svasta

A jesam te volio

Nije mi do tebe stalo
i ne trepnem kad to kazem
a u sebi glas cujem
mili Boze, kako lazem

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da si kraj mene

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe

Bolje mi je sad bez tebe
drugovima jos se hvalim
a u dusi znam dobro
kako mi je, kol’ko zalim

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe



Nije htjela

Prošla je kroz moje pjesne,strasno,
i u svakoj od njih ostavila trag...
Shvatio sam
al je bilo kasno,
da joj nisam drag

Godine su ostale za nama,
cvjetna polja,mladost i sve...
Ostao sam sam
Ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće...
Nikad više...

Nije hjela,,nije htjela
..moje pjesme,moju ljubav,moja djela..
Nije htjela ,,ruke moje
Svoju ljubav..nije dala srce svoje

Svaka Njena rijec jos uvijek boli
ako već dugo nije tu..
Srce još ne prestaje da voli...
Da voli nju
nije lako naci prave rijeci
Ovw noci kad se dijeli sve
ja ostao sam sam,,ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće..Nikad više

MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



::....:...evo malo ljubavnih::..:..:.
Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (17)
Listopad 2006 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

nesto o meni

:::nesto o meni:::


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME:Mirela a prezime nije vazno...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zivin u Splitu...i isla san u 8.B os Bol...IZLAZIN: U efa,dolcea,bace,-...

MRZIN:Ucenje,knjige,laž,kad se neko preserava...
mrzin kasnit i kad neko kasni...mrzin kad san ne zaljubljena...
mrzin kad neko glumi,kad se neko previse zajebava na moj racun...
a ne volin Metal,al to neznaci da ne volin takve ljude...
Ne volin ulizice,ni kad neko trci oko mene......VOLIN:Sve svoje prijatelje (meni najvaznija stvar na svitu) FORNETEEEE...
Sestru,Mater,Oca,Andreu,Danicu,Antoniu,i cilu ekipu,
tršću,mobitel,poruke,BLOG,muziku,,
,volin se derat,volin lezat i stat u svojoj sobi,
dugo spavat,volin splitovo,lito,more,kašune,ic u efA...
na bace....


Andreic@
Leonic@
Ruše
Iv@
Mala Mirta
Kate
Plazib@t
K@rla
Mihael@
Brun@
Glori@
Mate@
CecA-LoReNzO
TeNkiC
NeLIssA






...sta znaci kad kihnete u ove ure....
00:00 - 00:30 KAŽE DA TE VOLI
00:30 - 01:00 ŽELI DA ZAUVIJEK OSTANETE ZAJEDNO
01:00 - 01:30 TELEFONIRAT ĆE TI
01:30 - 02:00 DANAS ĆE TE POLJUBITI
02:00 - 02:30 BIT ĆE TE SRETNI AKO SE SRETNETE
02:30 - 03:00 RAZOČARANJE
03:00 - 03:30 ČEKA TE VELIKA PROMJENA
03:30 - 04:00 SVIĐAŠ MU SE
04:00 - 04:30 SPOJ (SUDAR)
04:30 - 05:00 NAJPRIJA ĆE TE IZDATI
05:00 - 05:30 IMAŠ SUPARNICU
05:30 - 06:00 IMAT ĆEŠ ISKRENU PRIJATELJICU

06:00 - 06:30 ZAKAZAT ĆE TI SASTANAK
06:30 - 07:00 NA KRAJU EŠ BITI SRETNA
07:00 - 07:30 VOLI TE DRUGI (NOVI) DEČKO
07:30 - 08:00 NA TEBE MISLI SMEĐI DEČKO
08:00 - 08:30 PISMO
08:30 - 09:00 BIT ĆEŠ CIJELI DAN SRETNA
09:00 - 09:30 NEZABORAVNO TE VOLI
09:30 - 10:00 NIJE ISKREN
10:00 - 10:30 CRNI DEČKO MISLI NA TEBE
10:30 - 11:00 BIT ĆEŠ MU CURA
11:00 - 11:30 SVAĐA
11:30 - 12:00 PLAVI DEČKO MISLI NA TEBE
12:00 - 12:30 PRIJA TI NIJE POVJERLJIVA
12:30 - 13:00 ŽELI DA HODATE
13:00 - 13:30 MISLI NA TEBE JER TE JAKO VOLI
13:30 - 14:00 POVJERIT ĆE TI SE
14:00 - 14:30 DRAGA SI MU
14:30 - 15:00 NEOČEKIVAN USPJEH
15:00 - 15:30 ZABRINUT ĆE TE SE
15:30 - 16:00 NETKO VAM ŽELI ZLO
16:00 - 16:30 VJARAN TI JE
16:30 - 17:00 SUTRA ĆEŠ BITI SRETNA
17:00 - 17:30 SRETAN JE DEČKO KOJI TE VOLI
17:30 - 18:00 PRATI TE SREĆA
18:00 - 18:30 SVIĐAŠ SE ONOM NA KOGA MISLIŠ
18:30 - 19:00 NIKAD TE NEĆE ZABORAVITI
19:00 - 19:30 SAMO TEBE VOLI
19:30 - 20:00 OČEKUJE TVOJU LJUBAV
20:00 - 20:30 SMIJE ODATI DA TE VOLI
20:30 - 21:00 SAMO SE POIGRAVA S TOBOM
21:00 - 21:30 ISPUNIT ĆE TI SE PROŠLI DAN
21:30 - 22:00 SVIĐAŠ MU SE
22:00 - 22:30 SANJA TE
22:30 - 23:00 POKUŠAVA TE ZABORAVITI
23:00 - 23:30 OTKAČI SE OD NJEGA
23:30 - 24:00 OBOŽAVA TE





MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace



MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



:::......evo malo o prijateljima:....:.::.
image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


layout for myspace

layout for myspace

svaštarijaaa



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski








A jesam te volio

Nije mi do tebe stalo
i ne trepnem kad to kazem
a u sebi glas cujem
mili Boze, kako lazem

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da si kraj mene

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe

Bolje mi je sad bez tebe
drugovima jos se hvalim
a u dusi znam dobro
kako mi je, kol’ko zalim

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe



Nije htjela

Prošla je kroz moje pjesne,strasno,
i u svakoj od njih ostavila trag...
Shvatio sam
al je bilo kasno,
da joj nisam drag

Godine su ostale za nama,
cvjetna polja,mladost i sve...
Ostao sam sam
Ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće...
Nikad više...

