....zasto je svima zivot koma....


e pa meni je bas dobro uzivotu... ma nemogu rec da mi je sjajno...al ko ga briga... ima ljudi koji me znaju izivcirat...al boli me za njih.. necu uopce pricat s njima... i boli me kaj misle o meni... znam sta misle o meni moji frendovi.. oni iskreni... a oni ostali...nek misle sta oce boli me... i ja ne kuzim zakaj ste svi vi u bedu zbog frendica...pa kaj se svadate stalno...daj se nemojte svadat i nemojte bit frendice kad vidite da nemrete a da se ne svadate..hhhhhhhhhhhhhhhhhh....... kak sam ja danas glupa...al su me vec svi izivcirali s tim... na cij god blog dodem procitam "zivot mi je koma".... pa daj se ubite...hhhhhh.... vise necu citat blogove... svaka cast iznimkama...lol.... eto to me izivciralo... uglavnom meni je super... jucer sam bila kod skole... valentina je slavila rodendan... svi su se napili..oni koji malo popiju i vec su pijani...hhhhh... a mi ostali smo bili tuzni sta nismo imali sta za pit...hhhhhhh.... uglavnom...salim se.... ili ipak ne....hhhhhh.... i sutra opet moram u skolu... nisam bila vec tjedan dana...jeeeee.... al sad ce me pocet ispitivat, a to ne zelim, zato sto nisam nista ucila...al morat cu pocet... i tak... neznam sta da vam jos pisem....heh... mislim da bi to bilo to... e sam da jos pozdravim par ljudi: stefi thumbup, josipa party, zoricku thumbup, rinu nut, iris smokin, lucka thumbup, madirazzu nut, patuljka mad, miru zujo, valentinu thumbup, karu nut, gudeljicu mah, any dead, DORIS kiss, lory wave, turky nut, maju thumbup... i sve ostale.. neda mi se vise nabrajati...sorry... svima saljem veliki kiss i sve vas pozdravljam....pusa....kiss


11.02.2007. u 15:16 | K | 51 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


prvo morate rijesiti test o meni...obavezno..
i molim vas nemojte varati...
rijesite kaj znate jer me zanima
kolko znate o meni...
i nemojte dva puta ispunjavat test
zato kaj me to zivcira....
a sad sretno sa testom....lol
TEST

neda mi se opisivati....
same gluposti iz mog
dosadnog zivota...
citajte,gledajte i
naravno komentirajte...

...LiNkIcHi...


evo vam za avatare...bas je super....

josip

valentina

stefi

doris

barbara

maja

snoopy blog


....o mEnI....


ime: ivana
prezime: nije bitno
datum rodenja: 28.11.92
horoskopski znak: strijelac
skola: osnovna skola medvedgrad
razred: 8c
naj jelo: hm...
naj pice: pa... ma neznam...
frendovi:katarina dzidzic,dora, ena, tea, stefi, kefa, ana,ivana,doris, lana, ani, fic, hrc, gudeljica, turky, lory, maja, barby, iris, rina, matea, valentina, karmela, ante, lucko, josip, aco, raguz, susnjar, lipovac, miro, luka, posavec, sabiuna, lucija, jakov, ivona, marta, senad, rafaela, ines, petra, romana, galovicka....

volim...
.... jednog decka cerek
.... se zajebavati nut
.... pametne ljude
.... ali ne prepametne
.... svoj mobitel
.... komp
.... svog psa (kimia)
.... slusati glazbu
.... jestinjami
.... frendove i frendice
.... doru, kao frendicu, naravno

nevolim...
.... ici u skoluheadbang
.... ucitimad
.... bahate ljudebang
.... umisljenelud
.... ljude koji lazuburninmad
.... skrte ljudepuknucu
.... sve profesorebang
.... tokio hotel, bolje receno mrzim ihheadbang
.... pederepuknucu
.... i jos puno togabang

...GlUpOsTi....


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us