svasta

A jesam te volio

Nije mi do tebe stalo
i ne trepnem kad to kazem
a u sebi glas cujem
mili Boze, kako lazem

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da si kraj mene

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe

Bolje mi je sad bez tebe
drugovima jos se hvalim
a u dusi znam dobro
kako mi je, kol’ko zalim

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe



Nije htjela

Prošla je kroz moje pjesne,strasno,
i u svakoj od njih ostavila trag...
Shvatio sam
al je bilo kasno,
da joj nisam drag

Godine su ostale za nama,
cvjetna polja,mladost i sve...
Ostao sam sam
Ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće...
Nikad više...

Nije hjela,,nije htjela
..moje pjesme,moju ljubav,moja djela..
Nije htjela ,,ruke moje
Svoju ljubav..nije dala srce svoje

Svaka Njena rijec jos uvijek boli
ako već dugo nije tu..
Srce još ne prestaje da voli...
Da voli nju
nije lako naci prave rijeci
Ovw noci kad se dijeli sve
ja ostao sam sam,,ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće..Nikad više

MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



::....:...evo malo ljubavnih::..:..:.
Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (17)
Listopad 2006 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

nesto o meni

:::nesto o meni:::


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME:Mirela a prezime nije vazno...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zivin u Splitu...i isla san u 8.B os Bol...IZLAZIN: U efa,dolcea,bace,-...

MRZIN:Ucenje,knjige,laž,kad se neko preserava...
mrzin kasnit i kad neko kasni...mrzin kad san ne zaljubljena...
mrzin kad neko glumi,kad se neko previse zajebava na moj racun...
a ne volin Metal,al to neznaci da ne volin takve ljude...
Ne volin ulizice,ni kad neko trci oko mene......VOLIN:Sve svoje prijatelje (meni najvaznija stvar na svitu) FORNETEEEE...
Sestru,Mater,Oca,Andreu,Danicu,Antoniu,i cilu ekipu,
tršću,mobitel,poruke,BLOG,muziku,,
,volin se derat,volin lezat i stat u svojoj sobi,
dugo spavat,volin splitovo,lito,more,kašune,ic u efA...
na bace....


Andreic@
Leonic@
Ruše
Iv@
Mala Mirta
Kate
Plazib@t
K@rla
Mihael@
Brun@
Glori@
Mate@
CecA-LoReNzO
TeNkiC
NeLIssA






...sta znaci kad kihnete u ove ure....
00:00 - 00:30 KAŽE DA TE VOLI
00:30 - 01:00 ŽELI DA ZAUVIJEK OSTANETE ZAJEDNO
01:00 - 01:30 TELEFONIRAT ĆE TI
01:30 - 02:00 DANAS ĆE TE POLJUBITI
02:00 - 02:30 BIT ĆE TE SRETNI AKO SE SRETNETE
02:30 - 03:00 RAZOČARANJE
03:00 - 03:30 ČEKA TE VELIKA PROMJENA
03:30 - 04:00 SVIĐAŠ MU SE
04:00 - 04:30 SPOJ (SUDAR)
04:30 - 05:00 NAJPRIJA ĆE TE IZDATI
05:00 - 05:30 IMAŠ SUPARNICU
05:30 - 06:00 IMAT ĆEŠ ISKRENU PRIJATELJICU

