< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

Zovem se Jelena.
Idem u 7. razred.
Jako volim svoje
prijatelje.
Volim svoj spejs.
Volim icq.
Volim upoznavat
nove dobre ljude.
Volim se druzit i
pricat sa ljudima.
Volim slusat muziku.
Od vrste muzike slusam
Emo, tj. Screamo.
Obozavam takvu muziku.
Najdrazi bendovi su mi:

My Chemical Romance
Image Hosted by ImageShack.us


Bullet For My Valentine
Image Hosted by ImageShack.us


Alesana
Image Hosted by ImageShack.us


Blink 182
Image Hosted by ImageShack.us


Sum 41
Image Hosted by ImageShack.us


To je uglavnom to..slusam jos neke al ne tak puno ko ove =)

Ako vas jos nekaj zanima pitajte =)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Znaš me-neznaš me? Test o meni
Luxury CondominiumsLuxury Condos













Ma ajd moji hm...tko ono?-aha frendovi =)


Lorena-Lorena je sipmatična cura, prekrasno pjeva, dobra prijateljica, odlična jecerek
Dora-Luda, otkačena cura, zabavna, smiješna, super prijateljicacerek
Leona-Super frendica, volim se družit s njom, fakat je super, sve joj mogu reći cerek
Tea-Super je ona, uvijek je ludo zaljubljena u nekoga, sve joj možeš reći i nikome nebude rekla, super jecerek
Anchy-Super cool cura, sve kaj ju pitaš ti pomogne, zabavna je, odlična prijateljicacerek
Tamara-Pričala sam nekolko puta, i na prvo pogled mi se čini odlična, a prvi dojam je najbitniji, super jecerek
Klaudija-Super zabavna cura, uvijek spremna pomoći, cool cura, i odlična prjateljicacerek
Ana Marija-Super cura, upoznala sam ju preko bloga, i drago mi je zbog toga, odlična jecerek
Erna-Super cura, punkerica (4ever), Bivša suseda, hehe, ono, cooool cura i sve super cerek
Heli-Super frendica, smiješna, zabavna, dobra za pričanje, fakat mi je drago da sam ju upoznala cerek
Ida-Nisam sigurna dal se zove Ida mislim da je, odličnacura, drago mi je da ju poznajem, sve 5 cerek
Ana-Ne poznajem ju baš, onako preko komentara na blogu, ali ima super zanimljiv blog, čini se okcerek
Robi-Pričele smo par puta, sve super, super cura, sve 5, zanimljiv blog imacerek
Niko-Niko je jedan smiješni lik, sve okolo zabavlja, a ponekad zna biti naporan, sve 5 thumbup
Perek-Super je, pričam s njim prek icq-a, ide na nšu školu, i fakat je super, sve 5thumbup
Matija-Brat od Dore, ide s menom u razred, super je, stlano se svađa s Nikijom, sve 5 thumbup
Moris-Super dečko, sipmatičan, zabavan, najbolji nogometaš, super prijatelj, odličan je thumbup






ponedjeljak, 20.08.2007.

Nice Time In My Life

Ey pa ljudi moji najdraži, di ste Vi meni? hehenaughty
Evo slučajno sam vidla svoju vrećicu sa mačkicama a na njoj piše :Nice Time In My Life'...Pa sam odabrala taj naslov jer nisam znala koj drugizubo...hehe....Pametna sam ja =) (lol, moš' mislit)
E da ne pišem sad tu neke gluposti, idem pisat nekaj pametno (ako je to u mojem slučaju moguće =))naughty


Ajme, i tak...kaj da Vam pričam?pjeva
Pa ovih dana mi je vani bilo preludo, išla sam u grad, na starac, van sa prijateljima ma svagdi....Bilo je preludo...Najbolje je bilo navečer e bili smo na jednom igralištu...Genijalno je bilo...Pa sam se vozila na rolama...i tak...AL PREESUPER je bilo nutnutnutnutnutfino
E da, moja frendica si je kupila SpužvuBoba Skockanoga...A znate kak ja njega volim =)...E onda smo smišljali nadimke i zaključili smo da ja trebam biti Luna... Neznam zakaj al rekli su mi da sam ja odsad Luna...Kak kuuuuuuuul...Kaj nije možda??? hehe, ma je naughty


Joj, fakat je lepo vani, idemo na sladolede svaki dan, ma uvijek sam vani, u kvartu, u gradu, ma di god bilo, sa ekipom je uvije nice =)


Kak su lijepi ovi praznici, a začas je škola no...Neću ja u školu nonononamcor....


E da kad smo već kod škole...Kupila sam si novu, baš zakon
torbu...Convers-All Star torba...Tamno plava, al skoro pa crna...ludnica, obožavam ju! cerekcerekcerekcerek
E da kupila sam si i Converse bilježnicu...Onak rozo-crno-bijelu sa slatkim cvetekima...E preslatka je...Neznam zakaj al jednostavno obožavam converse stvari..Trebala sam si odmah kupit nove starkice, al dobe ih u dućane tek za nekih tjedan dana burninmad...Al aj ok...najvjerojatnije budem si kupila tamno plave...Lepe su mi, al najbolje su mi moje crvene-Crvene starke rules...hehe 'I am lud'.-..ŁooooooŁ, ma ja sam poremećena...hehehe


Ma neću više pričat o conversu, da ne ispadne da sam snob-A NISAM!
NI neću bit...Evo idem pričat budućnost...ŁooooooŁ----wink