Nije hjela,,nije htjela
..moje pjesme,moju ljubav,moja djela..
Nije htjela ,,ruke moje
Svoju ljubav..nije dala srce svoje

Svaka Njena rijec jos uvijek boli
ako već dugo nije tu..
Srce još ne prestaje da voli...
Da voli nju
nije lako naci prave rijeci
Ovw noci kad se dijeli sve
ja ostao sam sam,,ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće..Nikad više

MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



::....:...evo malo ljubavnih::..:..:.
Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

četvrtak, 30.11.2006.

NIŠTA ŠTA MOŽEŠ NAPRAVIT DANAS NE ODGAĐAJ ZA SUTRA

ej ljudi.....evo mene opet nakon onog posta s pismicon,...a sta van ovaj naslov zeli rec???istinu.....koliko san samo stvari u životu odgodila za sutra....a sutra bi nasta neki novi problem...a zaboravila bi ono šta san obečala jučer....to sutra ili idući put mi se po 100-ti put obilo o glavu...i uvik kažen NIŠTA VIŠE NEČU ODGAĐAT ZA SUTRA a uvik to napravin....NA GREŠKAMA SE UČI...al ja očito tu ništa ne naučin...
napravila san jednu veliku grešku u životu s ton riči SUTRA i to dvaput i za ne falit s iston osobon...i bojin se da san pogrješila iako još ništa neznan....bojin se da će ric sutra bit kriva za sve...imala san priliku koju san cekala 50000 godina i ja je odgodila...a rekla san sebi da ako mi se ukaže prilika da nema teorije da je odbijen...pa makar mi to bilo zadnje u životu....i na kraju san prišla samu sebe...prišla san priko svojih rici...a ako se na greskama uci bojin se da necu vise dobit tu priliku....i necu vise obecavat da necu nista odgadat za sutra...jer nema smisla...al ionako je sad možda kasno za to...al ako je kasno nikad si to necu moc oprostit....jer napravila san sranje....mozda i nisan....vrime ce pokazat...al nemogu rec da san 100% sigurna da nisan napravila sranje....jer barem 20% mene misli da jesan....neznan sta da napravin....non stop minjan raspolozenja...jedan cas san sritna....drugi cas mislin na ono šta san napravila...treci cas zaboravin na sve...i cetvrti cas kad sve zaboravin neko me siti na to...neman pojma na cemu san....uopce neznan....previše san odlebdila u oblake di je sve savršeno....i onda se vratin na zemlju i opet je sve lipo....a prazno,....prazno zbog samo jedne rici "sutra"...samo ovo moze popravit jedna osoba....samo jedna osoba moze rec da lazen...al rec cu van,....ja nisan tuzna....nisan ni sritna.....skroz san dobre volje...al...samo zbog 80% nade koja stoji u meni....
INACE OVAJ POST JE KAA U "ŠIFRAMA" RAZUMIT CE GA NEKI A NEKI NECE A NEKI CE MISLIT DA ZNAJU O CEMU PRICAN....AL UGLAVNOM JAVIT CU VAN JESAN LI U KRIVU...



| kOmENtArI (82) | PrInTaNjE | aJ cA |

utorak, 28.11.2006.

...jedn@ lip@ pismic@ koju san negdi uzel@...

Godinama si me varao,
dopustio si da te zavolim...
dopustio si da budem dio tvog života...
Nisam ni znala da sam cijelo vrijeme bila DRUGA...
Godinama, varao si i nju,
i njoj si dopustio da te zavoli...
i njoj si dopustio da bude dio tvog života...
Voljele smo te,
ne znajuci jedna za drugu...
Ali... ja sam saznala...
meni si rekao...
Znao si na ću nakon tvojih rijeci otici...
ali nisi znao da ću te još uvijek voljeti...
Ona...
Ona još ništa ne zna...
Ne zna za mene...
Za nas...
Ona ti još vjeruje...
Vjeruje da ti je jedina...
da samo nju voliš...
da samo nju voliš...
Vjeruje ti, baš onako kao što sam ti i ja vjerovala...
slijepo...
Sada je gotovo...
... trebala bi biti sretna jer smo prestali sa svim lažima...
ali nisam...
Duboko u srcu još mi nedostaješ...
Još se nadam tvom pozivu...
ali... nikome to ne priznajem...
da mi je još samo jednom cuti tvoj glas...
dotaknuti tvoje ruke...
poljubiti tvoje usne...
Želim bar još jednu noc provesti sa tobom...
A onda otidi...
Zauvijek...
samo još jednu noc...
Ona ionako nikada nece saznati...
Ona ne zna za nas...



| kOmENtArI (14) | PrInTaNjE | aJ cA |

petak, 24.11.2006.

NAŠA EKSKURZIJA

Još uvik u mislima iznova proživljavam ekskurziju.Sad kad je sve gotovo
ježim se od same pomisli,mogu iznit svoje dojmove. I kao šta se kaže,
tek kad nešto izgubimo svatimo koliko nam je značilo.
Tako i ja sad osjećam tugu u srcu,kamen u duši i suzu u oku.
Svako rađanje sunca najavljivalo je nova uzbuđenja,otkrića.
A kad nebo sklopi oći,počinje prava zabava.Počinje druženje,
ono zbog čega smo i išli na ekskurziju.
Zadnja večer bila je i više od toga.Neke stvari se mogu osjetit
i nikad ih nitko drugi neće doživit isto.Nekoliko prijateljica i ja nestrpljivim
smo korakom šetale do disca.Pratile su nas zvijezde i namigivale nam...
Mislila sam,to je zadnja večer,zapečatit će sve što sam ovih dana proživjela.
Ujutro ću se probudit i reć: "Eto i ti je prošlo."
Šta smo se više približavale jasnije san osjećala igranje srca.
Zajednička razmišljanja su nas povezivala.
Ulazeci u bucni dissco osjećala sam se poput glumaca koji idu na
dodjelu oscara...Samo san ja svog oscara već dobila.
U meni je...osjećan ga...
A tu su i svi oni koji su uz mene bili cilo vrime.
Glazba je odzvanjala i miješala se s uzbuđenjem koje sam proživljavala.
Odvukla me i poigravala se sa mnom.
Začarala me tako da nisan nikog ni čula ni vidila.
Bilo je lipo vidit kako se svi jednako osjećamo.Dijelili smo glazbu,
a ona oživljava samo lipe trenutke.
I ples je bia odraz našeg raspoloženja.Sati su poludili i proletili,
a svi smo znali da nas uzbudljiv kraj tek čeka,
ili bolje rečeno da mi čekamo njega.
Djelili smo zajedničke trenutke cineci jednake pokrete,
izgovarajući jednake riči.Kao da smo bili ujedinjeni.
Gledala sam prijatelje s kojima sam provela godine.Stajali mso nasmijani.
Bilo nas je lipo vidit sve zajedno,na okupu.
Zadnji put.I to me pomalo rastužilo.Sve što smo zajedno proživili
ogledalo se u toj večeri.
Tih pet dana naučila san svit gledat drukčijin očima,i svatila san
da male stvari postaju velike samo onda kad mi to želimo.
I što je važno savršenstva ne vride,jer da je ekskurzija bila savršena,
lipi trenutci nebi bili toliko dragocjeni.