06:00 - 06:30 ZAKAZAT ĆE TI SASTANAK
06:30 - 07:00 NA KRAJU EŠ BITI SRETNA
07:00 - 07:30 VOLI TE DRUGI (NOVI) DEČKO
07:30 - 08:00 NA TEBE MISLI SMEĐI DEČKO
08:00 - 08:30 PISMO
08:30 - 09:00 BIT ĆEŠ CIJELI DAN SRETNA
09:00 - 09:30 NEZABORAVNO TE VOLI
09:30 - 10:00 NIJE ISKREN
10:00 - 10:30 CRNI DEČKO MISLI NA TEBE
10:30 - 11:00 BIT ĆEŠ MU CURA
11:00 - 11:30 SVAĐA
11:30 - 12:00 PLAVI DEČKO MISLI NA TEBE
12:00 - 12:30 PRIJA TI NIJE POVJERLJIVA
12:30 - 13:00 ŽELI DA HODATE
13:00 - 13:30 MISLI NA TEBE JER TE JAKO VOLI
13:30 - 14:00 POVJERIT ĆE TI SE
14:00 - 14:30 DRAGA SI MU
14:30 - 15:00 NEOČEKIVAN USPJEH
15:00 - 15:30 ZABRINUT ĆE TE SE
15:30 - 16:00 NETKO VAM ŽELI ZLO
16:00 - 16:30 VJARAN TI JE
16:30 - 17:00 SUTRA ĆEŠ BITI SRETNA
17:00 - 17:30 SRETAN JE DEČKO KOJI TE VOLI
17:30 - 18:00 PRATI TE SREĆA
18:00 - 18:30 SVIĐAŠ SE ONOM NA KOGA MISLIŠ
18:30 - 19:00 NIKAD TE NEĆE ZABORAVITI
19:00 - 19:30 SAMO TEBE VOLI
19:30 - 20:00 OČEKUJE TVOJU LJUBAV
20:00 - 20:30 SMIJE ODATI DA TE VOLI
20:30 - 21:00 SAMO SE POIGRAVA S TOBOM
21:00 - 21:30 ISPUNIT ĆE TI SE PROŠLI DAN
21:30 - 22:00 SVIĐAŠ MU SE
22:00 - 22:30 SANJA TE
22:30 - 23:00 POKUŠAVA TE ZABORAVITI
23:00 - 23:30 OTKAČI SE OD NJEGA
23:30 - 24:00 OBOŽAVA TE





MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace



MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



:::......evo malo o prijateljima:....:.::.
image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


layout for myspace

layout for myspace

svaštarijaaa



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski








A jesam te volio

Nije mi do tebe stalo
i ne trepnem kad to kazem
a u sebi glas cujem
mili Boze, kako lazem

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da si kraj mene

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe

Bolje mi je sad bez tebe
drugovima jos se hvalim
a u dusi znam dobro
kako mi je, kol’ko zalim

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe



Nije htjela

Prošla je kroz moje pjesne,strasno,
i u svakoj od njih ostavila trag...
Shvatio sam
al je bilo kasno,
da joj nisam drag

Godine su ostale za nama,
cvjetna polja,mladost i sve...
Ostao sam sam
Ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće...
Nikad više...

Nije hjela,,nije htjela
..moje pjesme,moju ljubav,moja djela..
Nije htjela ,,ruke moje
Svoju ljubav..nije dala srce svoje

Svaka Njena rijec jos uvijek boli
ako već dugo nije tu..
Srce još ne prestaje da voli...
Da voli nju
nije lako naci prave rijeci
Ovw noci kad se dijeli sve
ja ostao sam sam,,ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće..Nikad više

MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



::....:...evo malo ljubavnih::..:..:.
Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

subota, 28.10.2006.

....Sve novo/ništa novo....

ej ljudi kod mene ima svegaaaaaaa.......
al ništa nije za blog...
hehe...
ma rado bi van ja sve rekla...
al nesmin,,,
al iden ja pričat ono šta smin...hehe...
jučer...
zaspala san prvi sat....pa san išla na drugi....
drugi je bija hrv.kontrolni,...sve san prepisala od filipa...lol....
trći matiša...nije me pitalo...vježbali za kontrolni koji će
bit u ponediljak,,,a ja to NEMAN POJMA...
ako neuspijen naučit zamolit ću mater da ne iden u školu...
onda navečer ja i andrea do grada...hmm nesmin ništa pisat o tome..
onda posli tragedije u vrtić...
tamo mi došle pa su došli čatpović,slavko,mate i balaban....
ja slušala muziku i ležala na klupi...
bezeze bilo,...
jedva san čekala ić doma...bila san sinoć u velikon šoku...
(nesmin pisat..)....
andrea i balaban se cilo vrime tamo ljubili...ovo ono...ufff...
i tako to....
pa me zvala danica...
i tako...
aj iden ja....big kisssss



| kOmENtArI (14) | PrInTaNjE | aJ cA |

četvrtak, 26.10.2006.

