<body> Ipakk. - LaLa.blog - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • Up/Down

      srpanj, 2009 >
    P U S Č P S N
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    

    Kolovoz 2009 (1)
    Srpanj 2009 (8)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


  • Opis bloga

    Blog ka swaki.xD...zezan se mallo drugaciji.owo mi e ja misinn 100. hahaha.Pozz swimaa.x3


    ŁiNkOwwI.


    SwwaSthara.

    Ime-Nika
    Prezime-ka nie bitno.
    God.-12
    Wolin:
    ObiteLj.
    Moe kompane.
    Swog Pasaa.
    Komp
    Cajkee.
    Strano
    Sarenoozubo
    FeJs.xD
    Blog.
    Msn.
    Muzikaa.
    Bogaa.
    Simppu.
    Itd.
    Ne wolin:
    Zle LjudoFe
    DwoLicne
    UmisLjene
    Vragaa...XD
    ...ITD...wave

    sLike ka onoo..emo i tako too...x)

    Image Hosted by ImageShack.us


    Owo wan e Brokelle Bones iman ju na faceuu...predobre slike imaa.Owa mi e jedna od drazihh.

    Image Hosted by ImageShack.us


    Obozawan wakwe sLikee.

    Image Hosted by ImageShack.us


    Hahaha.

    Image Hosted by ImageShack.us


    Umm.owo san wan ja ka radiLa...nie ness aL oke.x)

    My name-Random stream of letters.
    My heart-Jumbled mess of fellings.
    My mind-Full of insane ideas.
    My identity-unknow and unknowing.
    Owo mi e prepreLipo.

    I may be emotional.
    But I'm not weak,
    It takes a strong person to cry.

    The hardest thing is watching someone you LOVE,loves someone ELSE.


    Glitter Text @ Glitterfy.com


    Image Hosted by ImageShack.us

    predobro

    Slike mozete ih uzett.Jeej.
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Etoo.Mozda ih bue jos.









    CREDITS

    Art: ×A.Dawn Art×



    četvrtak, 23.07.2009.
    Ipakk.

    Heii LjudoFFi.
    Ewo mene.i tenx wery maČ swima na kommowima.
    :D :D :D
    Owako odlucihh se i ja naprawit neke slikisse.
    tenx swima koji su mi pomogli.Puno Zahwaljujem xD.
    ewo sad cu wam pokazat.
    Prwa.nazwana Emoss.
    Image Hosted by ImageShack.us

    Sad ako ne radii.stw ne kuzin tajj imageshack.
    ewo jos jedna nazwana.
    Musiccc.=)
    Image Hosted by ImageShack.us

    Eto.mozda stawim jos malo.al pokusawala san stawit jedan predobar dizz i ne ide.nzn zasto izwinite ako ne rade slike.all stw ja to nezz morat cete mi wi koi to radite objasnitt.ajdee ako ista jos stawim onda e u boxxu.eto
    zz cuemo se ocekuen dosta kommentara.jejej
    ajj zz



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.