.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (10)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svasta

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

kliknite na ovu sliku......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

OVO JE NESTO O NAMA................

Ja sam...............
Maja.
iz...............
Mackovca.
volim.........
jednog decka, mamu i tatu,
macke, brata i sestru.
ne volim............
jednog decka,lazi,
i pricanje bez stanke,
imam.........
10 godina i 24 mjeseca
odnosno 12,5 godina


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Ja sam.....................
Ivana.
iz...............
Mackovca.
volim..........
jednog decka, mamu i tatu,
macke, psa i malog bracu (9 god.)
ne volim...............
cerekanje bez razloga itd.
imam.............
12 godina


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


ponedjeljak, 03.11.2008.

i tak

partypjevawavedanas je ponedjeljak...najgori dan u tjednu...
vec nemamo informatiku s akacima ve imamo sami......nas deset....
JUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Danas sam mela treninga...opce mi se nije dalo iti....a morala sam....
ve pak u sredu....i petak....................................................................
hahaha
vec ne znam kaj da napisem,ali stvarno....................................................
evo vmalo o tome ko koga oce.....
iva oce petra vinkovica.....ona vam sako tjeden oce drugoga...vec mi je ve cudna kak oce petra duze od jednoga tjedna....
karla oce persaka.....tak je uzbudena jer se z njim spominala....
lea je z obadicom....to vec si znaju.....
sanja oce radyja.......i armina.......
a koga ja ocem to znaju samo neke osobe.......odnosno:nije za javnost.......
vec nam pisala postove ako mi nitko osim karle nebu komentiral....
pozz cijelome 7.b...posebno ladicu jer mu je danas rodendan.....
e pa ladic SRETAN RODENDAN!!!!!!! pjevanjamifinopartysretan

- 17:39 - Comment To Me... (3) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.