svasta

A jesam te volio

Nije mi do tebe stalo
i ne trepnem kad to kazem
a u sebi glas cujem
mili Boze, kako lazem

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da si kraj mene

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe

Bolje mi je sad bez tebe
drugovima jos se hvalim
a u dusi znam dobro
kako mi je, kol’ko zalim

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe



Nije htjela

Prošla je kroz moje pjesne,strasno,
i u svakoj od njih ostavila trag...
Shvatio sam
al je bilo kasno,
da joj nisam drag

Godine su ostale za nama,
cvjetna polja,mladost i sve...
Ostao sam sam
Ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće...
Nikad više...

Nije hjela,,nije htjela
..moje pjesme,moju ljubav,moja djela..
Nije htjela ,,ruke moje
Svoju ljubav..nije dala srce svoje

Svaka Njena rijec jos uvijek boli
ako već dugo nije tu..
Srce još ne prestaje da voli...
Da voli nju
nije lako naci prave rijeci
Ovw noci kad se dijeli sve
ja ostao sam sam,,ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće..Nikad više

MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



::....:...evo malo ljubavnih::..:..:.
Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (17)
Listopad 2006 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

nesto o meni

:::nesto o meni:::


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME:Mirela a prezime nije vazno...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zivin u Splitu...i isla san u 8.B os Bol...IZLAZIN: U efa,dolcea,bace,-...

MRZIN:Ucenje,knjige,laž,kad se neko preserava...
mrzin kasnit i kad neko kasni...mrzin kad san ne zaljubljena...
mrzin kad neko glumi,kad se neko previse zajebava na moj racun...
a ne volin Metal,al to neznaci da ne volin takve ljude...
Ne volin ulizice,ni kad neko trci oko mene......VOLIN:Sve svoje prijatelje (meni najvaznija stvar na svitu) FORNETEEEE...
Sestru,Mater,Oca,Andreu,Danicu,Antoniu,i cilu ekipu,
tršću,mobitel,poruke,BLOG,muziku,,
,volin se derat,volin lezat i stat u svojoj sobi,
dugo spavat,volin splitovo,lito,more,kašune,ic u efA...
na bace....


Andreic@
Leonic@
Ruše
Iv@
Mala Mirta
Kate
Plazib@t
K@rla
Mihael@
Brun@
Glori@
Mate@
CecA-LoReNzO
TeNkiC
NeLIssA






...sta znaci kad kihnete u ove ure....
00:00 - 00:30 KAŽE DA TE VOLI
00:30 - 01:00 ŽELI DA ZAUVIJEK OSTANETE ZAJEDNO
01:00 - 01:30 TELEFONIRAT ĆE TI
01:30 - 02:00 DANAS ĆE TE POLJUBITI
02:00 - 02:30 BIT ĆE TE SRETNI AKO SE SRETNETE
02:30 - 03:00 RAZOČARANJE
03:00 - 03:30 ČEKA TE VELIKA PROMJENA
03:30 - 04:00 SVIĐAŠ MU SE
04:00 - 04:30 SPOJ (SUDAR)
04:30 - 05:00 NAJPRIJA ĆE TE IZDATI
05:00 - 05:30 IMAŠ SUPARNICU
05:30 - 06:00 IMAT ĆEŠ ISKRENU PRIJATELJICU

