< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Blog o sranjima......bla,bla.........

MySpace

Malo o meni

Ime: Ines
Prezime: Bla,bla...
Razred: 1.d / ekonomska...bila 8.c,nažalost više nisam
Rođena sam: 10.06.1992.g.što
znaći da sam blizanac u horoskopu
Godina: Kontaj sam/a
Volim: hranuuu,zezanciju,prijatelje,
komp,msn...
Ne volim: školu,školu,školu....
umišljene i dosadne ljude...

Mail: ines-1006@hotmail.com


To je to...bla,bla,bla,bla,bla,bla....










Upiši se u knjigu gostiju


A koliko vas je....

Free Web Counter




USPUT POSJETITE
OVE BLOGOVE:


Seve

Nike

Matea

Ludi mi brat

Nosonja

Teaaaa

Delila

Vlaja

Maja & Barbara

Ja & Maja

:..Opičena Lea..:

:..Josipa..:

Između dolaca

Antonia & Mihaela

Barbara

SpLiT gIrL

Luciferka

Mala cakana

Maja

Ice T

Ana

OVDJE MOŽETE NAĆI
COOL SLIKE !!!


COOL SLIKE

Customize your blog



layout for myspace



layout for myspace



layout for myspace



image hosting file



Blog images



Blog images



image hosting file







































subota, 07.04.2007.

:..58 post..:

EJ...KAO ŠTO VIDITE OVO MI JE VEĆ 58 POST...smijeh...nut...naughty...
DA,DA...KAKO STE VI?
MOŽETE REĆI DA SAM LUDA,AL JA BI IŠLA U ŠKOLU,NORMALNO NE RADI UČENJA VEĆ RADI LUĐAKA KOJI IDU SA MNOM U RAZRED...lud...smijeh...thumbup..
ETO...SUTRA USKRS...PA SRETAN VAM...
JA I SEVE MISLIMO NAPRAVITI ZAJEDNIČKI BLOG...AKO SE USPIJEMO DOGOVORIT...smijeh...
IMA LI TKO MSN OD VAS?...AKO IMATE JAVITE SE NA simple_the_best@hotmail.com ...
(AKO VAM SE DA DOSAĐIVAT SA MNOM)
I TAKO...JEDVA ČEKAM SUTRA...KOLAČI...MLJAM...smijeh...party...smokin...naughty...
UF...ŠTO DA VAM PIŠEM...
HVALA NA KOMENTARIMA...
I JEDNO ŠTO NE VOLIM,KAD MI NETKO NAPIŠE: ej bok imam novi post...AAA...
NE MOJTE SE LJUTIT VI KOJI TAKO OSTAVLJATE,ALI...I JA ZNAM PONEKAD TAKO OSTAVIT KAD NE ZNAM ŠTO DA PIŠEM,ALI NEKI STAAALNO...I TO MI IDE NA ŽIVCE POMALO....AL OK...
SEVE KAD ĆEŠ DOĆI DA NAPRAVIMO VIŠE I TAJ BLOG??????
BLA,BLA,BLA...
AHA...SJEILA SAM SE...
UBIT ĆU EKIPU KOJA ŽIVI IZMEĐU DOLACA...IZBRISALI SU BLOG..AAAAAAAAAAAAA....bang...headbang...burninmad..puknucu..namcor...
ZAŠTOOOO????
NADAM SE ODGOVORU...
JA MISLIM DA JE TO SVE...IL NIJE...
ŠTO DA PIŠEM JOŠ???????????????
OĆU LI MALO O ŠKOLI??? HAHA...
U PONEDJELJAK NIJE BILO NIŠTA ZANIMLJIVO KOLIKO SE SJEČAM,NISMO PISALI TEST IZ FIZKE...PISAT ĆEMO GA POSLJE PRAZNIKA,NISAM BILA NA ZEMLJOPISU JER SAM BILA U DEFEKTOLOGICE IL PEDAGOGICE,REZALA NEKE PAPIRE I PRINTALA....
U UTORAK...HMM...AHA...PISALI SMO TEST IZ MATEMATIKE....AAAA....NIŠ NISAM ZNALAA...KMEE...A ŠTO ĆU JA....
I PISALI SMO DIKTAT IZ HRVATSKOG...MISLA SAM DA ĆU DOBIT 1,AL SAM DOBILA ČAK 4...BRAVO JAA...HEHE....I SRIJEDA...PUSTILA NAS POVIJEST....RADI UTAKMICE HAJDUK-DINAMO...NISAM NI ZNALA DA NAS JE RADI TOGA PUSTILA,AL UGLAVNOM EDO SE PROTIVIO TOME DA NAS PUSTI,PA SE SVAĐALI 10 min S NJIM,A PROFA NIJE HTJELA NAS PUSTIT AKO SE SVI NE SLAŽEMO S TIM,I ONDA SMO GA JEDVA NAGOVORILI DA I ON IDE...I TAKO NAS JE PUSTILA...smijeh...thumbup...naughty...
JA MISLIM DA JE TO TO...
AJ POZDRAVLJAM VAS SVE...SRETAN VAM OPET USKRS...
NADAM SE VELIKOM BROJU KOMENTARA..HEHE...
pusSa:SEVI,NIKI,BARBARI,MATEI Đ.,ANTONII,MIHAELI,MAJI...I SVIM DRUGIM BUDALAMA....HEHE....

- 16:08 - Komentiraj (283) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>