMO JE 26 GODINA....


LJUBAV:
HMMM.....SAMO MOLIM BOGA DA SE NE ZALJUBIM.....nut....
TOLIKO O LJUBAVI....rolleyes....


OSTALA SRANJA:
NE ZNAM


VIDEO I SLIKE:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Toše Proeski - Čija si



Ponovo si noćas mila lagala
da nisi bila s njim,ja to osetim.
Ponovo su usne tvoje drhtale ko'
da se boje da ti ne oprostim.
Zašto ti je(što ti je to trebalo,što je to)
trebalo,zar nisi
mogla ti (zar mi nisi mogla)
priznati.

Još su ti usne umorne
i sve što kažeš znam da nije,
još su ti suve cipele,na polju
znam da kiša lije,još su ti vreli
obrazi,u oku sjaj ne prolazi,
još ti na licu piše čija si
samo moja nisi....

Uzalud mi kriješ lice,znam
te oči izdajice,sve si odglumila
i isprljana poljupcima,otrovana
dodirima znam da si lagala.
Zašto ti je to trebalo,zar nisi
mogla ti (zar mi nisi mogla)
priznati...

Još su ti usne umorne
i sve što kažeš znam da nije,
još su ti suve cipele,na polju
znam da kiša lije,još su ti vreli
obrazi,u oku sjaj ne prolazi,
još ti na licu piše čija si
samo moja nisi...........


Toše Proeski i Antonija Šola-Volim Osmijeh Tvoj





Krade mi te cesta
kradu mi te ljudi
svako pomalo od osmjeha
tvog posudi

Iza svakog ugla
stalno neko vreba
da mi te ukrade
kada malo sreće treba

Niko nije kriv za to
što te volim toliko
al' osmijeh tvoj je kriv da znaš
što me osvajaš

Volim osmijeh tvoj baš dobro ti stoji
još ti bolje stoje poljupci moji
ma kriv je meni svako
kom smiješ se ti, moja ljubavi

Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
smij se samo, dušu mi grij' zauvijek
i krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe

Al' nije krivo more
niti sol u kosi
niti nebo koje boju
oka tvoga nosi

Niko nije kriv za to
što te volim toliko
al' osmijeh tvoj je kriv da znaš
što me osvajaš

Volim osmijeh tvoj.....


POZDRAVI:
EO POZDRAVLJAM: SEVU, NAJLUĐU LUDAČU-DORU....thumbup,IVANU,MAJUZIZY,KARMEN,NIKKY,NIKOLINU ( MOJU ), MARIJU,MARGITU,FRANU,TERU,MIHAELU,SILVIJU,FANI.....BLABLABLA....NEDA MI SE NABRAJAT VIŠE....UGLAVNOM POZDRAV CIJELOM 1.D I I BIVŠEM 8.C.....POZZ GIMNAZIJI.....I OSTALIMA.....











- 18:33 - Komentiraj (57) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>