Credits.^^

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Design: SkaterGirl.^^
Help: Doughnutcrazy.^^



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Antonia.

Image and video hosting by TinyPic

xMoby &hearts &hearts
xGuns'n'roses
xAzra
xRiblja Čorba
xGreen Day
xMetallica
xNickelblack
xNirvana &hearts
xI tako dalje.
Image and video hosting by TinyPic
They dont know what music is!
Image and video hosting by TinyPic
In this world.

Image and video hosting by TinyPic


Voljeni &hearts

Keep holding on.





Snjeg pada zvona zvone...

subota, 19.12.2009.

Heei

Ljudeki moi.Pa kak ste mi.Ja sam super.I da počeo je padat snjeg mislim ove dane je bilo super kad je onak malo padao ali danas ovo je užas prava snježna mečava nemreš hodat kak se spada ralise ne voze po cesti užas!.Kak bi rekla moja Lana bijela Govnarca padaju s neba:D.Još malo pa su praznici 3 dana u Utorak je priredba u školi u srijedu imamo 5 sati 30 min školski sat traje mislim mogli smo da taj dan nejdemo u školi jbt otvoriš knjigu zatvoriš i več zvoni.Jedva čekam Božić to i je najdraži blagdan slavimo Isusovo rođenje...Sutra idme u Samobor na sanjkanje haha jedva čekam.Imam jedan problem jedan dečko skojim se več jako dugo poznam je on ima curu i sad je on mene pitao dal da ja budme snjim da ona kao neče znat ja sam mu rekla da ne želim nju povrijedit.A sad nezz kaj da radim dal da budem snjim ili kaj vi mislite?

Idem ja

Sretan i blagoslovljen Božić vama i vašima...
Želi vam vaša

Šarena



| Komentari [52] |