06:00 - 06:30 ZAKAZAT ĆE TI SASTANAK
06:30 - 07:00 NA KRAJU EŠ BITI SRETNA
07:00 - 07:30 VOLI TE DRUGI (NOVI) DEČKO
07:30 - 08:00 NA TEBE MISLI SMEĐI DEČKO
08:00 - 08:30 PISMO
08:30 - 09:00 BIT ĆEŠ CIJELI DAN SRETNA
09:00 - 09:30 NEZABORAVNO TE VOLI
09:30 - 10:00 NIJE ISKREN
10:00 - 10:30 CRNI DEČKO MISLI NA TEBE
10:30 - 11:00 BIT ĆEŠ MU CURA
11:00 - 11:30 SVAĐA
11:30 - 12:00 PLAVI DEČKO MISLI NA TEBE
12:00 - 12:30 PRIJA TI NIJE POVJERLJIVA
12:30 - 13:00 ŽELI DA HODATE
13:00 - 13:30 MISLI NA TEBE JER TE JAKO VOLI
13:30 - 14:00 POVJERIT ĆE TI SE
14:00 - 14:30 DRAGA SI MU
14:30 - 15:00 NEOČEKIVAN USPJEH
15:00 - 15:30 ZABRINUT ĆE TE SE
15:30 - 16:00 NETKO VAM ŽELI ZLO
16:00 - 16:30 VJARAN TI JE
16:30 - 17:00 SUTRA ĆEŠ BITI SRETNA
17:00 - 17:30 SRETAN JE DEČKO KOJI TE VOLI
17:30 - 18:00 PRATI TE SREĆA
18:00 - 18:30 SVIĐAŠ SE ONOM NA KOGA MISLIŠ
18:30 - 19:00 NIKAD TE NEĆE ZABORAVITI
19:00 - 19:30 SAMO TEBE VOLI
19:30 - 20:00 OČEKUJE TVOJU LJUBAV
20:00 - 20:30 SMIJE ODATI DA TE VOLI
20:30 - 21:00 SAMO SE POIGRAVA S TOBOM
21:00 - 21:30 ISPUNIT ĆE TI SE PROŠLI DAN
21:30 - 22:00 SVIĐAŠ MU SE
22:00 - 22:30 SANJA TE
22:30 - 23:00 POKUŠAVA TE ZABORAVITI
23:00 - 23:30 OTKAČI SE OD NJEGA
23:30 - 24:00 OBOŽAVA TE





MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace



MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



:::......evo malo o prijateljima:....:.::.
image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


layout for myspace

layout for myspace

svaštarijaaa



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski








A jesam te volio

Nije mi do tebe stalo
i ne trepnem kad to kazem
a u sebi glas cujem
mili Boze, kako lazem

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da si kraj mene

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe

Bolje mi je sad bez tebe
drugovima jos se hvalim
a u dusi znam dobro
kako mi je, kol’ko zalim

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe



Nije htjela

Prošla je kroz moje pjesne,strasno,
i u svakoj od njih ostavila trag...
Shvatio sam
al je bilo kasno,
da joj nisam drag

Godine su ostale za nama,
cvjetna polja,mladost i sve...
Ostao sam sam
Ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće...
Nikad više...

Nije hjela,,nije htjela
..moje pjesme,moju ljubav,moja djela..
Nije htjela ,,ruke moje
Svoju ljubav..nije dala srce svoje

Svaka Njena rijec jos uvijek boli
ako već dugo nije tu..
Srce još ne prestaje da voli...
Da voli nju
nije lako naci prave rijeci
Ovw noci kad se dijeli sve
ja ostao sam sam,,ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće..Nikad više

MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



::....:...evo malo ljubavnih::..:..:.
Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

nedjelja, 28.01.2007.

....VrImE Za NoVi pOsT....

EY ljudofi moji....najlipsi...najpametniji....najzgodniji...najgluplji...A NADE!!!!!
Kod mene nista posebno...sve isto...vanka i dalje zabavno...u skoli samo zabava i forneti...
doma samo televizija i knjiga (mos mislit..)....i tako....ma sve je odlicno...ovaj post pisen zato jer
se nisan odavno javila...da se neki nebi ponadali da san propala u zemlju...hehe....inace jucer smo ja i Andrea bile na Marjanu...isle se "prosetat"... rugale se ljudima koji su padali s bicikla...i tako...prekjucer vanka...samo smijada...ma bilo je odlicno...bili smo u Bonda...zenska nan raspalila muziku...pa pivali...ja lezala na podu...i cerila se...davali nadimke jedni drugima....npr. Mate je jucer odtkrija da je gay...hehe...prozvali smo ga DANKO..GAJNIĆ...GAJNICA....duga prica...pero dovea pasa pa se ja pripala..a oni meni poceli govorit da bi me ubili zato jer bizin od pasa...to me uzasno iznerviralo...jos me zivcira kad se sitin toga....u petak je blaži rođendan...ic cemo u velog mista..hihihi..pa na Bene...Bit ce ludnicaaaaa..........hehe..danas san isla u grad s materon...kupila san pumice...i tako....ma bezveze gledala robu...al patike su mi prelipe...ovih dana triban kupit samsung d600 ili d900 jer mi se na mom punjac pokvarija a ja izmislila da mi se cili pokvarija samo da mi kupe novi...hihi...aj ljudi iden jer neman van sta rec....
PRVO POZDRAV MOM 8.B RAZREDU:ani,tini,petri,kristini,sunari,madunicu,balabanu,biskicu,
guvi,condicu,tei,lusicu,sakicu,Filipu....