Enivej....Začas nam je Špancir Fest...Kak je to genijalno...
Obožavam Špancir fest...
E imam genijalnu, odličnu, kul, fenomenalnu vijest...Možda moja naaaaaaaaajbolja Kika dođe na Špancir (tu kliiiiiiiiknut, obavezno)!!
E to bude preeegenijalno... thumbupcerekwave

E definitivno bude ovaj špancir najbolji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Znam JA =)naughtynaughtynaughtynaughtynutwink


Danas mi je bil PREGENIJALNI dan... Prvo ujutro sam se probudila...onda sam išla doručkovat pa sam išla mouthwash i ova ostala higijena =)...Onda sam malo čitala, e onda sam se razgovarala sa frendicom na telefon...Neću sad reć kak dugo da ne padnete u komu, samo jedno: duže od 2 sata (ma nije to tak puno, ok nije baaaaaš jako puno...dugo smo razgovarale, onda me zvala poslije jedna frendica, Maggy pa mi rekla da popodne dolazi...Onda je NAPOKON došla u Varaždin, pa je odmah došla k meni...Prvo smo nekaj pričale, pa smo zezali ljude na telefon, joj joj, nazove i pita: E baka kad je ručak? i takve spike...E kreveljile smo se dva sata..e bilo je PREGENIJALNO...Onda smo nekaj izvodile, pa je ona skoro opala s pilates lopte, e pa smo isprobavale radit lotosov cvijet, pa svijeću, trbušnjake, sklekove...uglavnom malo smo vježbale (više se glupirale nego nasmijavale, al aj ok nut)...E bilo je presuper....
Onda smo se opet nasmijavale, i jele smo neko voće...Pa smo skužili da ti ljudi kod kojih je kupljeno to voće...Da su oni ludi zato jer mješaju krušku-jabuku-naranču i ostalo...Ma te kruške i ostalo navedeno voće koje smo jelenjaminjaminjaminjaminjaminjami...Smo nazvale da su to mješanci.... Ma daj Isuse ništ me ne kužite...Jel tak?- Jesmijeh

I onda je ona morala doma rolleyes, pa sam ja išla papati čokolino njaminjaminjaminjaminjaminjami

Onda sam gledala samo kraj 'Lude kuće' pa sam onda gledala 'Bitange i Princeze'...Onda sam išla na komp... Pa prvo čim sam ga upalila išla sam naravno na net...i odmah si pustila Lorenu...U zadnje vrijeme sam poludila za pjesmom rock baby...tj. i prije sam ju obožavala...Ta pjesma je the best...Jednostavno ju poslije moram stavit...Video budem stavila...i neke slikice od Lorene =), LORENA JE NAJBOLJA!!! LORENA 4EVER

Onda sam se dopisivala sa Tinchi i Kranjom (pusek curkice =)kiss)
I tak eto me sad tu pišem...I slušam naravno Rock Baby!!!!!!!!!!!!!

Joj joj joj joj...Moja 'pamet' je skoro zaboravila da mora napisat štafeticu...Koju sam dobila od Kikice...Tnx Kika =)

Štafeta:


PRIZNAJEM:

-Da jako jako jako volim svoju convers torbu i starkice
-Da mi je glazbeni najdraži predmet i da bi poludela da ga nema
-Da mi je hrvatski drugi najdraži školski predmet
-Da obožavam svoje zvučnike od kompa
-Da mrzim pauke iz dna duše
-Da je Harry Potter najbolji film i knjiga ikad smišljen
-Da je David Beckham preeeezgodan nogometaš
-Da obožavam majce bez leđa

PriZnAJem Da PriZnajem ŠtO NisAM PrizNaLa.

To je to!

Štafetu predajem:

Vanjuski

Kranji

Danici d Ludachi

Evo i to je gotovo =)

A sad vam se hoću zahvalit, jer ste mi fkt dost komentara ostavili, hvala, nadam se da bude tak i u ovom postiću =)

Sad Lorenin video---Lorena- Rock Baby




Nekoliko slika od Lory:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-20

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(ta zadnja slika mi je najbolja, super je tu ispala, ustvari na svim fotkama je super)

Nadam se da su Vam se fotke svidjele

Pozdravljam:

kissKikicu
kissAnchy
kissLorenu
kissVanjicu
kissDariu
kissKate
kissLeonu
kissKranju
kissTinicu
kissDanicu d ludachu
kissIwchu
kissErnu
kissDoru
kissDoru V.
kissTeu
kissMaggy
kissHeli
kissSebe
kissDavida
waveAntonia
waveAndreja
waveDaniela
waveMalog Božu
wavePereka
waveTibora
waveMatiju
waveBornu

Ajd sorry fakat sve koje sam zaboravila =( =)...hehe...sorry...Iako Vas nisam tu sve napisala znajte da Vas SVE pozdravljam---Sorryte ako sam zaboravila fakat, ma i ja već pišem gluposti pa već je ponoć prošla...ovaj post već dugo dugo dugo pišem....

Sad idem, drugi post bude kad skupim više od 100 komentara, hvala svima koji ste mi dosad komentirali samo tak nastavite...
E da OBAVEZNO mi komentirajte kaj mislite o pjesmi Rock Baby i Loreni...Hvala...idem sad

Pozzichwavewavewavewavewavewave

&

Pusek cerekcerekcerekkisskisskissfinofinofinofino




Komentari [102] Print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.