| kOmENtArI (72) | PrInTaNjE | aJ cA |

četvrtak, 23.11.2006.

nemojte mislit da je ova pisma posvećena nekome....NIJE NIKOM POSVEĆENA OVO JE SAMO INSPIRACIJA

Moja ljubavi..
Koliko je samo pjesama napisano i posvećeno tebi.
Svaka je ovisila o mom raspoloženju.
I o mom odnosu s tobon....
Puno si me razočarao
I da me moliš za oprost
Oprostila bi ti
Samo zato što te volim
Jer nema dana kad ja ne prođem kraj našeg mjesta
Mjesta gdje smo se prvi put upoznali
Mjesta gdje sam se prvi put zaljubila
Znam da više nikada nećemo biti skupa
Al neznam zašto je tako moralo biti
Ti si jedina osoba u mome životu zbog koje se ja budim
I zbog koje živim
I zbog koje jedva čekam sutra
U nadi da će se nešto dogoditi
I kad zamislim svoj život bez tebe
Bez nas
Bio bi jedna velika praznina
Nemogu reći da nisi imao svojih mana
I svojih vrlina
Ali nikad na to nisam obraćala pozornost
Jer sam te volila takvog kakav jesi
Volila sam svaki dio tebe
Bio si mi sve
Bio si mi stvarnost
A sad si samo sjećanje i nada
Koje mi daju snage za sutra



| kOmENtArI (34) | PrInTaNjE | aJ cA |

Za Bruna

Slusaj ovako decko!!!
Ostavi me se vise na miru jel ti jasno Bruno!Pazi s kime se igras sve je dobro dok ja ne poludin,a kad poludin nece ti bit lipo.Ne tribaju meni nikakvi kvartovi ma netriba meni niko ja cu to sama rijesit,a danas smo vidili ko stoji iza tebe.ABRAMAC.hahahahahahahahahahaha.I Slavko te posra jer ti je samo drza kisobran na glavi i smija ti se u facu sinko pokopaj se.A lipo si se usra kad si vidia ko je iza mene nije ti bilo bas svejedno eto vidis """"dragi moj""""" Bruno.Jel vidis da svi,ali bas svi osmasi stoje iza mene pa i oni koje ti nazivas svojin prijateljima.Sta ti mislis da te Mada i Balaban stvarno zovu vanka jer zele izac s tobon?!A nade!Sinko moj Mada te zove kad Balaban nemoze vanka,a Balaban te zove kad Mada nemoze vanka.Pa daj pokopaj se Bruno svi te iskoristavaju na sve strane.Ukljucujuci i tvoje velike prijatelje.I bolje ti je izbrisi blog jer seres sam po sebi i po svojin ricima ja san prije mislila da su ti normalan bia si mi najdrazi,a sad kad se toga sitin muka mi je.Slavko je puno bolji od tebe jedini je normalan i zaj mi je sta san se tako ponasala prema njemu.A sta se tice tebe....
Decko pazi s kin se kacis jer znan puno ljudi koji su na mojoj strani,a a dokaz ti je bia vidljiv danas,osin ako nisi slijep...a padne li ti napamet doc cu vrtic(mislin samo na tebe) cuvaj me se.Nece ti bit veselo jer cu te tako izasrat(i gore od ovoga sada sta citas) i nece ti pomoc niko.Ja tebe mogu izasrat i bez Andree i bez Made i bez Balabana i bez Leone ma bez ikoga.A bilo bi mi vrlo drago da dode i Mada pa bi onda rekla sve sta si govoria i njemu i Balabanu pa se nebi vise tako ponasa.Jer isprid mene si neka velika faca,a kad su njih dvoje tu onda si miran ko bubica,pa sinko ubi se da nije bilo nekih ljudi nebi ti njih dvoje ni upozna.I sad si ti neka velika faca jer tebe Mada zove vanka,pa sinko spusti se na zemlju ili ce te neko drugi spustit na zemlju.A ti decko pazi sta radis i nemoj se kacit s krivin osobama.Sad kad napisen novi post(poslin ovoga) vidin li jos jedan tvoj komentar....onda kad me vidis pocni sprintat,ali u suprotnom smjeru od mog!!!!!!!!!



| kOmENtArI (49) | PrInTaNjE | aJ cA |

srijeda, 22.11.2006.

***stvari se polako vraćaju na mjesto***

napokon mogu i tu rečenicu izgovorit u miru kako Bog zapovida...
hehe....kod mene sve odlično..
događaju mi se razno razne pozitivne stvari koje san dugo vrimena čekala...
a misin...zaslužila san...(a nade...)
jučer san mislila da mi je sve otišlo u kvragu....
no samo jedna pozitivna za mene velika stvar,,,,se dogodila....
i opet me učinila sritnon...
tako da san skroz happyy....
moja sreća još traje...mada je jučer padala....sve do večeri...kad se digla...
lol....
eh...da dobila san 5 iz engleskog...ljudi moji jeli možete virovat???
JA DOBILA 5????
haha....a štaš....
e da još nešto.....
ZA ČATIPOVIĆA: molila bi te da kulturno odje*eš s mog bloga....
da ti napamet nije palo ostavit mi još iti jedan komentar...
ako još iti jedanput ostaviš komentar...ubit ću BOGA u tebi...
jer mi te dosta tebe i one tvoje bande oko tebe...
mogla bi te ocrnit priko bloga u svih 16 ....al sve ovisi o tebi...
ni sam neznaš koliko toga znan šta se tiče toga šta si govorija o meni...
šta si govorija guvi na treningu...koje si poruke danici sla u vezi mene...
a tek Vidovićki....
tako da ti govorin za tvoje dobro....
eto ljudofi moji....iden ja....
veliki pozdrav svima a posebnoo osobi koja mi je ulipšala život...
ajte ljudi,,,pozdravčekkk...



| kOmENtArI (29) | PrInTaNjE | aJ cA |

nedjelja, 19.11.2006.