Cekerima::::Mati,Catipovicu,Slavku,FEĐI...

Ekipi iz bonda:::Stipi,miru,peri,barisicu,matiću....(gori su navedeni ostali)

e sad jos posebniji pozdravi::: Andrei,Mojoj Gudi,Mirti,Ruši,...

e sad nama svima koji izlazimo u bonda:::Andrei,ruši,maticu,peri,miru,stipi,madunicu,
balabanu,jakovu,guvi,catipovicu,mati,slavku,...(asti koliko nas je :))) ) ...
eto ljudi...



| kOmENtArI (367) | PrInTaNjE | aJ cA |

subota, 20.01.2007.

ˇˇ...ma sve super...napokon...ˇ˘

ej ljudi moji....ewo mene opet...hehehe....a stas...
nisan odavno napisala novi post....kod mene svega novog
...al nista negativno....pomirila san se sa cekerima..ALELUJA....jucer je bilo pre dobro
...puno bolje nego danas...jucer ujutro smo isli u bonda posli skole...bilo je pre zakon.....
pa smo navecer izasli opet u Bonda...i onda otisli ca....na skaline...
slikavali se...da ste vi ljudi moji vidili koji su to piševi bili...
punooo smo se smijali...onaj ludi guvo nas zeza cilo vrime..
.mi se slikajemo a on vice MUJSA...tamo plese po ogradi...ma bilo je pre odlicno...
kasnije smo se isli penjat na neki "krov"...
i sad taj krov ima neke rupetine a oni navalili da tu sidnemo i da se slikamo..
.a ja se bojin visine...i onda san se nekako popela...pocela se trest....
i svatila da se neopisivo puno bojin visine...
pocela urlat...maaa...
a danas nista posebno...kad pola njih nije izaslo...
prvo smo Andrea,Ruše i ja išle do grada...pa onda na skaline...
tamo san se opet smijala ko luda...ma sve u svemu ovaj post je pre zbucan,...
al ukratko vanka je pre zabavno...eto...a i u skoli također...al ewo van slike...
a u utorak cu van stavit jucerasnje...








kad smo navecer se slikavali...

pero i guvoFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Miro i Matic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Catipovic i Mate
...catipovic i mate...

Catipovic...Madunic....Vrzina...
...civa,mada i jale...

Madunić....
...mada...

Pero...ode je ispa ka zensko :)))
...moj braco...

Guvo...Mada...Balaban....
...balaban i mada i guvo...

eto...jos cu ih stavit...ima ih jos koje su puno bolje od ovih...ewo a sad cu pozdravljat nisan odavno...
posebni pozdravi:::::::Mojoj Andreici....Mojoj Gudi....Ruši...Mirti
...Guvi...Mati...Catipovicu....
Madunicu...Peri...Miru....Stipi...Vrzini...Maticu...Slavku...
Ani...Tini...Blaži...ima ih jos milijun....al neda mi se nabrajat...pozzz svima!!!



| kOmENtArI (246) | PrInTaNjE | aJ cA |

nedjelja, 14.01.2007.