...samo 8 mjeseci...

ej ljudi....
Andrea me spotakla da napišen ovaj post....
svatila san i ja da je ovo zadnja godina...svim osmašima...
neznan šta bi rekla...
dovoljno mi je saamo da se sitin eskurzije koja je bila prije
misec dana,i onda mi sve bude jasno....
još se sićan zadnje večeri u zagorju...
kad smo se svi zagrlili u jedan veliki krug...
sićan se kako smo plakali a pogotovo ja andrea danica i leona....
ja se nisan mogla zaustavit....
tako mi je bilo teško...
svatila san da je zadnja godina da smo skupa...
i da više neće bit nićega šta ima sada...
neće bit nikoga....
falit će mi SVI....
najgore će mi bit kad u srednjoj školi izađen na hodnik...
pa vidin da nema onog našeg urlanja...i ludovanja...
da nema madunića...biškića....šakića....balabana....petre....kristine....
ajme kako će mi falit....
ima nekih događaja koje nikad neću zaboravit....
falit će mi ono kikino "krv vrat"....
falit će mi da nekoga udren kad me god volja (mislin na guvu)...
falit će mi luciano....
ma svi.....
falit će mi neki ljudi za koje to nikad nebi rekla...
tila bi se pomirit sa svima s kojima san posvađana...
mada je to samo 1-2 osobe....
tila bi raščistit neke stvari s nekima....
al nekkako nemogu....
jer mislin da oni to ne žele...
ako ovo čita jedna osoba pripoznat će se....
ma neznan šta da van više kažen jer s ovin smama sebe bacan u
depresiju,....
al morala san ovo iz sebe izbacit...
i samo još nešto za andreu....
ti bi ozbiljno da idemo skupa u srednju,,,bi i ja...al koju????
aj ljudi iden ća...



| kOmENtArI (7) | PrInTaNjE | aJ cA |

utorak, 24.10.2006.

....tako mi malo treba da te prezirem još mnogo manje da ti se ne opirem....

evo ljudovi ovo je stih jedne meni zakon pisme....piva je ceca a pisma se zove gore od ljubavi...
inače kod mene ništa posebno novo....
danas smo se cili dan u školi zajeb*****....
inače sutra ispravljan sve aseve,,,
ufff...al moran inaće...grrr....mama ide na primanja....hehe....
tako da moran sve ispravit do petka da mogu izać...
i to ću i napravit...
u školi je kaa i uvik zabavno....
jučer san se posvađala sa profesoricon iz likovnog...
pa san dobila opasku....
al nema veze....
svašta san joj izgovorila...a njoj je najgore šta joj se cerin u facu....haha....
a ko je ona da joj se ja nesmin cerit...
ma daj......
non stop minjan raspoloženja....
jedan čas san sritna (a iman razloga za to...) a drugi čas san u depresiji,...
ma to je sve normalno...
uglavnom...
andrea i balaban su još skupa...
eno doša je u školu....
nakon 2 tjedna...
andrea cila happy....hehe...
sad smo non stop s njin i ekipon na odmoru kraj bumeranga...
al mogu van reć da se svašta izdogađalo...
i pozitivno i negativno...ma sve je to za ljude...haha...tješin se....
al ono........ma dobro iden ja...
e i još nešto....
ZAŠTO SAN PROMINILA ADRESU BLOGA????
kao što vam već rekoh cila škola mi je saznala za blog...
dobro za neke koji znaju...al ima NEKIH za koje ne želin da znaju,...
eto pa san zahvaljujći tim NEKIMA prominila adresu.....
i još nešto:MATEA JAVI SE¨!!!!!

aj ljudi iden ja....
posebni pozdravčeki::::::::andrei,danici,wandi,petri,tini,kristini,ani,LANI,
balabanu,
biškiću,
maduniću,
šakiću,sunari,fići,čerini,bobanu,pengi,šoliću,
žiki,kesiću,guvi,mati,mati,matku...itd...nemogu više pisat mater mi dolazi...pozzzzzzzzz



| kOmENtArI (13) | PrInTaNjE | aJ cA |

nedjelja, 22.10.2006.

ANDREA I BALABAN MISEC DANA SKUPA

EJ LJUDI..
OVAJ POST JE POSVEĆEN ANDREI I BALABANU KOJI SU ĆAK MISEC DANA SKUPA!!!
JEL MOŽETE VIROVAT????
JA NEMOGU BAŠ...AL ETO....
SADA ĆEMO RAZMOTRITI ČINJENICE I UZ POMOĆ NJIH ISPRIČAT NJIHOVU
ISTINITU PRIČU!!!