...HAPPY ME FINALLY...

Ej ljudovi moji najdraži….
Kod mene je sve presavršeno tako da se čak malo bojin da sanjan….
Evo preksinoć je andrea spavala kod mene,…
A sinoć ja kod nje….
Mogu bez problema reć da mi je danas jedan od najboljih dana….
Ma previše san sritna…
S materon san u odličnin odnosima….
Ljubav sve pre savršeno…
A škola….pa evo razrednica me pohvalila na primanjima da se popravljan….
Cekere smo ja i andrea osramotile koo nikad u životu…
Izderale smo se na njih…cile skalice su orile…
Ona je više od mene …..al san pre sritna…
Rekle smo in sve u facu šta smo imale da su zamalo počeli plakat…
A kako ih je andrea tek osramotila o tome neću ni pričat…
To ste tribali vidit…
Eto iden ja…
Inače moj kompjuter van je u kvaru tako da vam nemogu baš ostavljat komentare…
Ovo pišen s Andreinog…,
ETO LJUDOFI KRATAK AL SRETAN POST….KISSSSSS



| kOmENtArI (28) | PrInTaNjE | aJ cA |

četvrtak, 16.11.2006.

........

to smo bili mi....
bilo nas je 13....
a sada nas vise nema...
i svakim danom se sve manje nadan da cemo opet postojat...
da cemo se opet druzit.....
da cemo opet biti kao jedno....
al moram priznati...
i ja se vas svakim danom sve manje sjećam...
kad kažem JA...
mislim na sebe...a ne na svoje srce...
koje će vas uvijek pamtiti...
koje će vas se uvijek sjećati...
svaka minuta znak je gubitka...
gubitka nas...
i onoga što smo bili....
svaki dan se sve više udaljavamo od vremena...
kad smo bili zajedno....
kad smo bili kao jedno....
jer zivot ide dalje....
kad kazem zivot ide dalje....
osjetim tugu....
jer moje vas srce nemoze tako lako zaboraviti....
zaboraviti ono sto smo bili...
i sto smo mogli biti....
kad prodem kraj naseg mjesta...
sjetim se nas...
i imam osjecaj koda nas gledam...
koda smo tu...
a nesto mi govori da nismo....
i pitam se zasto nismo...
sto nas je rastavilo i zasto nas je rastavilo....
nisam VAS odavno vidjela...
iskreno bojim se....
bojim se tog trenutka...
bojim se svojih nogu koje bi me odvele do vas....
bojim se onoga sto bi vam mogla reci...
ne ja....
nego moje misli...
i moja hrabrost....
ali znam da me niste zaboravili...
jer to nikada necete moci....
jer ja vas nikada nisam niti cu vas ikada moc zaboraviti...



| kOmENtArI (25) | PrInTaNjE | aJ cA |

utorak, 14.11.2006.

14.11.2006

ej ljudovi ljudovke....i ej svima koji se osjećaju kaa ljudi...
hehe....
ajme kod mene je stanje perfectno!!!
u školi mi je odlično ma nemože bolje...
eno nekidan smo pisali biologiju kontrić...
virujte mi KNJIGU NISAN TAKLA...
i dobit ću pet....zahvajujući mojoj naj prikateljici!!!
kemiju smo danas pisali i isto ću dobit pet....
a knjigu nisan ni takla.....!!!!
zato šta je profa slučajno meni i priji koja je sidila do mene,...
dala istu grupu...
tako da san sve od nje prepisala...
a ona odlikašica!!!!
ZAKON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
danas nan je u školi bija nikša iz big brothera...
ja i kristina jedine od cile škole njega vidile....
ajme znate kako je lip!!!pre pre pre lip!!!!
dovea je dite...
i ja i kike tamo s njin stale u atriju i vratile se u razred...
ja kažen kaa eno van nikša isprid škole...
a svi kažu jee moš mislit...
ja kažen pa evo van ga kraj prozora...
ono cili razed doša na prozor...
počeli lupat po prozorima i zviždat...
nikša kralju i te gluposti...
a on se počea smijat i mahat...
hehe...
na matiši je bilo isto zakon......
gađali se mandarinama...
jeli fornete...
i mene glupača išla primistit u prvu klupu...
ja joj kažen NEĆU SE PRIMISTIT...
a ona ako se ne primistiš dat ću prvoj ženskoj koju otvorin jedan...
i otvorilo anu i ane kraljica meni kaže PUSTI NEK MI DA JEDAN...
(ups..rekla je da će dat njooj jedan ako joj ne kažen kako se zoven...
i ako se ne primistin)...
i nikolina glupa kaže ONA VAM SE ZOVE MIRELA...
a cili razred joj počea vikat da je drukerica...ovo ono...
i kad mi je saznala ime kaže mi PRIMISTI SE SAD....
ja joj kažžen neću....
hehe...
i tako nije mi dala jedan...lol...
niti san se ja primistila...hheehhee....
ma baš san nekako sritna...
još mi mater i sestra idu sad u zagreb.....
pa ćemo doma bit ja i otac.......
to koda san sama...
lol....
andrea će doć spavat kod mene....2 dana...
i tako dalje.....
aj ljudovi stojte mi dobro.....
POSEBNI POZDRAVI::::TINI,Andrei,Matei,Kristini,Petri,ANI,Leoni,Teici,
Nini,Šakiću,Maduniću,Balabanu,preperverznom Sunari,Čondiću,
Guvi,Lucianu,Coci,.......neda mi se više nabrajat.........kissssss



| kOmENtArI (22) | PrInTaNjE | aJ cA |

ponedjeljak, 13.11.2006.

NEKI BISERI IZ MOG RAZREDA...VEČINA IH JE OD PROŠLE GODINE...AL MOJIH NEMA JER SE NE ŽELIN SRAMOTIT NA INTERNETU :)

PROF. KARMELIC: "Dakle u zadatku piše...."
ŠAKIĆ: "Ne volim te više!!!"


PROF. BELAN: Što to znači da ptice imaju toplu krv???
Kristina: To znači da imaju osjećaje!!!

