<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
...pravi te prijatelj povrijedi samo jednom, i to onda kada umre...
nedjelja, 28.12.2008.

Hello ljudovi..evo i mene..malo kasnin..sritan Božić i sve naj naj..je malo sa zakašnjenjen al nisan imala vrimena...evo sad san u makarskoj...triba se ka ic lec..jer je kasno...za katiju..hehe...a stas, sutra ce napunit 5 god pa san skuzila da necu moc pisat jer ce bit kuca puna zena i dice..pa odustajen..hehe..a evo...za novu san tribala sa dajanon u escapea...ali malo su moji to zasrali pa nezz, vjerojatno cu doma..tj ode u krvavici..kme...al smislit cu ja nesto..ako moze niky mogu i ja...evo svasta se izdogađalo u mom zivotuu i sad san poprilicno ljuta..evo ovo je nova maticka..nece vise bit suze na mome licu, nece me niko moc povridit...osin ovoga u naslovu..e jos nesto...tila san se pofalit...iman predobru priju, ali bas ono pre pre pre pre pre pre pre i jos puuuuuno pre dobru priju..nema niko taku eto van :P...lol...ma ime joj je Melita...ide s menon u raz..za nju iman samo naaaajlipse stvari za rec,..upoznala san je 01.09.2008...kad je pocela skola..nisan je znala, al ok, sprijateljile smo se...bilo je dobro...bilo je tu dosta svađa..al mi smo se odma pomirile..ne moze se dugo ljutit na mene..hehe ja bar mislin tako..ona van je presuper...obozavan kad se smije...to mie presuper i svih napravi sritne..ona to mozda ne primjeti bas..al ja da...ima razmisljanje na visokoj razini, da pricate s njon a da je neznate mislili bi da je to neka zena, koa ima iskustva u zivotu..predivna je ka osoba..je da se ja na gluposti znan naljuttit priznajen, ali ona to svaca...ti bi sve dala da mi budemo sritni...a ti sa samon svojon sricon cinis nas sritne..ti mene prokuzis u sekund...i nije ti lako melita..svi se oslanjaju na nju jer je presuper osoba i onda ona nema puno vrimena za svoj zivot..a to je lose...mala...svi te vole takvu kakva si..i ja...hehe moze neko ruzno govorit o njoj al kad ste s njon 2-3 ure i pricate vidite da to nije tako..jos nisan procitala njenu zadacnicu al ocu kkad bude skola..e melita neman inspirejšn pa nezz sta da pisen pa nabrajan ono sta mi je palo na pamet...hug :)

By: Maticka


Image Hosted by ImageShack.us






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.