Andreina mama i balabanov tata išli su skupa u istu srednju školu i isti razred...
kada su se andrea i balaban upoznali to su valjda saznali i pomislili su da su BRAT I SESTRA...
njihovo lipo i najbolje prijateljstvo trajalo je do 6 miseca kada su se posvađali....
tako je nakon te svađe proša jedan misec...pa dva...i JA i ekipa smo ih u 8 misec pomirili..
i opet su obnovili njihovo "PRIJATELJSTVO"...
koje je trajalo misec dana do eskurzije....
na eskurziji je balaban počeo zavodit andreu i njoj se on počea sviđat...
i prije misec dana u busu su počeli hodat....
oni su znači prije eskurzije bili naj prijatelji dok se ja 22.9.2006 u 15:30 nisan okrenila u
busu i vidila šta oni RADE!!!!!!!!!!!!!!!!
tada san svatila da više nisu prijatelji.....šmrc....
i evo danas je 22.10.2006 njih dvoje su još skupa....
e da je meni jedna veza od misec dana....hehe....
baš se pitam do kada će im veza trajat....ON JE LUD TOTALNO I ONA JE LUDA TOTALNO....
hmmmm........



| kOmENtArI (19) | PrInTaNjE | aJ cA |

petak, 20.10.2006.

****SJECANJA****


Kazu da oci mi se zacakle kad pricam o tebi,
o svemu onom sto smo bili i sto smo mogli bit.
Kazu da usta mi se razvuku u neki lagani osmjeh,
nekako sjetan i tuzan.

I mogu se zaljubljivat nakon tebe, doista mogu.
I jeli zaista bitno sto ih sve s tobom usporedjujem.

Jos cujem korake proslosti,kako u srcu,
idu u krug, tapkaju,
ne znaju kud bi sa sobom.

A ti, ti si moja proslost, sve ono sto sam nekad bila,
moj smijeh i moja suza.
Sada si samo sjecanje, samo toplina u grudima,
samo jeza koja me prodje kad me pogledas tim crvenkastim ocima,
samo uzdah kad se sjetim tvojeg poljupca.

Ti lezis tu u svakoj mojoj biti, u svakom jutru,
ti si moja tajna zelja u svakoj paloj zvijezdi.



| kOmENtArI (19) | PrInTaNjE | aJ cA |

četvrtak, 19.10.2006.

....stvari se polako vraćaju na mjesto....

ej ljudi....odlučila san napisat jedan post...posvećen mom najboljem razredu...
i najluđem u ciloj školi....kojeg svi znaju....ma jednostavno smo najbolji....
želin reć da...nan je ovo zadnja godina da smo skupa...
baš sad kad smo se zbližili...ono....svi smo skupa...
i ne samo moj razred,...
nego svi mi osmaši smo se ove godine puno zbližili na eskurziji....
iako moje 2 naj prije nisu moj razred...(danica je prije biila 8.a al se priselila u Zg al non stop
dolazi u St...) i andrea isto je 8.a al to ništa ne minja...
inače...2006 godina mi je najbolja godina u cilon mom životu...
ma nema toga šta nisan prošla....
a svoj razred 8.B ću vječno volit....ono suze mi dođu na oći..
kad svatin da nan je ovo zadnja godina svima u ovoj školi...
ma koliko san je samo puta gadila i sve to...
iako govorin da želim sve prominit...
al neman RAZLOGA za to...
sve mi je odlično....ja mislin da živin vrime koje ću tit vratit...
baš mi je lipo..ono...sve...
društvo...prijatelji,....izlasci...sve je odlično....
al onda za godinu dana više ništa neće bit isto...
svak će ić u drugu srednju...
tj.svak na svoju stranu...al uvik..
ćemo se sićat jednih drugih....
žaj mi je ostavit i ove jadne sedmaše..hehe...propast će bez NAS...
al ipak cila škola će uvik pantit MADUNIĆA I ŠAKIĆA...
dva luđaka...lol....
idu s menon u razred...kraljevi....
sad kad balaban izađe iz bolnice ćemo vjerovatno izlazit skupa....
al to će PRE BRZO proć..
i jedina stvar koju želin sada...
je...
da slavim novu godinu sa ljudima do kojih mi je stalo...
onda bi nas tribalo bit 9999999999999...hehe....
al....
neman pojma....iden ja....
kissss



| kOmENtArI (5) | PrInTaNjE | aJ cA |

utorak, 17.10.2006.