Kristina:VANI PUŠE ORGANSKA BURA!!! (umisto orkanska)...


Antonia: ranjeni vuk je sam sebi iskopao rupu...tu je legao i umro ranjen...

Prof .Karmelić: Šta ti vidiš ode???
Šakić: Nulu!
Prof. Karmelić: Ma vidit ćeš ti zvizde!!!

Prof. Karmelić: Pisne li iko bit će mrtvih!!!


Petra odgovara vjeronauk: "...Ljudi nisu vjerovali u papu.."

Kike odgovara vjeronauk: Istočni grijeh je bio u 16.stoljeću


Petra : Profesore zapela mi je žvaka!!!
Prof Karmelić: Da bog da se ugušila...

Petra odgovara biologiju: Ptice dišu škrgama..


Hrid prepričava tekst: ...Škrinja se čuvala kao čuveni...


Prof. Karmelić: Jeste li napisali domaći???
Razred: Jesmo!!!
Prof.Karmelić: Dobro onda svi pet!!
Učenik: Profesore ja nisan rješija jer ne razumin...
Razred: Ni ja isto...
Ni ja isto...
Ni ja ...

Prof. Karmelić: Što je apscisa???
Antonia: Kad neko kihne!!

Prof. Grubišić: Kristina koliko ima meridijana???
Kristina: 15!!!!!

EVO ONAJ DODATAK::::

Andreina rečenica u sastavu: Rasplakana baka počela je plakati...
Andrea prepričava tekst: Pokopani vuk se pokopa...


Prof. Vlasta: Što je to slobodni stih??
Guvo D. : To je stih bez početka i kraja..

Petrina rečenica u sastavu: Baka šeta na šumi zelenoj

Prof. Belan: Čije je ovo hitlersko odjelo???
Petra: To mi je od oca!!!!

Kristina o spreju za usta:: Ovaj sprej za usta ima okus planine...

Prof. Grubišić: Koja rijeka teče ispod savskog mosta???
Kristina: Savka!!!!

JOŠ ĆU NADODAT....



| kOmENtArI (23) | PrInTaNjE | aJ cA |

nedjelja, 12.11.2006.

....malo misli....

Svi mi imamo svog andjela i niko nije sam...
Jer upravo u ovom trenutku dok čitaš ove riječi:

Netko je vrlo ponosan na tebe,
Netko misli na tebe,
Netko se brine za tebe,
Nekome nedostaješ,
Netko želi razgovarati s tobom,
Netko želi da nemaš problema,

Netko ti je zahvalan za pomoć,
Netko te želi držati za ruku,
Netko ti želi da bude sve dobro,
Netko želi da si sretan,
Netko želi da ga pronađeš,
Netko ti želi pokloniti nešto,
Netko vjeruje da si ti njegov poklon,
Netko te voli,
Netko se divi tvojoj snazi,
Netko misli na tebe i smješka ti se,
Nekome je potrebno tvoje rame i prijateljstvo!!!
Nisi sama!!!
Uzeto sa Leoninog bloga....

Samo kad bi htio,
još bi znao,
još bi smio,
potrčati mi u zagrljaj
i moliti za oproštaj.

Jer, nitko za povratak nije
preumoran, preponosan,
jer nitko ne može sam do sreće,
a ni sreća nikog samog neće.

Samo kad bih htjela,
samo kad bih znala
da i ti patiš,
potrčala bih ti u zagrljaj
i molila te da se vratiš....

*****************************
Sjedili smo zagrljeni na klupi,
moja glava na tvom ramenu.
Još od prvog trenutka
kad smo se upoznali
u našim se srcima budila ljubav.
Svima je bilo jasno
da smo se zaljubili,
a samo smo se mi
bojali priznati svoje osjecaje.
Razumjeli smo se i bez rijeci,
znali smo što onaj drugi misli.
Ali oboje smo se bojali
uciniti onaj prvi korak
koji bi prešao granicu
izmedu prijateljstva i ljubavi.
Jednog si se dana
ipak odvažio i zagrlio me,
a ja sam naslonila glavu na tvoje rame.
Bio je to najljepši trenutak u mom životu,
bila sam najsretnija žena na svijetu.
Da sam barem mogla
zaustaviti vrijeme u tom trenutku,
da taj trenutak traje zauvijek.
U jednom trenu su se
raspršili svi moji snovi,
sva nadanja,
sve se pretvorilo u prah i pepeo,
kao da nikad niceg nije ni bilo.
Tog je dana propao moj život
i otada nemam razloga
zašto bih se veselila.
U moj se život uvukla tuga
i ne znam kako
da krenem dalje bez tebe,
bez tvog osmjeha.
Bio si moja jedina ljubav,
jedino sam se sa tobom
osjecala sigurnom i voljenom.
Ne znam kako da te zaboravim,
ljudi govore da vrijeme sve lijeci,
ali ne znam koliko u još godina
morati da pricekam da te prebolim.
Misliš li i ti ponekad na mene?
Jel' ti žao što smo se rastali?
I sad dok se sjecam onih dana
kad smo bili sretni zajedno,
jedna mi je suza kapnula na dlan...




SUZE NISU LIJEK
Sjedim sama i razmišljam..
razmišljam kuda sve ovo vodi
ali znam da mene nece odvesti nikud...
jer ovo me uništilo, uništilo dokraja,
ti si me uništio..
i nisam više sposobna ni razmišljati o tebi,
a kad mi nešto kažeš ne cujem te..
kao da si odjednom nestao iz mog života
i više te ne primjecujem.. nema te...
ali da je bar tako..
jer varam samu sebe kad kažem da mi ne znaciš ništa
jer da je to istina ne bi se osjecala ovako..
ovako jadno.. a to je samo zato što nema tebe.
i ne mogu ti opisati koliko te mrzim!
ali ta prokleta ljubav ubija mržnju
i zato mrzim i ljubav i mrzim tebe!
ali suze nisu lijek, zato ne placem.. pogotovo ne zbog tebe..
ali place mi se, znaš?
i ne želim više glumiti da mi nisi sve
jer dobro znaš da sam te voljela, a ljubav se ne zaboravlja tako brzo..
i kako cu te uopce zaboraviti? kako?? ne znam..
ali suze nisu lijek..
i iako bi te zagrlila cvrsto kad mi kažeš da ti je žao i da me voliš,
moj jeb*ni ponos mi to ne dopušta.
znam da ti je žao, ali ne opraštam lako..
zato molim te odlazi! jer samo me muciš.. prekasno je ..
i pravit cu se i dalje da te zaboravljam, nadam se da cu jednog dana uspjeti.
ali srce zna tajnu koju ti nikad neceš saznati... volim te!