~Nista vise nece bit ka prije~

Ej ljudi moji....ewo mene opet...nemozete se mene tako lako rjesit...eto isle smo mi "rjesit" nesto.....ja,andrea,danica i leona....i zapravo nista nismo rjesile...govorile su samo Andrea I Leona a ja i Danica smo mucale....al ipak san Danici rekla sve sta san joj imala rec al ona meni ipak nije nego sere o meni okolo a nije mi to bila u stanju rec na bumerangu....al eto otisla je u Zagreb...sva srica....i rec cu van ja nju ne mrzin niti ona mene nervira...nego me uzasno uzasno razocarala i sad mi nista ne znaci....toliko mi ne znaci da me nemoze zivcirat....znacila mi je masu (ka prijateljica)...i svasta smo skupa prosle...i puno san joj stvari rekla....tj.uvik san joj sve govorila i ona meni (valjda) al ja cu sve ono sta je ona meni rekla drzat u sebi i nikom necu rec....samo zato sta mi je bila super prijateljica....al sad mi vise nije nista....sad je samo osoba s kojon neman nikakav kontakt....osoba koja je mene razocarala....koliko san svatila razocarala san i ja nju al ja znan zasto....zato jer san ja njoj rekla da je ona razocarala mene....jer ja njoj NISTA nisan napravila da bi je mogla razocarat....i u to san sigurna 100%....mislila san joj prvi put na ekskurziji pric priko svega....al ona je dosla iz Zagreba sad jos gora....toliko gora da mi je sad niko i nista....a Leona....za nju neznan sta da kazen....ona me je isto masu razocarala...iako njoj nisan rekla zasto.......ona je meni rekla sta mi je imala rec i na tom joj zahvaljujen,...i mi mozemo bit prijateljice....al ne ka prije....ka u prvon polugodistu...mozemo pricat...ma sve mozemo...al imat cemo neku granicu....koju necemo prilazit....al eto...najvaznije mi je da iman dovoljno ljudi oko sebe koje mi puno znace...eto upoznala san i Gudu....jednu super zensku....koju san u kratkon vrimenu zavolila (ka prijateljicu)....i upoznala san Mirtu....kojoj isto sve vridi ka sta san rekla za Gudu.....ma eto ljudi....i nemojte govorit kako san nekoga IZGADILA u ovom postu jer nisan ja nikog izgadila...samo san ispricala sta je bilo i sta mislin o svemu ka i sta pisen u svakon postu....aj iden ja...i btw evo jedna slika sta lici na komentare ovog posta...hehehe....Free Image Hosting at www.ImageShack.us
b



| kOmENtArI (153) | PrInTaNjE | aJ cA |

petak, 12.01.2007.

°°°°°°NijE bOlEsT sVe StA BoLi°°°°°°

ej ljudi....ewo mene opet s novin postom....samo da van se malo javin.....kod mene....pa amo rec da je naopkon sve dobro...iako se stvari drasticno minjaju...al meni promjena odgovara....jucer smo ja i Andrea bile s Gudon i Jokon na picu....i bilo je bas dobro....iako se meni spavalo...al nista cudno.....kasnije smo isle na cigle....i onda je Andrea isla probusit usi al je bilo zatvoreno...pa smo isle doma...vecer je bila pa amo rec dobra...bilo je zabavno....hehe....poceli su se događat neki...amo rec nesporazumi....ili cak svađe....al neznan sta da van kazen u vezi toga....sutra andrea,leona,danica i ja idemo ujutro na pice ka nesto rjesit...iako ja iskreno neznan sta,...al ovaj put me nije ni briga niti cu se vise zamarat...jer i ako se posvađamo ja ionako neman sta izgubit...a ako se ne posvađamo isto neman sta ni dobit...Danica me razocarala...i to vec drugi put,a ja san joj virovala...e pa nema vise...do veceras je Mirela druga osoba...za one koji su prema meni super ja cu prema njima bit jos bolja...a za one koji su prema meni grozni,e pa ja cu prema vama bit jos gora...e nema vise...pun mi je k**** svih vise!!!Dosta je bilo!!!



| kOmENtArI (20) | PrInTaNjE | aJ cA |

utorak, 09.01.2007.

˘~Mislila san da sve znan....ali....˘~

ej ljudofi moji.....kod mene NISTA I SVASTA NOVOGA....al ewo ispricat cu danasnji dan...mozda jedan od najgorih otkad su poceli ovi praznici.....ja i Andrea smo isle prvo u grad na pice....a kasnije do bonda...tamo se dogodilo nesto....ne svima....samo meni....nesto sta je pomisano sa razocarenjen...i tugon...stala san blido....sidila i gledala u jednu tocku....uopce nisan znala sta da napravin...povridilo me sta mi nisu to rekle osobe od kojih san to ocekivala...jer...svi su to znali osim mene....ko zna bili mi ikad to rekli....i stvarno se nezelin ponasat kaa razmazeno deriste...al osjecan se privareno i grozno....jer neznan sta bi bilo da nisan to saznala....MENE koja neman veze s tin sprdavali bi....dok bi se drugi smijali....a ja nebi imala pojma o cemu oni pricaju....al s jedne strane san se pitala zasto meni to govore....zasto meni o tome pricaju.....al nemogu opisat kako san se grozno osjecala...jedva san cekala doc doma...i samo sist za ovaj kompjuter....i izbacit iz sebe...mada je tesko izbacit ovo sta iman u sebi....jer.....nemogu virovat u puno stvari koje su se dogodile....al mozda je to tribalo tako bit....jer ono sta te ne ubije ojaca te.....a ja....ja s ovin sta se dogodilo nebi tribala imat veze....bi...al samo s jedne strane...s one strane u koju san se razocarala...i rekla san....pric cu priko toga....mada mi je to uzasno tesko napravit...al isto....nerazumin punoooo stvari....zapravo nista ne razumin....malo je post zbucan....al drukcije nemogu napisat...pozz svima



