nedjelja, 27.07.2008.

!!!Hello!!!

Ej...wave
Evo mene...mouthwash
Ovih dana mi je zakon....=D
Mislim da neću niš puno pisat...
Bit će slika(slajd)....
Ali evo ukratko....
Bilo je tu sveg i svačeg...
Najljepša su druženja...
Nika je spavala kod mene...
Pa mala Matea...moj sachien...
Mala oće spavat s menom...I ajd....Kad je mala počela i nogama
i rukama....Uf...Nikad više...
Dođe ona "doći ću ja sutra opet spavat kod
tebe",a ja joj kažem...."Zakon,al više na spavaš s menom."Hehe...
Čak sam pročitala 3 knjige za vrijeme praznika...i sad čitam jednu....
Twist na bazenu i 2 hororca...Miss maturalne zabave i Ružni snovi...a
sad čitam sestre po trapericama...
Knjige su zakon,al me bilo trta spavat jer sam ih čitala u 2 ujutro...Brr....
Čak sam si umislila da je netko u sobi...zaliven
Jučer sam se išla rolat s Mateom i Nikom i Tatjanom....
Išle smo na sladoled...I tako malo..smijeh
Poslije je Nika došla na igralište..Tam je bila Zelinka,Matek i Darek...
I to je to ukratko...=)

Evo slajdića...zijev



Pozdrav. ;)
Puse...kiss
Volim vas!!



13:27 | Komentari 121 | Print | ^ | On/Off |

petak, 18.07.2008.

No one heard a single word you said.They should have seen it in your eyes,what was going around your heart.

Riječ...Čarobna...
Samo jedna...
Dovoljna je....
Uništila me...
Dokrajčila...
Izbezumila...
Bila sam....
Više nisam...
Nitko....
Boli me...
Trga....
Još se ponekad zapitam da li je to moguće?
Koliko teško može biti pitanje?
Jako teško...

Sjest ću...
Staviti slušalice...
Izgubiti se u toj pjesmi...
Zaboraviti...

...Runaway...


Želim pobjeći...
Izgubiti se....
Nestati...
A opet tako lako...
Živjeti...

Pobjeda,pa poraz...
pobjeda,poraz i tako svaki put...
Kad pomislim da sam konačno uspjela...
Ponovno padnem...
Image Hosted by ImageShack.us


I boli....


15:18 | Komentari 103 | Print | ^ | On/Off |

utorak, 15.07.2008.

Time is for new post!smijeh

H€ŁŁ0 P€o0oPŁ€......
N!Sam znaŁa kaJ da p!š€m,pa nisam p!saŁa post...
Al! €wo jučer sam s€ dop!s!wala s jednom nowom fr€nd!com ! odluč!Ła
sam nap!sat post o moj!m starim ! now!m fr€nd!cama....rofl
Image Hosted by ImageShack.us


{"Ne treba vjerovati ljudima s kojima smo se tek sprijateljili, a koji pokazuju da smo im draži od njihovih starih prijatelja; tako će se ponašati i s nama kada steknu nove prijatelje." }
Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam stekla nove prijateljice i super su,ali NISAM zaboravila one stare...One su još na prvom mjestu...!
Već od kraja školske godine promjenila sam svoje društvo,prijatelje...
Oni stari jednostavno nisu bili prijatelji....no
Bili su kad im je nešto trebalo,ali sad sam našla frendice...
Bar mislim one iskrene...A sad ću krenuti u srednju,upoznati nove ljude,nove prijatelje,ali i dalje ne želim zaboraviti ovih 6 cura....

Image Hosted by ImageShack.us


Edita:kiss
Edititica moja...
Volim pričati s njom...
Volim ju vidjeti sretnu...=)
Zrači iskrenošću i dobrotom...
Bar meni...Iako znam da neki imaju loše
mišljenje o njoj,a ne poznaju je..Trebate ju upoznat!
Ona je prva latica cvijeta dobrote...=)

Lucija:kiss
Mala moja...
Kad ju vidim da je u bedu zbog njega..Ma hjoj...
A tako je lijepa kad se nasmije...
U onoj rozoj majici...=)
Plavuša mala smotana...A opet još duplo
pametna i dobra...
Ona je druga latica cvijeta dobrote...=)

