<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Sritan rođendan mome blogu :) (kasnin 5 dana..)
nedjelja, 15.02.2009.

ola ljudi... ovaj blog je prije pet dana navršia godinu dana =) weee...hahah a nean vrimena za ovo ako ko ima skype nek me doda idealno_losa1994 i tako to...ee i jučer bilo valentinovo =) sritno valentinovo(alkoholinovo).. post će bit i sutra vjerojatno :P..ima dana kad se pitan čemu ovaj moj bijedni život,
čemu ova parada crnih i bilih anđela koji prolaze kraj mene ki poput kamenog kipa...i ki šta neko jednon reče:"život je prolazan" tako i ja sebi kažen "digni glavu,kreni dalje,sve prolazi, proć će i to"... ima dana kada pomislin da san pronašla bit svog života,ali ta mi se nit uvik izgubi...pitan se koja vrata od ovih svih vode u raj???u neki bolji život,život bez ljudi,bez boli,bez smrti??? iden sad, love yaaa :-*

DODANO 16.02.
neće bit novi post samo ću napisat jedan mali Luka je danas napunia godinu dana a i Rosanda 16god, pa bi in čestitala ovin puten...happy b-day =)


Image Hosted by ImageShack.us


by: Matićka

| 09:14 | Komentari (15) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.