*!*.....NEMOGUĆE sretna heHE....*!*

ej ljudi moji....ma ja san van tako sritna da ja to nemogu opisat....
današnji dan je u školi mi je jedan od najboljih dana u životu...
i jedan od najboljih dana od kad je počela škola...
a da počnen???
naime...na moju sriću utječe okolina...i događaji i sve...naravno...
ma u školi mi je bilo toliko odlično da ono...neman riči...
prvi sat...aha..prvi sat san zakasnila....jer ja i andrea krećemo uvik u 7:55
(nače u našoj školi van je 5,6,7,8-razredima škola non stop...cilu godinu ujutro...)..
što znači svi smo u istoj smjeni....
ufff...
da nastavin....ušla ja u razred a ono karmelić "mala opet kasniš"...
ja kažen "eee"...
i onda me je zapisa da san zakasnila...al nije to razlog moje sriće...
drugi sat...povjest...išli jA,tina,mada,i ostali uzest fornete pa san i tu zakasnila...
al mi nije to imala di upisat...hehe....
treći kemija...tu san se zajeb**** sa guvon,čondon,i guvon drugin i tinon...
ajme bilo je PRE DOBRO...
napisali smo pismu o duji...ajme....pre dobro....(al petra je zahvaljujući nama dobila opasku)....haha..
cili sat smo se cerili...pa san pitala madu da mi da 2 kune za fornete on mi daa 5 kuna!!!lol...
ajme zakon...
e sad slijedi VELIKI ODMOR...
ajme kako je bilo dobro...ja van to nemogu opisat...
bili smo na odmoru andrea,ja,fićo,sunara,bika,guvići itd..
e sad slijedi naravno dijalog di san se ja tako osramotila...
ja san van andrei ispričala to kako mi je madunić daa 5 kuna..
i onda san se nešto zamislila dok su andrea i on pričali,,,
i kad san se vratila na zemlju madunić je njoj reka "JA SVIMA DAJEN"..
ja uletila "I meni?!?!" kko grom iz vedra neba...
e sad šta je tu problem...to šta san ja mislila da pričaju o lovi a oni su pričali
o kur**...lol....
to mi je pouka već jednon da se spustin na zemlju,,,lol...
svi zavarili...a ja se zacrvenila...lol...
onda su mi bacili sjajilo pa san ostala bez toga...i tako...
onda smo se s bumeranga priselili na gradilište...
di su bili svi sedmaši i skoro svi osmaši...tmao se zzajeb****...
al bilo je tu svega samo ja pola toga ne smin pričat... wink ...
i onda opet zakasnila ja naravno na 4. sat...
bezeze bilo..
a 5. je bija zakon...hrvatski...
pitalo me bilo i dobila san 4. neki esej san tribala čitat...
nisan ga ja napisala nego mi mater...looool....
i kooliko je bija dug ja počela šetat po razredu...lol....
haha...
i taj sat je profa uzela petri perverzni leksikon...
znate vi kako je to perverzno,,,,užas...
i rekla da će ga odnit razrednici...LOLČINA...
jadna petra---
i tako ma bilo je pre odlično...a ja van ništa važno nisan isspričala...
jer mi biće poo škole već zna za blog pa pola toga nisan rekla...
al štaš---
onda posli školi ostali svi na bumerangu..al san bila ja malo loše volje jer me
uvatila glavobolja...a štaš...
i sad je bija tjelesni...ajme kako je bilo dobro...
ja i andrea smo jedine u oba dva razreda ostale koje nismo trčale 6 minuta...
AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
i onda smo same dok su nas svi gledali...jadne...trčale...užas...
al nisu loši rezultati... wink ...ž
cerile smo se non stop koo dvi luđakinje...e isad me dada zvala
dada i pitala oćem li ja ona i andrea ić ćatipoviću na rođendan 4.11???
ANDREA JA BI IŠLA MENI SE IDE PA AKO BUDE SILOVANJA OTIĆ ĆEMO ĆA...
aj iden ja...
POSEBNI POZDRAVI::::::::::MOJOJ LJUBAVI,Andrei,Dadi,Wandi,maduniću,čevapoviću,slavku,
sunari,fići,biki,a kaa šakiću,čondiću,guvi,guvi,matku,mati,mati,cheli,hrvoju,
lučanu,balabanu,peri,stipi,miru,josipu š. ,tini,petri,lani koja čita moj blog,bobanu,
coci,,,itd, neda mi se više nabrajat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZA MATEU:...MOGU TI TEK NA CHAT U 21:00 PA BUDI TAMO....



| kOmENtArI (9) | PrInTaNjE | aJ cA |

ponedjeljak, 16.10.2006.

