20.05.2010., četvrtak

Moj prvi aeromiting 9.5.2010.

Na nagovor jednog druga (inače nikada ne bi došao sam na tu ideju) krenuh ja preko Kašine do Stubice na taj čuveni aeromiting 2010. (ljudi moji ikad više autom preko one ceste i zavoja...) Inače nisam ja imao pojma niti što je to niti kako se to organizira ali znao sam da pošto je aero pa valja jel ima neke veze s avionima... i krenuh... Jedino što ću vam reč je ponovio bih još 100x. Ima nešto u tim avionima. Nešto snažno i napose muški. Barem dok gledaš. Bilo avione a bilo i ženski dio koji se u dobrom dijelu tamo okupio.
Kasnije sam saznao (pametan ja) da je taj miting svake godine u spomen na junaka Domovinskog rata, pilota Rudolfa Perešina koji je stradao u vojno-redarstvenoj akciji Bljesak, najpoznatijeg po herojskom prebjegu avionom bivše JNA s bihaćkog aerodroma u austrijski Klagenfurt.
Pošto su mi sve slike u mobitelu jako loše rezolucije, posuđujem slike od Boris i Damjana Krstinića (dečki bez ljutnje) kako bih barem malo prikazao što to sve tamo bijaše...

Image and video hosting by TinyPic
ovi momci sa padobranima - e to bi i ja probao, iskreno najviše su me pogodili u živac

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
ovaj je čudesa radio...

Image and video hosting by TinyPic
e ovaj Mađarski Gripen, to se zove avion. svaka čast tko god da ga je vozio...

Image and video hosting by TinyPic
i za kraj jedan naš hrvastki MIG




- 19:41 - Komentari (14) - Isprintaj - #

  svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (4)
Svibanj 2010 (5)

Komentari On/Off

Image and video hosting by TinyPic
Kako ukratko opisati sebe a da to ne bude roman? recimo da sam ponekada avanturist; ali bez dovoljno odvažnosti i hrabrosti. Ime u cijeloj ovoj priči ionako nije bitno ali počinje sa M... Životna neostvarena želja: natovariti svoj backpack na leđa i krenuti cestom koja nema kraja... glazba: definitvno nešto poput Johnnya Casha, Johnya Denvera i cijele stare ekipe koje su znale živjeti... Jedan od glavnih zakona kojih se držim jest da dopuštam da sude o meni samo oni koji me dobro poznaju i koji izlaze iz granica općeg razmišljanja i životnih pravila koji su drugi nametnuli... cilj u životu: živjeti negdje sam iako je to neizvedivo zbog životnog izbora kojeg živim...često arogantan, bez mjere, i bez dlake na jeziku iako to često ne želim...no oni koji me poznaju bolje mogu reči samo ovo ili sam za njih seronja ili čovjek! eto to bi bilo to...

"Ne razmišljaj o onom čega nemaš. Razmišljaj o tome što možeš učiniti s onime što imaš.” ERNEST HEMINGWAY

Nešto što svi naučimo prije ili kasnije: postoje neka iskustva koja nikada ne treba dijeliti s drugima, čak ni s ljudima koji su kupili kartu za isto putovanje kao i vi!
James Lee Burke

Jedini istinski prijatelj će ti često reči da ti je lice prljavo, a svi ostali lažni prijatelji će ti se uvijek diviti!