SPREMNA OPROSTITI

Sjedim u sobi i ljudi su oko mene
ali ja ih ne cujem,
ja cujem samo tvoj glas koji me doziva.
Trudim se da ga ne slušam
jer previše si me povrijedio
onoga dana kada si gledajuci me u oci lagao,
a zatim se okrenuo i otišao.
Ali ja sam spremna oprostiti
iako znam da ce ponovno biti isto,
spremna sam oprostiti
jer još uvijek te volim!




NE

Pitao si me volim li te,
a ja sam rekla ne.
Bojala sam se da ceš otici
kada bi znao istinu.
Sada znam da sam pogriješila.
Volio si me no nisi to pokazao,
bila sam netko za tebe.
Slomila sam ti srce
i lila suze zbog tebe,
jer izgubila sam onog
tko mi je mogao dati sve
i to zbog jedne glupe rijeci:
"NE!!!"



ZASTO?

Zasto mi govorite da ste ga vidjeli?
Kad pocinjem polako da ga zaboravljam?!
Zasto me pitate «dali ga još uvijek voliš?»
Sada kada ni sama ne znam odgovor???
Da li mi morate govoriti o njegovoj sreci?
Sad dok, mi je lice još vlazno od suza…
Da li me morate podsjecati na njega sad?!
KAD JE SVEMU TAKO BRZO DOSAO KRAJ???









Ostavljamo one koji nas vole zbog onih koje mi volimo,
a ne pitamo se hoćemo li povrijediti one koji nas vole
i hoće li nas voljeti oni koje mi volimo....


Ostavi onome koji voli ono što voli,
jer ako mu kažeš da ostavi ono što voli,
on će i dalje voljeti ono što voli,
a tebe će mrziti....


Biti zaljubljen ne znači nužno i voljeti.
Biti zaljubljen je određeno stanje;voljeti je čin.
Stanje podnosimo.za čin se odlučujemo...


Bolje izgubiti trenutak u životu
nego život u trenutku...


Nikad nemoj odlaziti ako imaš razloga ostati.
Znamo što jesmo,a ne znamo što možemo biti....



| kOmENtArI (23) | PrInTaNjE | aJ cA |

petak, 10.11.2006.

ajme PROČITAJTE svi KOJI ste LOŠE volje

1. Rad treba biti odmor, bilo kakvo pretjerivanje je nedopustivo. Ako djelatnik pretjeruje u poslu dobiti će otkaz.
2. Početak radnog vremena djelatnik sam određuje, ali ipak to ne smije biti rano, nikako prije 10 sati ujutro.
3. Minimalna satnica iznosi 50 kuna.
4. Prije početka posla djelatnicima se daje okrepa: sendvić, hladno pivo ili vino.
5. Na poslu je dopušteno zapjevati. Ako neki djelatnik zapjeva, ostali prestaju sa radom i pridružuju se pjevaču.
6. Ako neki djelatnik zaspe na poslu, ostali trebaju što tiše napustiti radno mjesto da mu ne bi smetali, a za to
imaju pravo na naknadu kao da su radili.
7. U odsutnosti šefa djelatnici imaju pravo organizirati zabavu, na trošak tvrtke.
8. Popodnevna stanka traje od 11:30 do 14:30 sati.
9. Šetnja u privatne svrhe za vrijeme stanke nisu dopuštene. Namještenik koji popodnevnu stanku iskoristi u
privatne svrhe treba nadoknaditi to vrijeme i produljiti odmor.
10. Ako su u tvrtki zaposlene žene, a nekoj od njih dođe muška posjeta, tada ih se nikako ne smije ometati, a
tvrtka je dužna osigurati posebnu prostoriju u tu svrhu. Žena koja provede dio radnog dana u toj prostoriji ima
pravo na plačenu naknadu.
11. Svaki djelatnik ima pravom na 8 tjedana ljeti godišnjeg odmora i 8 tjedana zimi. Ako djelatnik provodi godišnji
odmor izvan mjesta prebivališta, tvrtka je dužna organizirati mu redovito spremanje i čišćenje stana.
12. Ako se djelatnik-ca ženi-udaje, poduzeće treba osigurati miraz. Tvrtka mora osigurati proslavu u nekom od
elitnijih restorana. Tvrtka tom prigodom ostaje nekoliko dana zatvorena, a djelatnici su na kolektivnom
godišnjem odmoru.
13. Za zaposlene žene poslodavac mora osigurati kučnu pomočnicu. Ne smije biti ružna kako bi u slobodno
vrijeme mogla biti pri ruci gospodinu.
14. Svečani odlazak s posla je u 16:00 sati. Djelatnici napuštaju radno mjesto pračeni taktovima glazbe za
svečane prilike. Šef svakom djelatniku osobno zahvaljuje za radni učinak, te se sa svakim ponaosob rukuje.
15. Portir na odlasku svakom djelatniku pregledava torbu, te ako se ništa ne nađe, vrati ga da si nešto uzme.
Starijim djelatnicima ukradene stvari se odvoze s automobilom do njihova doma.
16. Sanja li djelatnik tijekom noći o poslu, mora mu se platiti naknada za noćni rad


ZENE S KOJIMA SE NE TREBA ZENITI JER IMAJU LOSE NAVIKE
Blagajnice.............................Molim, platite unaprijed
Lijecnice..............................Slijedeci molim, koji je na redu
Apotekarke.............................Tri puta dnevno poslije jela
Uciteljice.............................Vrlo dobro, ponovite jos jednom
Kondukterke............................Sredina guraj naprijed, jos ima mjesta da udju i ova dva
Telefonistice..........................Svrsite proslo je tri minute

vicevi

Zasto zene imaju menstruaciju? Bili jednom Adam i Eva.
Eva ponudi Adamu jabuku i Bog se jako razljuti.
Bog: "Krvavo ces mi to platiti!"
Eva: "A jel moze u ratama?"

Zasto je tele tuzno?
Jer mu je mama krava.