| kOmENtArI (41) | PrInTaNjE | aJ cA |

četvrtak, 04.01.2007.

ovo san ukrala sa Anteinog bloga...odlicno je...

gdje je SRECA??no

ka se boris protiv samog sebe,
svojih osjecaja i strahova.to je
najgori osjecaj.rastrgana sam
izmedu dva svijeta.izmedu
snova i stvarnosti.namcorjer
jednostavno nakon toliko borbe
sa svime umrla sam iznutrabang.
prestala sam se nadati kako ce
mozda biti boljeheadbang...sijecanja
koja me trgaju malo po malo.sve
dok mi srce do kraja ne iskrvari.
sve dok vise necu postat slijepa.
od suza koje mi se skupljaju u
ocima.moje suze ne tekuno,jer
nisam naucila plakati.oci mi se
cakle i postaju crvenepuknucu,ali onda
suze povucem u sebe.neznam
zasto.mozda jer su moje suze
krvave i pune bolirofl.prije su tekle
same od sebe i zeljela bi da i sad
mogu.jer bi sva pitanja izasla iz
mene...nakon dugo vremena
pruzila mi se ruke ljubavi i srece.njami
sve sto je bilo na meni je da,
primim tu ruku i pocnem
ispocetka otvorim novu stranicuyes,
prvo se nisam usudila primi ti ju.nono
jer sam znala da nezelim opet
osjetiti bol i dozivjeti razocarenje
kojeg se toliko bolimnamcor.ali onda
sam shvatila kako je to mozda
nova prilika a ja ju propustam.yes...
zbog svoje nesigurnosti i
nepovjerenja.jedan dio
mene bio je prihvatiti tu ljubav i srecu
dok onaj drugi mi je govorio
suprotno...na kraju sam ipak
na kraju sam ipak primila tu rukuyes
i presla preko svega.namcor
na pocetku je sve bilo
ali ljubavi nisam dopustala
da mi se potpuno priblizinono....drzala
sam ju podalje od srca jer jos
uvijek je bio prisutan strahlud...i jos
dugo ce biti...pruzena mi je velika
ljubav.cerek..nakon dugo vremena
sam se pocela osijecati voljeno
i sretnoyes. ali moja sreca je sa
dozom strahanamcor.poklonjeni osmijeh
duboko skriva suze.i ja zelim
pustiti svoju ljubavcerek.nisam ju
nikome pokazivala i zato vise ne
znam pokazat ono sto je u meni.namcor
zarobljena sam u samoj sebi u
svojim osjecajimano.trazim izlaz iz
toga...jednostavno nemam snage
vise boriti se sa zivotom,namam
snage ponoviti istu pricu,dosta
je..njami!ali zivot ide dalje svi to kazu
jha sam mrtva iznutra,ne ide zivot
dalje,ide onomu ko ima svoga/ju
voljenu/ga i ko ima one koji te
volepuknucu,ali ipak neide,namoj zalit za
onim sto nisi ucinio,zali za onim
sto je ucinjeno i za onim sto
nemozes ucinitithumbup...!!!!!!!!!!!!!!

