bošnjakicaaaa 888..WoL!m +E wOl!M +O nEćU kR!+! !@Ko Zn@m D@ +wOy@ n!k@D nEćU b!+!........

utorak, 27.12.2005.

....

pa...di ću ja za Nowu...a woj..nemam pojma...a Nowa je za 4 dana..walda...bar ja mislim...de šta da radim....jel ide ko u srijedu u oks ??? maby...pozzz Sari....cmook...kisss...imam jedan problem a to je Nowa...kak me žiwcira sada...kad ništa neznam di ću....
da..da..daaa...tak je to....hm...pozz swima kisss....cmook....wlmt

- 09:58 - Komentari (10) - Isprintaj - #

nedjelja, 25.12.2005.

NEMA naslowa...

ja idem u Retfalu...imam 14god....da..daa...pa šta da pišem kad je swe dosadnooo....danas je Božić e pa sretan wam swima ....


.....godinu je dana kako spawam sama kako spawaš ti..godinu je dana kako spawam sama kako fališ mi....


JANUAR
swe u istom danu druga na twom ramenu suze i nerwiranje..deda mraz u letu isppd jelke ostawlja kaznu za parkiranje...
JANUAR JANUAR JANUAR PONOĆ JE LJUBE SE SWI UMESTO POKLONA RECI MI DA SAM LEPA I ODLAZI...
--neda mi se dalje---dosta.....
pa šta imanowo kod was....kod mene ništa ko i uwijek...
eto ajde dosta sam pisala za danas...hm...pozzz swimaaaaaa!!!!
cmook

- 15:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 23.12.2005.

lol

da..da..daaa

- 16:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.12.2005.

SLATKA M@L@

ko je ona slatka mala koja žiwi od skandala...swakog drugog trečeg dana njena naslowna je strana....
ONA RADI SWE ISTO KO JA...MRZI CEO SVET SPAW3A DO PET...
--SLATKA MALA----


- 15:26 - Komentari (12) - Isprintaj - #

hm.....

dosadnoo...ewo uprawo mi sara ošla...hm...al stwarno je dosadnoo....
neznam šta da pišem...pozz swima.....lol

- 14:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 21.12.2005.

e da i htjela sam reći samo mojoj sari da se nema zbog čega bedirad...vojim te....al stwarno...pozz swima.....hm........lol

- 15:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

hy.......

ewo i ja sam odlučila pisat...hm...pozz mojoj najboljoj prijateljici SARI i DUNJI i MATEJI.....hm.......kissss

- 15:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • hm......swašta.....lol
    cmookk

    jaaaaaaaaa

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    ja i sara!!!!!!

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Counter
    Counter

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us





    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

jaaaa

  • imam 14 god.....žiwim u RETFALI!!!!
    idem 8 rezred...hm...imam wiše best friends..
    al jedna se najwiše izdwaja...SaRa,DuNjA,mAtEjA...
    ajd sad dostaaa....e da slušam cajkeee....
    samo too...pa...hm..kissss

    wow

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us

pAmEtNo!!!!!!!!!!