***Im SoO HaPpY HIP HIP HURA***

ojla ljudovi moji....ajme kako san ja sritna...sve mi je za 5!!!
pomirila san se s materon (3 put huraaa)....
e i još ima svašta...
sinoć mi je bilo dosadno pa san se tila s nekin posvađat...i moja žrtva bija je slavko...
hehe...
dobro aj...posla mi je poruku da oćemo ja andrea danica i vržina hodat s njin...
pa me je to naljutilo i počela san se s njin svađat...
uglavnom...sutra ćemo mi već pričat...ma da ću mu ja po hodnicima
vikat "MOŠ IĆ"...te moje i Andreine poštapalice...hehe...
danas nisan išla u školu.....yeee!!!
iššlllaaa sam na snimanje glave...
ono došla san u bolnicu oni me zavezali na onaj krevet nebili
da triban dobit elektrošokove...još mi onu kapu nabili na glavu
i one puste žice..haha...
terible...
onda san išla u frizera...stanjit kosu...ošišat vrhove...i sredit franze...
friz mi je sad NAPOKON NORMALAN....sad mi je kosa tanja...i to dosta...
inače da naglasim da mi je ovo drugi put u životu da sam iz frizera došla zadovoljna...
onda je u frizera danica zvala andreu na mob....
i rekla joj da di ćemo slavit novu godinu...e sad,,,
slavko (heheheheehe) je sam doma i sad bi kaa nas 3 tribale ić u njega...
a tamo bi kaa bili čevapović vržina feđa bika balaban mate slavko i još brdo muških...
al NEMA TEORIJE....
neznan zašto...al tu bi bilo dosta osoba koje me nerviraju i s kojima i nnisan baš
u dobrin odnosima... A TO MI NE TRIBA...
tako da....još ima 5000 opcija za NOvu godinu...
uglavnom....sutra iden u školu...napokon....
a u petak IDEMO NA KONCERT OD GIBONNIA,,,YEEEEE!!!
ja wanda andrea miro stipee valjda matić šakić...itd...
neman pojma...
uglavnom iden ja ....
kiddddddddddd



| kOmENtArI (15) | PrInTaNjE | aJ cA |

nedjelja, 15.10.2006.

***pJEsma Od mene PosveĆEna StIpI***

Nedostaje mi ON...njegov vragolasti smjesak kad me vidi u svojoj blizini...
Njegove šale na moj raćun koje su najćešće grozno bezobrazne..
Njegova sposobnost da od svakog trenutka napravi malu čaroliju...

Udaljili smo se na neko vrijeme...
okolnosti su nas odvukle svakog na svoju stranu...
Poslala sam mu porukicu nekidan...al ne odgovara....
Nisam sigurna zasto al pretopstavljam...

Još ga i dan danas viđam....
I svaki put kad ga vidim razvuće mi se osmijeh na lice...
Sjeetim se ljeta i onih dana kada je uvijek valja baze....
I kada smo se svi smijali...

On je bija poseban...
Bija je pravi prijatelj...
Mogla san mu sve reć...

Iako san se često s njin svađala...
Nikad to nisan svaćala ozbiljno...
Vjerovatno ni on...
Bar se tomu nadan...


...JOŠ JEDNA PISMA POSVEĆENA NAMA CILOJ EKIPI...

Bilo nas je šestoro...
izlazili smo skupa...
24 sata ...
smijali smo se...
razgovarali...
svađali...
pomirili...
i tako iz dana u dan...
imali smo naše mjesto....
tamo smo svi skupa svašta proživili....
sve smo znali jedni o drugima...
i to nas je rastavilo....
možda čak i vrijeme...
možda opet izađemo skupa...
kao nekad...
budemo ekipa...
i kao nekad...
budemo jaki...
nikome nikad nismo dali da nas rastavi...mada su to mnogi pokušavali...
uvik smo imali ista mišljenja...i zato smo bili posebni....
i sada kada izlazim s drugim ljudima...na druga mista...
komodno mogu reć da ste vi bili najbolji...
bez srama....
jer nikad s nikim neću imat ono šta san imala s vama...
jer kao šta san već rekla VI STE BILI NAJBOLJI!!!
****************************************************

znan da je ovo glupo al ova pisma me podsjeća na cilo lito zato jer smo je non stop
slušali i di god bi bili pismaje svirala...