Gledao mali Perica krisom svoju stariju sestru kako se tusira i vidi kako se
mazi po tijelu i stenje:
-'Hocu muskarca, hocu muskarca !'.
Drugog dana opet Perica gleda sestru kako se tusira i opet ona:
-'Hocu muskarca, hocu muskarca ...!'.
Treci dan stvarno sa njom pod tusem neki frajer i radi posao. Cetvrti dan
se mali Perica tusira i mazi po tijelu i vice : 'Hocu bicikl, hocu bicikl...'.

Dodje jedan dan Perica u skolu, i na jednom satu kaze nastavnica:
"Djeco, sada cemo uciti cvijece, svatko ce mi reci po jedan cvijet.
Ajde ti Marice", a ova ce "Ljubicica" "Joj DIIIIIIIVNO, a sada ti
Jelenice moja", "Narcis" "Joj DIIIIIIIVNO" i sada se javi Perica, a
nastavnica ce "ajde ti Perice moj mali" "Orgazam" "Ju PERICE!, pa to nije cvijet" "Znam ali je DIIIIIIIIIIIIVNO

Tata - zapitkuje Ivica oca - Zasto kirurzi nose maske preko lica?
- Pa da ih kasnije pacijenti ne bi prepoznali.

Uciteljica pita Ivicu: koliko je dva i dva, a Ivica 'ko iz topa odgovara 4.
Na to ce uciteljica: sjedni, pet.
Ivica: Aaaaaaa, da, da pet!

Na satu hrvatskog uciteljica kaze:
- Djeco,danas cemo slagati rime.
- Kada netko od vas smisli neku rimu, neka mi je kaze.
Nitko nije digao ruku osim malog Ivice i uciteljica ga prozove.
Ivica ko iz puske opali:- SJEDI BABA IZA SUPE, VIDI JOJ SE DUPE!
Uciteljica se zaprepasti:- Hmm..Dobro je, Ivice,ali bilo bi pristojnije da si rekao:
- Sjedi baba iza supe,vidi joj se D, i mi bismo znali to je dalje.
- Dobro, ima li netko jos koju rimu?
- Ponovo samo Ivica digne ruku. - Reci,Ivice!
- VANI VJETAR PIRI, MENI KURAC V!

Ivice, gdje si izgubio oko?
- Susjeda me ubola iglom za pletenje.
- Slucajno?
- Ma ne, kroz rupu na kljucanici.

- Zasto places?- pita teta Ivicu koji drzi u ruci svjedodzbu.
- Dobio sam dvije jedinice.
- No, pa to ces lako ispraviti.
- Vec sam pokusao, ali ne ide. Zapisane su tintom.

Pitala uciteljica Ivicu sto je to katastrofa. Ivica odgovara:
- To je kad lisica zakolje kokosi. Uciteljica:- To nije katastrofa to je steta.
- Sutradan uciteljica pita isto pitanje. Ivica odgovara:
- To je kada avion u kojem se vozi Tudjman eksplodira i padne u ocean. Uciteljica:
- Bravo Ivice, to je katastrofa. Ivica:- Ali nije steta.


NADAM SE DA STE SE DOBRO NASMIJALI



| kOmENtArI (46) | PrInTaNjE | aJ cA |

srijeda, 08.11.2006.

....OPROSTITE ŠTA SVAKI DAN SKORO PIŠEN POSTEVE...AL JEDNOSTAVNO MORAN OVO IZBACIT IZ SEBE...ČITAJTE PA ĆETE VIDIT ŠTA TO....

ej ljudi....u naslovu je sve objašnjeno....
moran ovo izbacit iz sebe,,...i pokušat ću sve u detalje napisat...
danas mi je dan odvratan...rađe bi da me neko ubija nego da
san današnji dan morala proživljavat....
(šta te ne ubije to te ojača)...
izgubila san sve moguće želje koje san u sebi imala...
više mi se ne uči...nema smisla...
danas me pitalo matišu....
al stvarno san sve znala...al ovaj put stvarno...
osim kad me pita šta je pitagorin poučak...
i posla me je na misto i da mi je 2!!!!
svi su se šokirali,,,al eto nekako san prišla preko toga...
e sad...ZEMLJOPIS...
ona nastavnica to nije bolest ma to je nešto više..
pitala me i dala mi 322....učila san 3 tjedna taj zemljopis...
i onda mi se to dogodilo...ta škola je postala živi paka...
ti profesori su umobolesni...doslovno...
onda san se suzdržavala da je neprobijen šakon u glavu...
dok me nije pitala di mi je teka...
ja kaa kažen zaboravila san je donit..
i dobro dala mi je asa..
aj to san već zaslužila...
nakon 15 minuti me opet pita di mi je teka...ja kažen pa zaboravila san je...
i sad kučka uzela korektor počela mi nešto korektoron brisat...
i opet upisala jedan iz istog razloga...
dakle dobila san dva asa iz istog razloga...
i ja se počela derat JEL MI TO OPET UPISALA ASA?????...
kaže meni prijateljica kaa je...
ja popizdila...
samo istrčala iz razreda i lupnila svon snagon vratima...
otišla tamo sist kraj dvorane...
i malo mi je falilo da zaplačen....
AL suzdržala san se...
jer san sebi obećala da zbog profesora nikad plakat neću....
i nisan....
vratila san se u razred...
a profesorica me se pripala...
da ko zna šta san ja radila u tih 5 minuti...
ja san samo govorila i govorila...
nisan mogla mirno stat...
rekla san joj kako će sutra požalit zbog toga...
ovo ono...
i ja došla doma...
meni mater cila tužna...
da je nju profesorica zvala...
(a kučka joj je SVE SVE SVE IZLAGALA)...
da su one pričale 30 minuta...ovo ono...
da je profesorica odlična..
a ja se iživcirala počela govorit materi...
ovako:"super ti je jeli...???e pa onda na mene zaboravi!!!uvik si na strani te
šugave škole i tih bijednih profesora...izvoli,,na ti..stani na čiju god stranu
želiš stat...na moju ne tribaš stat..naučila san se sama u životu
borit za sebe..jer ti nikad na mojoj strani nisi bila...zato i je došlo
do ovoga...eto ti svi profesori...viruj kome god očeš...
a meni se više obračat ne tribaš..."
to je bilo uz dozu urlanja i plakanja...
mater ostala puf...
ja rekla doviđenja..i samo otišla u svoju sobu...
nastavak priče u idućen postu...ako možete dajte molim vas neki
savjet..i izrazite svoje mišljenje o ovome...i na čijoj ste strani....
al molin vas iskreno...
NEVEZANO ZA OVAJ POST OVO JE MOJA I ANDREINA PISMA...sa našeg lita...

ps andrea...jese sičaš kad smo molile boga da se sve vrati na staro...
pa kad je danica rekla...ako ona dvojica počnu vas..hmhm...ja ću pustit ovu pismu...
i onda su duh i beba navalili pa je ona to pustila...hehe...



| kOmENtArI (35) | PrInTaNjE | aJ cA |

utorak, 07.11.2006.

