< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

Zovem se Jelena.
Idem u 7. razred.
Jako volim svoje
prijatelje.
Volim svoj spejs.
Volim icq.
Volim upoznavat
nove dobre ljude.
Volim se druzit i
pricat sa ljudima.
Volim slusat muziku.
Od vrste muzike slusam
Emo, tj. Screamo.
Obozavam takvu muziku.
Najdrazi bendovi su mi:

My Chemical Romance
Image Hosted by ImageShack.us


Bullet For My Valentine
Image Hosted by ImageShack.us


Alesana
Image Hosted by ImageShack.us


Blink 182
Image Hosted by ImageShack.us


Sum 41
Image Hosted by ImageShack.us


To je uglavnom to..slusam jos neke al ne tak puno ko ove =)

Ako vas jos nekaj zanima pitajte =)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Znaš me-neznaš me? Test o meni
Luxury CondominiumsLuxury Condos













Ma ajd moji hm...tko ono?-aha frendovi =)


Lorena-Lorena je sipmatična cura, prekrasno pjeva, dobra prijateljica, odlična jecerek
Dora-Luda, otkačena cura, zabavna, smiješna, super prijateljicacerek
Leona-Super frendica, volim se družit s njom, fakat je super, sve joj mogu reći cerek
Tea-Super je ona, uvijek je ludo zaljubljena u nekoga, sve joj možeš reći i nikome nebude rekla, super jecerek
Anchy-Super cool cura, sve kaj ju pitaš ti pomogne, zabavna je, odlična prijateljicacerek
Tamara-Pričala sam nekolko puta, i na prvo pogled mi se čini odlična, a prvi dojam je najbitniji, super jecerek
Klaudija-Super zabavna cura, uvijek spremna pomoći, cool cura, i odlična prjateljicacerek
Ana Marija-Super cura, upoznala sam ju preko bloga, i drago mi je zbog toga, odlična jecerek
Erna-Super cura, punkerica (4ever), Bivša suseda, hehe, ono, cooool cura i sve super cerek
Heli-Super frendica, smiješna, zabavna, dobra za pričanje, fakat mi je drago da sam ju upoznala cerek
Ida-Nisam sigurna dal se zove Ida mislim da je, odličnacura, drago mi je da ju poznajem, sve 5 cerek
Ana-Ne poznajem ju baš, onako preko komentara na blogu, ali ima super zanimljiv blog, čini se okcerek
Robi-Pričele smo par puta, sve super, super cura, sve 5, zanimljiv blog imacerek
Niko-Niko je jedan smiješni lik, sve okolo zabavlja, a ponekad zna biti naporan, sve 5 thumbup
Perek-Super je, pričam s njim prek icq-a, ide na nšu školu, i fakat je super, sve 5thumbup
Matija-Brat od Dore, ide s menom u razred, super je, stlano se svađa s Nikijom, sve 5 thumbup
Moris-Super dečko, sipmatičan, zabavan, najbolji nogometaš, super prijatelj, odličan je thumbup






srijeda, 17.10.2007.

Ajd vise... Znam, lijepo od mene =)

EEEEEEEEEJ.........Da odgovaram na 1 000 puta postavljeno pitanje u zadnjih mjesec dana....DA, TO SAM STVARNO JAAA!naughty
Vjerovali ili ne, lol party
Ne dela mi net...ma nekaj homebox....don't ask....=)
Enivej....na informatiki sam...pisem komentare kolko mogu, hehe
sorryte, al tak je to =)
MA ne ljutite se jelda? cerek

Image Hosted by ImageShack.us


Enivej...škola, škola, škola...sve se vrti oko škole i ocjena......hehehehehe
ludludludludlud

Naravno sve je ok...ocjene i sveeeee

GLazbena škola....sve je još bolje...

Jako volim ici na satove klavira i svoju profesoricu iz klavira

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Sve mi je lijepo...ali nekoliko trenutaka je nedavno promjenilo moj zivot.....

Mateo....Mateo Vajagic

Zlatan dečko, najbolji nogometaš, najbolji prijatelj kad ti treba

Tragedija, nisam mogla ni još sad nemrem spavat zbog toga

I jučer... Toše Proeski...kad se sjetim prije manje od mjesec dana sam mu bila na koncertu......NIje moguće...Pavarroti, Mateo, Đorđe Novković, pa sad Toše

nemrem vjerovat

ali život ide dalje......the show must go on


moram dalje.....

javila buedm vam se još.........neznam kad....(sorry)

idem sad ostavljat komentare...za promjenu =)...ajd bude nekaj i od mene

nemam puno vremena baš, svaki dan moram učit, svaki dan imam glazbenu, i na ples idem cerekcerekcerekcerekcerekcerek

Jooooj, sad na zboru u glzabenoj jako puno vježbamo, jer imamo nastupe za Božić =)
btw. jedva čekam cerek


eh da...još nekaj........

Jelena is fall in love

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


hehehehehe, opet...lolcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek


MoRaM iC........

Pusa Kikici, Ivi, Petri, Loreni, Barbari, Antoniu, Brigiti, Luki, Kati, Anchy, Dariji, Vanjici, hm.......kome još? neznam, nemrem se sjetit,. znam da sam vas puno bitnih izostavila...ma glupa sam, lol, nema drugogo objašnjenja...joke...pusa svima

see ya.......

kisskisskiss mojoj simpicerekcerek

i svima

see yazubo

pozzwave

kizzicerek



Komentari [22] Print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.