EVO VAN POGLED S TOG MISTA DI BI MI IZLAZILI:...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



| kOmENtArI (18) | PrInTaNjE | aJ cA |

***ThInKiNg Is AlWaYs FrEe***

hy svima....evo i mene..he he....
al s novim idejama,sa svime novim...
ovaj vikend pošto nisan izlazila vanka..
imala san vrimena za razmišljat o svemu šta se događa...
i došla san do jednog zaključka...
ŽELIM SE VRATIT EKIPI S KOJOM SAM IZLAZILA CILO LITO..
jednostavno svatila san da su oni najbolji...da san s njima mogla o svemu pričat...
ma nisu ni cekeri loši,ni bekeri,ni sedmaši niko od njih nije loš...
al meni fale i stipe i miro i lucianoo i pero pa čak i matić....
ma svi mi fale...
nema dana kad nan je bilo dosadno vanka....ma uvik smo se zajebava** ...lipo pričali...
s njima iman neke trenutke koje s nikin drugin neću imat...
naprimjer..nikad neću zaboravit 25.6.2006 kada smo ja i andrea upoznale stipu...
taj dan mi je uvik u sjećanju jer taj dan san ja počela plakat koliko san se smijala...
sad mi u ovom momentu...kako bi andrea rekla MASU fale...
ma ja to nemogu rićima opisat...
s njima smo se posvađali 2 puta...prvi put ja mislin u 7.misecu...
ne sićan se zašto...
a drugi put točno prije dva miseca...15.8.2006
i onda bi izišli vanka...stali jedni nasuprot drugih...
ja andrea i danica s jedne strane...a wanda s obe...he he...
i gledali bi se...i međusobno provocirali....
razlog svađe je bila ekipa number 2. al o toj ekipi ne smin pričat...
uglavnom...s njima bi tila odma u petak izać...
samo ću stipi poslat poruku da budu svi u tršći i rješen problem...
jer ono....ma neman rići...ne želin da se prestanemo s njima družit i sve..,
jer mi je stalo do njih....i to puno...
P.S. ANDREA OBAVEZNO SE IZJASNI...

POZZZ........KISSSS



| kOmENtArI (2) | PrInTaNjE | aJ cA |

subota, 14.10.2006.

uzeto sa antonelinog bloga

ovo je uzeto sa bloga antonela 14

NEMA VIŠE~
Nema više lika tvoga što ga moje oči traže, što ostavi mene samu da mi suze oči blaže. Tugovat će srce moje što je nekad sretno bilo, prežaliti nikad neće što je "tebe" izgubilo...Sjećat ću se uvijek tebe, ti si dio srca moga i ostat ću tužna vječno zbog života nesretnoga. Donio je vjetar meni, ime tvoje iz daleka, očima te vidjet neću, al' te srce moje čeka...Napisala sam pjesmi mnogo u kojima si glavna tema, ljubav si mi odnio sa sobom, i za druge više je nema....


LJUBI
USNE
BAŠ
AKO
VOLIŠ



| kOmENtArI (3) | PrInTaNjE | aJ cA |

petak, 13.10.2006.

Petak 13

ljudi danas je dan K A T A S T R O F A L A N !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1.MATER MI JE OTIŠLA NA PRIMANJA
2.SAZNALA JE ZA 5 ASEVA ZA KOJE JOJ NISAN REKLA
3.SAZNALA JE DA SAN PICALA
4.BALABAN JE NA OPERACIJI
5.NE SMIN IZAĆ
6.MOBITEL MI SE POKVARIA
7.U ŠKOLI SAN DOBILA ASA
8.CILI DAn MI JE U NEIZVJESNOSTI
9.MATER MI JE OTIŠLA SA PROFESORICON IZ HRVATSKOG NA PIĆE
10.NE MOŽE BIT GORE NEGO ŠTA JE

ljudi moji...živA katastrofa...
ko je mene natira da se ja jutros probudin?????
glava mi PUCA!!!!!
neznan šta ću sa sebon..danas mi je triba bit zakon dan a pogledaj ovo...
UUUUUUPPPPPPPOOOOOMOOOOOOOĆĆĆĆ!!!!!!!!!



| kOmENtArI (2) | PrInTaNjE | aJ cA |

četvrtak, 12.10.2006.