###bOžE sAčUvAj###

ej ljudi..
kod mene svega...
a ničega....
opet svi znaju za moj andrein blog...
sad zna cili razred skoro cila škola...
za leonin znaju odavno...
a štaŠ.. :)
danas i jučer cila neka srednjoškolska atmosfera....
zato jer su jučer akeri dobili neke papire za bodove...
koliko bodova triba za koju školu...
ja ih svih blido gledala...
većina osmaša samo izletila iz škole...
psovali sve živo i neživo...lol....
onda smo govorili kako ćemo na kraju svi u trgovačku za prodavače..lol...
pa turističku za konobare..pa slastičare...HAHAHAAHAA...
ma pitaj boga kako će to na kraju sve ispast...
ja bi tila u neku ludu školu di su luđaci...
najviše me zanimaju medicinska i turistička...
al obaveno iden sa većinon...tamo di će ić poo njih iz moje škole....
bar ću pokušat tako...
evo sad kasnije tjelesni...
jedva čekam...lol...uvik bude zakon...
aj aj...iden ja...
pozdravi:::::::andrei,danici,wandi,tini,kiki,leoni(drago mi je šta smo napokon sve rješile),
petri,lani,ani,vibraTORU(sunari),balabanu,maduniću,šakiću,
čondiću,biškiću,mavenoj,guvi,coci,lucianu....zaboravila san poo njih...aj kisss



| kOmENtArI (42) | PrInTaNjE | aJ cA |

ponedjeljak, 06.11.2006.

...smrt moje ljubavi...

upoznali smo se na sasvim ćudan naćin....
on je mene odmah zavolijo a ja mu svoju ljubav uzvratila nisam..
svaki dan mi je slao poruke...zvao me...
a ja mu se javljala nisam...
i jednog dana ni poruka ni poziv nisu bili ucrtani na mom mobitelu...
tako je prošo dan...pa dva dana...
i odlučila san mu poslat poruku...
izvješće dobila nisam...
iskreno zabrinula sam se...
sljedeći dan čitala sam novine i naišla sam na crnu kroniku...
u njoj je bila slika...njegova slika...
iznad slike bio je križ...
pogledala sam sliku i imala sam neki ćudni osjećaj...
srce mi se počelo kidat....
suze su svaki dan tekle same od sebe...
sama pomisao na to da ni sama nisan bila svjesna da ga volim...
i da mu to više nikad neću moć ni reć...
otišao je...
bez pozdrava....
bez toga da mi je poslao poruku,....da me nazvao...



| kOmENtArI (16) | PrInTaNjE | aJ cA |

subota, 04.11.2006.

TAJNE DESETERO LJUDI

evo me ljudi s novin postom...
koji je posvećen...pa neznan kome...
pisat ću o ovom litu..mojoj najcescoj temi....
nekidan smo andrea danica i ja išle na misto di smo izlazili cilo lito...
došle smo tamo...bilo je tako prazno i ladno...
šetale smo tuda i vidila san da nema njih...
samo san se okrićala u nadi da će odnekud izletit..
ali nisu...
sile smo na grede koje su bile tako ladne...
a prije su uvik bile vruće...
i onda su mi kroz glavu samo prošla sjećanja...
svi oni naši razgovori...
svo naše ludovanje...
al razočarali su me kaa niko do sada...
al vjerovatno smo i mi njih....
al ne toliko koliko su oni nas....
mi smo njih zbog jednih drugih ljudi koji su mi i dan danas dragi...
s kojima san isto svašta prošla...
i nikad ih neću zaboravit....
možda je vrime da zaboravin neke stvari...
pokušala san par puta...al neide...
možda još ništa nije gotovo....
ko zna....
svaki dan se dogode neke stvari...
evo sad izlazimo s drugin ljudima...
i u svima tražim njih....
a ne nađen ih...
svatin da su i jedni i drugi bili pre pre posebni...
nema dana kad ja nisan nekog uspoređivala s njima....
uvik govorin "ajme jese sićaš onoga kad je ovaj il onaj...."..
a sada...
sad smo zaostali....
pokušavamo se sve 3 vratit unazad...
pokušavamo spasit neke stvari...
u svim malim događajima između nas i njih mi vidimo još nade i još šansi...
i kod jednih i kod drugih...
i onda kad vrime zastane...kad se ništa ne događa...
gubin nadu....
pokušavan nać odgovore na pitanja koja su mi vrlo bitna...
ne mogu reć da se ne trudimo...
trudimo se koliko god možemo....
ko zna oćemo li uspit....
a i ako ne uspijemo bar ćem znat da smo pokušale...
toliko od mene...



| kOmENtArI (100) | PrInTaNjE | aJ cA |

četvrtak, 02.11.2006.

....ZAJEDNO SMO JAČI....

ej ljudovi...ljudovke....ej svima..
danica je došla iz zagreba....
i odma smo išle u grad...tamo bili sami pedofili...
pa u vrtić...tamo bili mada,balaban....itd...
jučer andrea u vrtiću bacila čatipovićevu karticu od moba u smeće...
pa je on kopa po smeću...
ugl.bezveze...al ja i andrea smo jučer dva puta išle do grada...
i bilo nan je pre dobro...
i još nešto...danica je prohodala s maton... bang...
bože pomozi...a štaš...
jutros se ja i andrea išle upoznat s brunon i mateon...
danica nije mogla jer je na st-3...
pa će tek večeras se vratit pa idemo vanka..

matea je luda totalno...
i bruna također...
samo san ja cilo vrime mučala,....
šta je rijetko kod mene...
al najgore mi se prvi put upoznavat s nekin....
al drugi...ehe...o tome neću pričat....
ni samu sebe nisan jutros mogla pripoznat...
neznan koji mi je kurac bija...
al uglavnom...totalno me boli glava....
i iden se odmorit...
aj stojte mi dobro,,...
pozzz svimaaa



| kOmENtArI (35) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.