ej ljudofi.mah...kod mene je sve odlicno.yes..amo rec kaa...opet izlazin s ljudima kojima san i na lito...ma znat ce oni koji citaju blog o cemu ja pisensmijeh....izlazimo u bonda...ewo sad su oni na splitovon a ja morala doma jer san napravila neko sranje.namcor...katastrofa....al vanka nan bude pre zabavno...andrea nosi digitalac pa se slikajemolud...jucer je bija andrei rođendan...i bilo je pre odlicnonjami....isle smo ja ruse danica i andrea na pićeparty...i onda smo isle u bonda...a puten do bonda smo isli kupit pizze u planeta....ja dosla zenii na kasu DAJTE MI 14 PIZZAnjaminjaminjami...a ona meni kaze JEL OZBILJNO....haha...i onda dosli u bonda...tamo bili miro,barišić,matić,vržinabang,guvo...ne sićan se...i tamo jeli pizzu....ja i guvo igrali pikado i on me pobjediaaeekeekeek...aaaaaaaaaaa!!!!ma bilo je pre zakon....smijali secerek...slikavalinut...itd....aj iden ja da ne zamaran vase ocicool...ako uopce ovo citate..hehehwink....pozzzzdrav svima!!!wave

EWO MOLIN VAS RJESITE OVU ANKETU....

Najbolji misec u 2006. godini vam je bija.....
Sijecanj
Veljaca
Ozujak
Travanj
Svibanj
Lipanj
Srpanj
Kolovoz :))
Rujan
Studeni i Prosinac
pollcode.com free polls




| kOmENtArI (75) | PrInTaNjE | aJ cA |

ponedjeljak, 01.01.2007.

~SVE STA SE DOGAĐA...DOGAĐA SE S RAZLOGON~

ej ljudi moji....prvo van svima želin sve najbolje za Novu Godinu...zelin da van vase zelje postanu stvarnost...i da sve odluke koje donesete budu ostvarane...a sad slijedi moj doček nove...
ljudi koji mi čitaju dosta vrimena blog past ce na guzicu kad procitaju s kin san je slavila...sicate se one moje litnje ekipe koju san neprestano spominjala...e pa virovali ili ne...s njima san zavrsila za novu...e da van sad isprican sta je bilo.....krenimo....
Novu godinu smo tribale slavit ja andrea danica i leona...i onda jutros kazu danica i leona da ce one u grad za novu...a ja i andrea ostale "same"...dosla andrea kod mene doma oko 20:30 i mi raspalile cajke....jele hot dog...i odjednon cujen ja peru iz trscanske..i ja se zaaderen peroooo...a on i cila ruljetina mi dosli ispod prozora......ja i Andrea se počele cerit...počeli nan bacat petarde na balkon...rakete...a ja i andrea zatvorile balkon i uletile u kuću...i kad su nan prestali bacat rakete mi se opet vratile na balkon i kaze pero da ako ne siđemo nas dvi doli da ce se on popet gori...i mi naravno sisle...a ono.......ludo...ma bilo je pre zakon...bili su....MATIC,PERO,MIRO,STIPE...ajme nesican se svih al znan da je muskih bilo oko 16....i tako se zezali...ma bilo nan je pre odlicno...kasnije dosli CEKERI...guvo....vrzina...danica i leona...i nas je bilo ono oko 30-tak...5 ženskih i sve ostalo muski..mislin.....bilo mi je sve to nekako neocekivano,,,svasta smo radili....ma ono...nema sta nismo......pa onda...i onda smo otisli na garaže...doša madunic...i oni poceli bacat one ogromne petarde tako da se cile garaže tresle...i vatromet su napravili...al najdraze mi je od svega sta su mi opet svi postali dragi...i sta cemo sad vjerovatno opet postat ona stara luda ekipa...drago mi je sta san sa svima u dobrin odnosima...sta su mi svi od njih dali ruku i zagrlili me...i to one osobe od kojih san to najmanje očekivala..dogovarali smo se kaa za sutra izac...svi skupa...i to opet kaa nekad...i sad ce tu bit puno novih ljudi...i bit ce nan bolje nego prije...i odlucila san zaboravit sve lose stvari koje su mi se dogodile u 2006. godini...i odlucila san okrenit novu stranicu u zivotu,,,,ispocetka....ne samo ja...nego nas 30....eto ljuudi,,,iden ja...isuse vec je 6 uri!!!aj iden ja lec..heh..kissss
TOČNO NA OVAJ DAN tocnije 3.1. PRIJE 14 GODINA RODILA SE MALA BEBA POD IMENON ANDREA!!!
ANDREA SRETAN TI ROĐENDAN!!!




| kOmENtArI (248) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.