Anja:kiss
Joj Anjić moj...Kako ja nju wojim...hihi
Nju sam nedavno upoznala,a već smo si the best...
Volim kad se dopisujemo{a to je često}jer se trgam od smijeha
{i gušim jastukom od dosade}HA-HA šala!
Pa pokraj nje čovac se nemože osjećati loše...=)
Ona je treća latica cvijet dobrote...=)

Nives:kiss
Niva moja...
Ta je ženska opičena do bola...=)
Ma jednostavno i kad ju vidim moram se nasmijat,pa
čak i ako sam u bedu...
Taj smijeh..Tako je sličan mom..xD
Ona je četvrta latica cvijeta dobrote...=)

{Bila ono druga,treća,peta ili šesta latica cvijeta dobrote,nije manje važna od one prve.Sve latice su na tom jednom
cvijetu i sve su jednako važne.}

Tea:kiss
Teica mala...
Nju sam nekak najmanje od njih upoznala,ali
mislim da ju poznam jako dobro da bi mogla reći
da sam ju jako zavoljela...=)
Ona je peta latica cvijeta dobrote...=)

I šećer na kraju:
Nika:kiss
Rrrr maco! Ha-ha =)
Ma Nika i ja samo se tak skompale da nemremo jedna bez
druge...
Plavuša kakve nema...Najbolša plavuša...He-he
Ma posebna je 100 km/h
Ona je šesta latica cvijeta dobrote....=)

Ovih 6 cura jednostavno mi se uvuklo pod kožu.smijeh
Mislim da je to tek početk jednom predivnog prijateljstva.
Veselim mu se...=)
Wojim vas!

Image Hosted by ImageShack.us


Pozdrav do sljedećeg postamah
Pussica-posebno jedna njemu...cerek


10:10 | Komentari 96 | Print | ^ | On/Off |

ponedjeljak, 07.07.2008.

LJUBAV ILI MRŽNJA? rolleyes

1.Mrzim njega!
2.Mrzim kad njegove usnice dotaknu moje!
3.Mrzim kad mi šapće na uho!
4.Mrzim kad me drži za guzu!
5.Mrzim kad me gleda tim plavo-zelenim okicama!
6.Mrzim biti s njim!
7.Mrzim kad mi kaže da me voli!
8.Mrzim kad me zove!
9.Mrzim kad mi šalje poruke!
10.Mrzim kad se ljuti kad se ja smijem!


MRZIM KAD KAŽEM DA TO MRZIM JER LAŽEM.

Volim ga!
Ma ne,opet lažem...Obožavam ga!
Volim kad njegove usnice dotaknu moje!
Volim kad mi šapće na uho!
Obožavam kad me drži za guzu!
Volim kad me gleda-samo mene!
Volim biti s njim,svaku tu sekundicu obožavam!
Volim čuti "VOLIM TE!"
Volim kad me nazove!
Volim kad dobijem poruku od njega!
Volim kad se ljuti jer se ja smijem U KRIVO VRIJEME!!
I to priznajem.


Nije kraj ovog posta.
Samo mrzim pisati kad sam mrzovoljna
.

Imam toliko pitanja.
Mogu dobiti odgovor?! Mogu.

Odlazim.
Pitam se jel znate što se zapravo događa?
Mrzim li ga ili volim?cereknono
Postoji li on?
Tko je on?
Ja znam.I to je dovoljno.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




10:56 | Komentari 102 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 03.07.2008.

I to što sam dala i ljubav i dom,nije pomoglo,ti radiš po svom! Meni netreba sa tvoga stola mrva jer ja sam rođena da budem prva!!

Hello.....Evo odlučih se napisat nowi post....
Stvarno neznam kaj da pišem..Ali ewo....=)

U ponedjeljak sam išla po svjedodžbu...Prošla sam s 5..Weee
Ma najbolše!
U utorak su bili upisi.Ja sam 22 od 83...Još su slobodna 23 mjesta..
E da upisala sam medicinsku Vinogradsku....
Uglavnom ovo je samo kratko javljanje...
Sad ću stavit jedan slajdić...O meni i frendovima....Mislim onima s kojima sam do sada provodila ove praznike...

:::°¤°:::::PoZzZzZzZzZ:::::°¤°:::

Evo i slejdića:=)


13:57 | Komentari 30 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>