.....SvE STa Je LiPo kRaTko TraJe.....

ej ljudi....kod mene je jučer sve bilo odlično..danas sve grozno...smijeh
jučer...ajme baš mi je bilo zakon u školi...ono...
cili dan san se zajebavala s muškima iz razreda...baš mi je bilo zakon...
kad maknemo cekere...koje san cili dan vatala po školi da mi vrate moju
i andreinu sliku...headbangheadbangheadbang....
ma bilo mi je jednom rječju FENOMENALNO partypartyparty.....
a danas....sve krenilo nizbrdo...
jedan od najboljih prijatelja...i od naj prije mi momak završia u bolnicu...
nemogu uopće pisat u detalje šta je bilo jer mi je muka od same
pomisli na to....
sutra mu je operacija...i znan da će bit sve u redu...(andrea OĆE)...
danas mi je cili dan ono...BLJUFzijev.....
jutros u školi svi bili živčani...baš su mi svi išli na nerve...rolleyes
jedino mi je danas dan razvveselija gospa (gospodnetić) koji mi je jutros
najranije isprid bumeranga vika "MILERA"...ono taj me baš razveselija...
šolić me na odmoru prolija ledenin ćajen po kosi...grr...baš mi je diga
živce...
ma danas je sve u kur** bilo...užas...
i onda smo kaa popodne izišli tu u vrtić...
ja, andrea, feđa, slavko, čatipović,mate,vržina....
jedino mi još ono sutra sve triba bit dobro,...ma valjda mi mater
neće ić na primanje...daj Bože...blabla
onda bi kaa sutra navećer andrea i ja tribali ić u grad s pengon i čerinon..
osim ako oni nebudu još vodili fabjanca,gospu,peru i njih...
i onda posli grada bi kaa tribali ić u vrtić nas 50 0n0...
a daj bože...iman još jednu lošu vjest...
u ponediljak iden na snimanje glave...zato jer me misecima
neprestano boli...i može bit nešto opasno...pa MOŽDA ostanen u bolnici..
daj Bože da bude sve u redu...ufff...
a posebni pozdravi::::::::Andrei,Danici,Wandi,Balabanu,
Pengi,Čerini,Goji,Šoliću,Mati,SlAvku,feđi,
čatipoviću,biškiću,stipu,miri,peri,lučanu,sunari,
fići,matku,cheli,hrvoju,čondiću,regi,guvi josipu i duji,bobanu,
šakiću,coci,maduniću...mah
aj bye byee



| kOmENtArI (0) | PrInTaNjE | aJ cA |

utorak, 10.10.2006.

.....nOtHiNg SpEcIaL.....

ej ljudi evo i mene...
a sta da van kazeeen???daanas kaa nismo imali školu jer je dan škole
pa je bila neka prodajna izložba....
tribali su svi razredi doć u 16:30 a ja i andrea smo došle u tu uru stale
smo 10 minuti i otišle ća u grad jer su me nervirale neke osobe...hmm..
u gradu kaa i uvik sami pedofili....a naši vršnjaci izgledaju ko maškare...
ČAST IZNIMKAMA...kojih ima malo....posli grada smo otišle u vrtić...
pa su tamo došli balaban,feđa,čatipović i vladislavić...
danas mi je u vrtiću bilo extra dosadno...
inače baš bude zakoon...a štaš kad ne valja izlazit priko tjedna...
kaa ono škola svi uče ovo ono...al ja uopće neman neku volju zato...
tako bi tila učit al nemogu...baš nemogu...ono...neman vrimena...lol...
ajme sad san tako grozne volje...uffff....
a kako san ljuta...otome ni pričat neću...
išla san napravit slike sa eskurzije...samo san na 2 slike ja!!
zato jer san ja glupača ostavila u busu fotoaparat i oni debili ga
uzeli i ispucali svih 36 snimaka...slike su K-A-T-A-S-T-R-O-F-A....
NEKA sad ću ih zalipit na majcu pa ću sutra doć s njima u školu...
grrrr....
aj iden ja...počela san gluposti pisat:::..
veliki pozdravi:::::::::::Andrei,Wandi,Danici,Čatipoviću,Feđi,Balabanu,
slavku,stipi,miru,čerini,goji,pengi,šoliću,Maduniću,Matku,Mati,Mati,Cheli,
Coci,Vržini(grr),a kaa Šakiću,Čondiću,Sunari,filipu,biškiću,Guvi josipu,Guvi Duji,
Bobanu,Peri,Gospi,mom sinu lucianu...waljda nisan nikog zaboravila...ako jesan skužajte..
kisssss



| kOmENtArI (18) | PrInTaNjE | aJ cA |

...moj 7. blog...

ej ljudi....evo ovo je moj 7.blog...nadan se da ćete me čitat...
komentirat...eto to bi bilo sve od mene...javit ću vam se večeras s prvim normalnim postom...
kisss kiss
MySpace Layouts

MySpace Layouts



| kOmENtArI (4) | PrInTaNjE | aJ cA |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.