Slikice motora!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mv agusta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yamaha r6
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yamaha fz6-ko moja!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Honda cbr 1000 rr
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Suzuki gsx-r 750
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ktm
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yamaha r1
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Suzuki gsx-r 1000


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Blogovi koje posječujem!!!

ALEN-BRATIĆ
LIZO
HELENA-COOL CURA
MOJ NAJ RAZRED-THE BEST
LANA JURČEVIĆ
LUKA NIŽETIĆ
CIARA-CURA SA FORA STILOM
MAJA-GOOD GIRL
IRMA-ODKAČENA CURA
SUPER CURA SA RUKOMETA-IVA
SUPER RUKOMETAŠICA-ŠMUCKA
SLATKA CURA-DARIA
COOL LIK-DODO
ACO-SLADAK LIK
LUCIJA-ZAKON CURA
KRISITNA-BEZ NJE NEMA ZABAVE
MATEA-SUPER CURKA
DODO I MAC


Sve o meni

Ime:Mia
Prezime:xxxxx
Horoskopski znak:Riba
Hobi:Vožnja biciklom i motorom
Naj klub:Hajduk i Barcelona!!!
Godina:13
Boja kose:smeđa
Boja oći:smeđa
Visoka:165
Teška:47kg
Volim:dečke,vozit se na motoru,
motore,aute,trening i dečka!!!!
Ne volim:bahate,glupe,pametne,
znatiželjne...
Moj msn:mia_12_klc@hotmail.com



utorak, 12.02.2008.

Ej ljudi,evo mene nakon dugog vremena!!!

Ljudi moji...kako smo danas svi popizdili u školi...helena...je počela pljuvat po svima iz našeg razreda...svi je mrze...osim njene tri drage frendice...!!!
Joj kak smo je napali...kruno s jedne strane,claudia sa druge...i svi je počeli gurat...meni je neš počela srat...ja popizdila i marnula je nogom...tad dođe i adi koja ju je gurnula na kilometar...svi smo je popljuvali i na kraju ona otišla...kod pedagogice tužit se...i za par minuta zove pedagogica nas sve na razgovor...i mi kao njih tužili da stalno vrijeđaju i pljuvaju po drugima...i govore sranja...kakve nebi trebali govorit...i kaže pedagogica kao dobro...sam se nemoj te tuć...mi kažemo dobro...a adi na glasi nećemo se mi spuštat na njenu razinu...hh...za crknut...još sam nek kaže jednu rijeć protiv bilo koga,al da nije pametna leti ona...napucat će je cijeli razred...svi je mrze...mislim tak joj i treba...kad po drugima sere...i onda na msn-u napiše joj ljudi moji svi me okrivljuju za nešto što nisam učinila...moš mislit...neće se sam tak lako izvuć...mrze je svi,al SVI!!!!



| CoMeNtIrAj (4) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.