Credits.^^

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Design: SkaterGirl.^^
Help: Doughnutcrazy.^^



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Antonia.

Image and video hosting by TinyPic

xMoby &hearts &hearts
xGuns'n'roses
xAzra
xRiblja Čorba
xGreen Day
xMetallica
xNickelblack
xNirvana &hearts
xI tako dalje.
Image and video hosting by TinyPic
They dont know what music is!
Image and video hosting by TinyPic
In this world.

Image and video hosting by TinyPic


Voljeni &hearts

Keep holding on.






petak, 08.01.2010.

Heei

Evo mene

Sigurno ste mislili da sam vas zaboravila nene nisam jednostavno nisam imala inspiraciju za post:S.
Kak ste mi vi? Kaj radite?škola u pon jooj ne opet mučenje ajde hwala bogu imam popodne pa se mogu još malo odmoriti.Super sma provela praznike bila sma u kinu,vani sa društvom i tak...Sve što je ljepo kratko traje ja sam novu provela doma sa fredicom naplesale smo se i napijevale i naravno napile hehe smijale smo se do suza:)).Bila sam neki dan sa frendicom u kinu gledale smo Susret četvrte vrste film je preeodličan preporučujem da ga gledate i sad mi dođemo kad evo nekih dečkiju Omg tam nam se upucavaju ma nešto grozno dečki su fkt budale kad se upucavaju curama.I baš je boringg ak je i vama dajte me pitajte za msn ili fejs pa ču vam dat ali nek imate od 12 pa nadalje godina jer sa ovima mlađim nemam niš razgovarat.Javim vam se kad ču imat inpiracije velike:)

Grlim,Ljubim,Mašem,Volim^^



| Komentari [81] |